Resultados globales: 16 registros encontrados en 0.04 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 16 registros
Materiales académicos Encontrados 16 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
7 p, 115.2 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el professorat, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el profesorado, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
4 p, 100.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
3.
4 p, 99.8 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
4.
7 p, 114.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
4 p, 99.9 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
6.
7 p, 114.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
3 p, 97.9 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
8.
5 p, 104.7 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
9.
3 p, 97.1 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
10.
5 p, 104.4 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 16 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.