Resultats globals: 37 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 37 registres trobats
Materials acadèmics 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 99.7 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Giménez García, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Obis Artal, Maria Teresa
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2019-20
3 documents
2.
5 p, 109.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
4 p, 105.3 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2019-20
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
4.
5 p, 106.6 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documents
5.
5 p, 106.9 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documents
6.
4 p, 105.4 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documents
7.
5 p, 105.7 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Formar als alumnes en la presa de decisions de màrqueting estratègic mitjançant l'ús d'un simulador o joc d'empreses. Els alumnes viuen l'experiència pràctica de desenvolupar una estratègia de màrqueting completa. [...]
Formar a los alumnos en la toma de decisiones de marketing estratégico mediante el uso de un simulador o juego de empresas. Los alumnos viven la experiencia práctica de desarrollar una estrategia de marketing completa. [...]

2019-20
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documents
8.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
9.
4 p, 79.1 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2018-19
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
10.
5 p, 84.0 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2018-19
1416 [1416]
2 documents

Materials acadèmics : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.