Results overview: Found 8 records in 0.02 seconds.
Research literature, 8 records found
Research literature 8 records found  
1.
1 p, 1.8 MB Study of the volatile compounds that have an impact in truffle aroma / Castells Calvo, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2021
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
2.
121 p, 10.1 MB Estudi sobre la funció olfactòria en el trastorn d'angoixa / Burón Masó, Emma ; Bulbena Vilarrasa, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
L'olfacte i la seva relació amb la salut mental és una àrea de recerca de creixent interès. Les estructures cerebrals lligades a l'olfacte es solapen parcialment amb les àrees implicades en la fisiopatologia dels trastorns psiquiàtrics. [...]
Olfaction and its relation to mental health is an area of growing interest. Brain areas linked to olfaction partially overap with brain areas involved in psychiatric disorders. Consequently, the study of the olfactory function allow us to explore the integrity of these brain areas with a non-invasive and effective method. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
2 documents
3.
127 p, 1.1 MB El comportamiento del consumidor ante el marketing olfativo : El caso Stradivarius , relación entre la percepción del olor y el reconocimiento de la marca / Martínez Pérez, Elisabeth ; Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quants més sentits utilitzi una marca més senzill li serà crear una experiència memorable, una experiència basada en les emocions, que estableixi un vincle entre el consumidor i la marca o producte. [...]
Cuantos más sentidos utilice una marca más sencillo le será crear una experiencia memorable, una experiencia basada en las emociones, que establezca un vínculo entre el consumidor y la marca o producto. [...]
The more senses a brand uses, the easier it will be to create a memorable experience. An experience based on emotions, which establishes a link between the consumer and the brand or product. In this research the sense of smell and its importance on a marketing strategy will be studied. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
90 p, 2.1 MB El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional / Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'estudia l'efecte de l'aroma associat a una destinació turística en la intenció de compra d'un paquet de vacances. Seixanta estudiants universitaris (M=21,45, DT=1,50) van visualitzar un espot d'un destí caribeny en una de dues condicions experimentals: sense aroma i amb aroma ambiental associat a una destinació turística. [...]
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M=21,45, DT=1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This report aims to provide an overview about the effect of the scent associated to a tourist destination on the intention to purchase a holiday pack. Sixty university students (M=21,45, SD=1,50) displayed a video spot about a Caribbean destination in one of two experimental situations: with and without the scent associated to the destination. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
1 p, 452.5 KB Neurogènesi en el bulb olfactori adult / Martí Ralda, Andrea ; Martí-Clúa, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Biologia [812]  
6.
339 p, 12.2 MB Capacitat de reconeixement i identificació d'una marca comercial, per mitjà de l'olfacte - Memòria olfactiva - Top ten de marques per la seva capacitat de recordació olfactiva / Navalles Villar, Pere ; Soler Pujals, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Pendent.
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
7.
95 p, 1.0 MB Fiabilidad interexaminador de un sistema de segmentación semiautomàtica para el cálculo del volumen del bulbo y tracto olfatorio mediante resonancia magnética / Lejarreta Andrés, Saioa ; Álvarez Sabín, José ; López Pousa, Secundino ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
El transtorn de l'olfacte a la malaltia d'Alzheimer (MA) és freqüent i precoç. Per determinar la relació entre la MA i el volum del bulb i tracte olfactori, és necessari un instrument que ens permeti realitzar el càlcul d'aquest volum a partir d'imatges obtingudes per ressonància magnètica. [...]
El trastorno del olfato en la enfermedad de Alzheimer (EA) es frecuente y precoz. Para determinar la relación entre la EA y el volumen del bulbo y tracto olfatorio, es necesario un instrumento que nos permita realizar el cálculo de dicho volumen a partir de imágenes obtenidas por resonancia magnética. [...]

2012  
8.
279 p, 4.7 MB Modulació colinèrgica de la memòria olfactòria / Carballo Márquez, Anna ; Vale Martínez, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Martí Nicolovius, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
L'objectiu general de la present tesi doctoral ha estat estudiar el paper de l'acetilcolina, i concretament dels seus receptors muscarínics, sobre els processos d'aprenentatge i de formació de la memòria de diferents tasques de tipus olfactori. [...]
The main aim of this thesis has been to evaluate the role of acetylcholine, specifically its muscarinic receptors, on learning and memory processes of different olfactory memory tasks. For this reason, we have investigated the effects of intracerebral infusions of scopolamine, which is a competitive muscarinic receptor antagonist, in three different brain regions, prelimbic cortex (PLC), ventral hippocampus (vHPC) and basolateral amygdala (BLA), on acquisition and/or consolidation processes of two different olfactory paradigms, the Odor Discrimination Task (ODT), a simple associative task which is rapidly acquired, and the Social Transmission of Food Preference (STFP), a relational-type associative task. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.