Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
46 p, 1.3 MB Marketing de contenidos en el sector universitario : ¿qué categorías generan más interacción en Instagram? / Olivares i Muñoz, Marc ; Fernández-Cavia, José, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Hoy en día muchas empresas tienen presencia digital en redes sociales. Aparte de la publicidad pagada en estas plataformas, algunas de éstas permiten desarrollar una estrategia de marketing de contenidos con la que se intenta llegar al público objetivo a través de entretenimiento o información de valor, para poder alcanzar un objetivo determinado. [...]
Avui dia moltes empreses tenen presència digital en xarxes socials. A part de la publicitat pagada en aquestes plataformes, algunes d'aquestes permeten desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts amb la qual s'intenta arribar al públic objectiu a través d'entreteniment o informació de valor, per a poder aconseguir un objectiu determinat. [...]
Today many businesses have digital presence in social media. Besides payed media in this platforms, some of them allow to develop a content marketing strategy that tries to reach a target through entertainment or valuable information to reach a specific objetive. [...]

2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.