Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 11 registros
Materiales académicos Encontrados 11 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
4 p, 102.9 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
The main purpose of the module is to provide participants with a modern and up-to-date approach to marketing management and marketing in the hotel sector, laying the foundations for managing the concepts and tools and strategies of Corporate Marketing. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2021-22
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documentos
2.
5 p, 104.5 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
EDUCATIONAL OBJECTIVES At the end of the course the student must be able to: 1. Differentiate the concepts of production and servuction and its implications for tourism enterprises and destinations. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. [...]

2021-22
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
3.
4 p, 102.4 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documentos
4.
5 p, 104.2 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. [...]

2020-21
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
5.
4 p, 102.4 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina, Òscar
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2019-20
3 documentos
6.
5 p, 104.3 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
7.
9 p, 242.2 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Oller Nogués, Jordi
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
2018-19 (Grau Direcció Hotelera)  
8.
7 p, 143.7 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi
A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
2018-19 (Grau en Direcció Hotelera)  
9.
7 p, 397.7 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
2016-17 (Bachelor's Degree in Tourism)  
10.
7 p, 380.1 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
At the end of the course the student must be able to: 1. Differentiate the concepts of production and servuction and its implications for tourism enterprises and destinations. 2. Know the main elements of strategic planning 3. [...]
2016-17 (Hospitality Management Degree)  

Materiales académicos : Encontrados 11 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.