1.
|
69 p, 747.5 KB |
Defensa de la Competencia en los Mercados Digitales. Análisis del nuevo Reglamento (UE) 2022/1925 del Parlamento Europeo y del Consejo sobre Mercados Disputables y Equitativos en el Sector Digital
/
Maiza Arcos, Lisette Pamela ;
Gorriz Lopez, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
Els recents avanços en la digitalització han provocat canvis radicals en la nostra societat i economia, entre els quals, destaca el sorgiment de les conegudes plataformes en línia. Aquestes plataformes han transformat completament la concepció de mercat tradicional, ja que han impulsat l'aparició d'una nova modalitat de mercat que tindrà una importància transcendental en el futur: els "mercats digitals". Los recientes avances en la digitalización han provocado cambios radicales en nuestra sociedad y economía, entre los cuales, destaca el surgimiento de las conocidas plataformas en línea. Dichas plataformas han transformado completamente la concepción de mercado tradicional, ya que han impulsado la aparición de una nueva modalidad de mercado que tendrá una importancia trascendental en el futuro: los "mercados digitales". Recent advances in digitization have caused radical changes in our society and economy, among which the emergence of the well-known online platforms stands out. These platforms have completely transformed the concept of the traditional market, since they have promoted the appearance of a new type of market that will have transcendental importance in the future: the "digital markets".
2023 Grau en Dret [949]
|
|
2.
|
67 p, 15.9 MB |
Primers passos en l'art del tatuatge
/
Cubiró Farré, Anna ;
Domingo Soler, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la planificació d'un curs online d'aprenentatge audiovisual sobre tot allò necessari per començar a exercir com a tatuadora. Inclou tots els documents escrits previs al rodatge del primer capítol del curs, a més d'un resum estructurat sobre el contingut restant i un teaser de presentació que acompanyarà tota aquesta part de preproducció amb un esforç audiovisual que posi en valor el to i estil que es seguiria las vídeos. El proyecto consiste en la planificación de un curso online de aprendizaje audiovisual sobre todo lo necesario para empezar a ejercer como tatuadora. Incluye todos los documentos escritos previos al rodaje del primer capítulo del curso, además de un resumen estructurado sobre el contenido restante y un teaser de presentación que acompañará toda esta parte de preproducción con un refuerzo audiovisual que ponga en valor el tono y estilo que seguirían los vídeos. This project consists of planning an online course of audiovisual learning about everything you need to know in order to start tattoing. It includes all the written documents prior to the shooting of the first chapter of the course, a structured summary about the rest of the content and a presentation teaser that will accompany all this pre-production, acting as an audiovisual reinforcement that will showcase the tone and style of the planned videos.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
3.
|
96 p, 5.5 MB |
The Effect of Time Distribution in EFL Online Teaching on Learners' Proficiency and Perceptions
/
Fiquitiva Sierra, Sebastian ;
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This study explores the impact of time distribution on foreign language learning in online environments. It compares the effects of intensive twomonth instruction versus extensive four-month instruction on learners' receptive and productive language skills (listening, speaking, reading, and writing). [...] Aquest estudi explora l'impacte de la distribució del temps en l'aprenentatge d'idiomes estrangers en entorns en línia. Compara els efectes de la instrucció intensiva de dos mesos versus una instrucció extensa de quatre mesos sobre les habilitats lingüístiques receptives i productives dels estudiants (escoltar, parlar, llegir i escriure). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
|
|
4.
|
|
5.
|
13 p, 1.4 MB |
Gestión de una tienda online con Odoo
/
Tugores Castells, Jan ;
Majjouty, Zakariae, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Este proyecto se enfoca en la implementación de Odoo, versión 15, para gestionar una tienda en línea, abarcando aspectos clave como la contabilidad y la integración de una API que facilita el circuito de compras y ventas. [...] Aquest projecte s'enfoca en la implementació de *Odoo, versió 15, per a gestionar una botiga en línia, abastant aspectes clau com la comptabilitat i la integració d'una API que facilita el circuit de compres i vendes. [...] This project focuses on the implementation of Odoo, version 15, for managing an online store, covering key aspects such as accounting and the integration of an API that facilitates the purchasing and sales process. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
Self-reported Subjective Effects of Analytically Confirmed New Psychoactive Substances Consumed by e-Psychonauts : A longitudinal study with an innovative internet-based methodology
/
Grifell Guàrdia, Marc ;
Galindo, Liliana, dir. ;
Pérez Solà, Víctor, dir. ;
Ventura Vialamala, Mireia, dir.
Tant en el moment de diseñar com publicar aquest estudi, les metodologies utilitzades per estudiar el fenòmen de les Noves Substàncies Psicoactives (NPS) no han estat capaces de proporcionar dades fiables a temps per a la presa de decisions crítiques. [...] En el momento de diseño y publicación de este estudio, las metodologías utilizadas para estudiar el fenómeno de las nuevas sustancias psicoactivas (NPS) no han sido capaces de proporcionar datos a tiempo para informar decisiones críticas, y en el caso de proporcionarlos, éstos no contaban con suficiente validez científica. [...] Background: Current scientific methodologies have failed to provide enough reliable data regarding the use and effects of New Psychoactive Substances (NPS) in the timeframe when critical decisions must be made. [...]
2022
|
|
7.
|
33 p, 527.4 KB |
E-sports, la revolució esportiva del futur. Una mirada sociològica
/
Farrés Aguilera, Martí ;
Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El present treball tracta d'un estudi sociològic sobre els e-sports, un nou fenomen que des de fa ben bé una dècada està copsant l'atenció de milions de persones a través d'internet i les xarxes socials. [...] El presente trabajo trata de un estudio sociológico sobre los e-sports, un nuevo fenómeno que desde hace una década está captando la atención de millones de personas a través de internet y las redes sociales. [...] This paper is a sociological study of e-sports, a new phenomenon that has been gaining the attention of millions of people through the internet and social media for over a decade. E-sports refer to the professionalization of the practice of video games, thus being considered digital sports or electronic sports where multi-player competitions are held in a virtual environment.
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
132 p, 6.5 MB |
Evaluating the impact of virtual exchange on initial teacher education : a European policy experiment
/
Baroni, Alice ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Garcés García, Pilar ;
Guth, Sarah ;
Hauck, Mirjam ;
Helm, Francesca ;
Lewis, Tim ;
Mueller-Hartmann, Andreas ;
O'Dowd, Robert ;
Rienties, Bart ;
Rogaten, Jekaterina ;
EVALUATE Project Group
Virtual exchange refers to education programmes in which constructive communication and interaction takes place between individuals or groups from different cultural backgrounds with the support of educators or facilitators. [...]
Research-publishing.net, 2019 - 10.14705/rpnet.2019.29.9782490057337
|
|
10.
|
173 p, 44.8 MB |
Condicions socials i de vida dels estudiants, trajectòries acadèmiques i modalitat d'universitat : una aproximació a l'abandonament universitari
/
Sanchez Gelabert, Albert ;
Troiano i Gomà, Helena, dir.
En les darreres dècades, un conjunt de canvis i reformes han configurat un nou escenari d'educació superior caracteritzat per un increment de l'heterogeneïtat dels perfil d'estudiants, un augment del percentatge d'estudiants majors de 30 anys i un increment de l'edat mitjana de graduació. [...] En las últimas décadas, un conjunto de cambios y reformas han configurado un nuevo escenario en la educación superior caracterizado por un incremento de la heterogeneidad del perfil de los estudiantes, un aumento del porcentaje de estudiantes mayores de 30 años y un incremento de la edad media de graduación. [...] In recent decades, a series of changes and reforms have shaped a new scenario in the higher education system. Some of these changes have resulted in an increase in the heterogeneity of the student profile, a rise in the percentage of students over 30 years of age and an increment in the average age of graduation. [...]
2022
|
|