Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación Encontrados 6 registros  
1.
12 p, 957.4 KB Disseny i implementació d'un joc de puzle tipus Sudoku per a aprendre els númerosen Braille / Chen, Pablo ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest article s'explica el disseny, implementació i test d'una primera versió d'un sudoku 3D utilitzant l'API d'OpenGL modern. El videojoc consisteix en un tauler en 3D on es pot col·locar fitxes amb números en braille respectant les regles d'un sudoku clàssic. [...]
This article explains the design, implementation, and testing of an early version of a 3D sudoku using the modern OpenGL API. The video game consists of a 3D board where you can place tiles with numbers in braille respecting the rules of a classic sudoku. [...]
En este artículo se explica el diseño, implementación y test de una primera versión de un sudoku 3D utilizando la API de OpenGL moderno. El videojuego consiste en un tablero en 3D donde se pueden colocar fichas con números en braille respetando las reglas de un sudoku clásico. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 1.4 MB Hands-on study on Vulkan and the hardware ray-tracing extensions / Montoto González, Manuel ; Moure, Juan C, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The new GPUs from Nvidia and AMD include hardware ray-tracing acceleration units that enable regular consumer computers to be capable of drawing 3D scenes in a more realistic way than by simple rasterization. [...]
Las nuevas GPU de Nvidia y AMD incluyen unidades de aceleración de trazado de rayos de hardware que permiten que las computadoras de consumo normales sean capaces de dibujar escenas en 3D de una manera más realista que mediante una simple rasterización. [...]
Les noves GPU de Nvidia i AMD inclouen unitats d'acceleració de traçat de raigs de maquinari que permeten que els ordinadors de consum normals siguin capaços de dibuixar escenes en 3D d'una manera més realista que mitjançant una simple rasterización. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
14 p, 1.7 MB SCORE FASTER : Aplicación multijugador en línea para fomentar la destreza y competitividad de los jugadores / Barquilla Gómez, Christian ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto presenta como principal objetivo desarrollar una aplicación multijugador en línea que fomente la habilidad de los jugadores desde un modo competitivo. En ella, los jugadores de una misma partida compiten simultáneamente por obtener la mayor puntuación encestando una pelota en una canasta en un período de tiempo finito. [...]
The main objective of this project is to develop an online multiplayer application which encourages player's skill in a competitive way. In it, the players of the same match competes simultaneously for the highest score by throwing a ball inside of a basketball basket in a finite period of time. [...]
Aquest projecte presenta com a principal objectiu desenvolupar una aplicació multijugador en línia que fomenti l'habilitat dels jugadors des d'una manera competitiva. En ella, els jugadors d'una mateixa partida competeixen simultàniament per obtenir la millor puntuació encistellant una pilota en una cistella en un període de temps finit. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 1.5 MB Editor de escenas gráficas / Martinez Masip, Enoc ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A lo largo de los últimos años el sector de las máquinas tragamonedas ha sufrido un gran cambio tecnológico, pasando de ser simples máquinas con microcontroladores y rodillos mecánicos, a máquinas complejas multipantalla que incorporan ordenadores (máquinas con microprocesador ARM CortexA, x86, x64) y deben reproducir pequeños juegos como si de una videoconsola se tratara. [...]
Over the last few years, the slot machine sector has undergone a great technological change, going from being simple machines with microcontrollers and mechanical reels, to complex multi-screen machines that incorporate computers (machines with microprocessor ARM Cortex A, x86, x64) and Must play small games as if it were a game console. [...]
Al llarg dels darrers anys les màquines escurabuixaques han patit un gran canvi tecnològic, passant de ser simples màquines amb microcontroladors i rodets mecànics, a màquines complexes multi pantalla que incorporen ordinadors (màquines amb microprocessador ARM CortexA,x86,x65. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
9 p, 904.1 KB Juego interactivo con Leap Motion / Subirana Garcia, Cristina ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Leap Motion está diseñado para el reconocimiento 3D gestual de nuestras manos. Por lo tanto, la versatilidad de esta tecnología es muy grande, ya que hay muchas aplicaciones de campos muy diferentes en los cuales el uso de gestos puede facilitar la interacción persona-máquina. [...]
Leap Motion is designed to recognize 3D gestures of our hands. There are so many fields where Leap Motion could make a difference, as the use of gestures could change the way people interact with machines. [...]
Leap Motion està dissenyat pel reconeixement 3D gestual de les nostres mans. Per tant, la versatilitat d'aquesta tecnologia es molt amplia, ja que hi ha moltes aplicacions de camps molt diferents en les que l'ús de gestos pot facilitar la interacció persona-màquina. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
10 p, 952.2 KB Simulació de models de físiques en OpenGL i shaders / Careta Freixa, Kirian ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En els darrers anys les capacitats gràfiques computacionals han augmentat considerablement, permetent l'ús d'objectes 3D en temps real i, fins i tot, efectes complexes tals com explosions o moviment de líquids. [...]
En los últimos años las capacidades gráficas computacionales han aumentado considerablemente, permitiendo el uso de objetos 3D en tiempo real e, incluso, efectos complejos tales como explosiones o movimiento de líquidos. [...]
In recent years computational graphic skills have greatly incleased, allowing the use of 3D objects in real time, even complex effects such as explosions or movement of liquids. These elements need to be implemented in specific graphical environments and OpenGL allows it. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.