1.
|
90 p, 2.3 MB |
Tender puentes para encontrar soluciones en (Y)out(h)reach. Herramientas pedagogógicas : teoría, metódo y ejemplos
/
Boudal, Spelca (Laboratoire d'Études et de Recherche sur l'Intervention Sociale) ;
Poujoul, Virginie (Laboratoire d'Études et de Recherche sur l'Intervention Sociale) ;
Gril, Alenka (Univerza V Ljubljani. Fakulteta za Socialno Delo) ;
Kodele, Tadeja (Univerza V Ljubljani. Fakulteta za Socialno Delo) ;
Kustec, Klavdija (Univerza V Ljubljani. Fakulteta za Socialno Delo) ;
Poštrak, Milko (Univerza V Ljubljani. Fakulteta za Socialno Delo) ;
Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Dobrovoljc, Andreja (Andragoski Center Republike Slovenije) ;
Žalec, Natalija (Andragoski Center Republike Slovenije) ;
Babič, Barbara (Zavod za izobrazevanje in kulturne dejavnosti) ;
Rodman, Sara (Zavod za izobrazevanje in kulturne dejavnosti) ;
Povšič, Tanja (Mestna zveza prijateljev mladine Ljubljana) ;
Berc, Gordana (Sveuciliste u Zagrebu. Odjel za Socialni Rad) ;
Majdak, Marijana (Sveuciliste u Zagrebu. Odjel za Socialni Rad) ;
Munjaković, Ana Maria (Udruga Aktivni Građani) ;
Hanin, Luc (Institut de Formation aux Métiers Educatifs) ;
Ferrarini, Valeria (Aretes Societa Cooperativa) ;
Maciariello, Giovanna (Aretes Societa Cooperativa)
Este conjunto de herramientas pedagógicas se ha desarrollado en el marco de un proyecto europeo Erasmus+ titulado YouthReach: Marcos inclusivos y transformadores para todos. El proyecto se inspiró inicialmente en el reconocimiento de que, aunque las prácticas de "outreach" se discuten en la formación de trabajo social, a menudo presentan desafíos cuando son aplicadas por trabajadores sociales y voluntarios que trabajan con personas (jóvenes) en situación de exclusión social. [...]
2023
|
|
2.
|
25 p, 557.1 KB |
L'Orientació Educativa pensada des d'una perspectiva de transformació social
/
Arnau Monterde, Daniel ;
Griera Llonch, Eudald, dir. ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'orientació educativa és una pràctica instaurada en els centres educatius què prové de la pedagogia. En els últims anys, i aprofitant el descrèdit de l'educació, s'han implementat moltes pràctiques noves sota el marc pedagògic de la innovació educativa. La orientación educativa es una práctica instaurada en los centros educativos qué proviene de la pedagogía. En los últimos años, y aprovechando el descrédito de la educación, se han implementado muchas prácticas nuevas bajo el marco pedagógico de la innovación educativa. Career guidance is a practice established in the educational institution that comes from pedagogy theory. In recent years and due to the discredit that the education is suffering, many new practices have been implemented under the pedagogical framework of educational innovation.
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
3.
|
1.5 MB |
La identidad profesional a través de los incidentes críticos en la orientación y el asesoramiento educativo
/
Vargas Fajardo, Andrea del Pilar ;
Cano Ortiz, Maria Isabel, dir. ;
Monereo i Font, Carles, 1957-, dir.
Aquesta tesi descriu la identitat professional d'un grup d'assessors i d'orientadors educatius a través dels seus incidents crítics a Colòmbia. El primer estudi, titulat "Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos", explora els incidents crítics percebuts per un grup d'assessors acadèmics, perfils identitaris i experiències d'aprenentatge. [...] La presente tesis describe la identidad profesional de un grupo de asesores y orientadores educativos a través de sus incidentes críticos en Colombia. El primer estudio, titulado "Incidentes críticos y perfiles identitarios de asesores académicos en Colombia: análisis de casos", explora los incidentes críticos percibidos por un grupo de asesores académicos, sus perfiles identitarios y experiencias de aprendizaje. [...] This thesis describes the professional identity of a group of academic and school counsellors through their critical incidents in Colombia. The first study, entitled "Critical incidents and identity profiles of academic advisers in Colombia: case analysis", explores the critical incidents perceived by a group of academic counsellors, their identity profiles and learning experiences. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.
2023
|
|
4.
|
84 p, 3.2 MB |
El desenvolupament de les Competències Bàsiques d'Ocupabilitat de l'alumnat de l'ESO. Estudi de cas del Col·legi Montserrat
/
Barrios Pérez, Maria ;
Jariot, Mercè, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La recerca gira al voltant de les competències bàsiques d'ocupabilitat de l'alumnat que cursa l'etapa educativa de secundària obligatòria, l'ESO. En concret, el que es pretén és conèixer la importància que li atorga una escola concreta, el Col·legi Montserrat, a les competències bàsiques d'ocupabilitat. [...] La investigación gira en torno a las competencias básicas de empleabilidad del alumnado que cursa la etapa educativa de secundaria obligatoria, la ESO. En concreto, lo que pretende es conocer la importancia que le otorga una escuela concreta, el Colegio Montserrat, a las competencias básicas de empleabilidad. [...] The research revolves around the basic employability skills of pupils attending the compulsory secondary education stage, CSE. Specifically, the aim is to find out the importance given by a specific school, Montserrat School, to the basic employability skills. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Pedagogia [1211]
|
|
5.
|
183 p, 2.1 MB |
La base de orientación no lineal como instrumento de autorregulación matemática
/
Torregrosa Martínez, Alba ;
Deulofeu Piquet, Jordi, dir. ;
Albarracín Gordo, Lluís, dir.
La present tesi doctoral va prendre com a objectiu crear, desenvolupar i aplicar una base d'orientació no lineal com a eina de suport a la metacognició matemàtica durant la resolució de problemes de patrons. [...] La presente tesis doctoral tuvo como objetivo general crear, desarrollar y aplicar una base de orientación no lineal como instrumento de apoyo a la metacognición matemática en resolución de problemas de patrones. [...] The main objective of the current doctoral thesis was to create, develop and apply a non-linear orientation base as a supporting tool for mathematical metacognition in pattern problem solving. To achieve this objective, three specific objectives were defined. [...]
2021
|
|
6.
|
9 p, 1.9 MB |
Detector de senyals de transit informatives en temps real
/
Campo Fons, Guillem ;
Serra i Ruiz, Jordi, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El propòsit d'aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'una eina de reconeixement de senyals de trànsit a temps real, mitjançant visió per computador. El sistema pot reconèixer les diferents senyals de trànsit agrupades en tres categories basades en les existents de la 'Dirección General de Tráfico' (DGT). [...] The purpose of this project consists on the implementation of a recognising tool of traffic signals in real time, making use of computer vision. The system can recognise different traffic signals grouped in three categories based on the existing ones defined by the 'Direcci 'on General de Tráfico' (DGT). [...] El proposito de este proyecto consiste en el desarrollo de una herramienta de reconocimiento de señales de tráfico en tiempo real, mediante el uso de visión por computador. El sistema puede reconocer las diferentes señales de tráfico agrupadas en tres categorias basadas en las existentes de la 'Dirección General de Tráfico' (DGT). [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
12 p, 2.3 MB |
Plataforma web per realitzar perfils acadèmics personalitzats a partir de l'expedient de l'alumnat
/
Gómez Segurana, Jordà ;
Prim Sabria, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte s'ha centrat en desenvolupar un espai personal per orientar als estudiants universitaris i donar una millor perspectiva sobre el seu progrés acadèmic. La web té com a objectiu facilitar informació útil, apropiada i adient a l'alumne a partir del seu expedient acadèmic per donar una millor visió del seu avanç durant el grau. [...] The project focus was to develop a personal space to guide students and give them a better perspective on their progress. The website aimed to provide useful and appropriate information to the student from their academic record to give a better view of their progress. [...] El proyecto se ha centrado en desarrollar un espacio personal para orientar a los estudiantes universitarios y dar una mejor perspectiva sobre su progreso académico. La web tiene como objetivo facilitar información útil, apropiada y adecuada al alumno a partir de su expediente académico para dar una mejor visión de su avance durante el grado. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
10 p, 761.8 KB |
Kula World : soporte al razonamiento tridimensional
/
Rodríguez-Carretero Rodríguez, Jesús ;
Gil, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego de puzles 3D educativo con el motor gráfico Unity, orientado para niños de primaria y secundaria, y que se centre en la resolución de puzles de manera que los ayude a desarrollar y mejorar su razonamiento tridimensional y orientación. [...] The project consists of designing and implementing an educational 3D puzle videogame with the Unity graphic engine, focused on primary and high school children and based on the resolution of puzles to help in the development and improvement of the three-dimensional reasoning and orientation. [...] El projecte consisteix en dissenyar i desenvolupar un videojoc de puzles 3D educatiu amb el motor gràfic Unity, orientat per a nens de primaria i secundària, i que es centri a la resolució de puzles de forma que els ajudi a desenvolupar i millorar el seu raonament tridimensional i orientació. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
10 p, 2.1 MB |
The Ancient Maze : Joc en primera persona
/
Ledesma Sánchez, Sergi ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
The Ancient Maze és un projecte que tracta de la creació d'un videojoc per ordinador, en primera persona, per un sol jugador. L'aventura ofereix a l'usuari un entorn laberíntic capaç de captivar-lo. [...] The Ancient Maze is a project about a first person single player PC videogame development. The adventure brings the user into a captivating labyrinth enviroment where only his orienteering skills and his astuteness will allow him to discover and accomplish the game objectives. [...] The Ancient Maze es un proyecto que trata de la creación de un videojuego por ordenador, en primera persona, para un solo jugador. La aventura ofrece al usuario un entorno laberíntico capaz de cautivarle. [...]
2016-02-10 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
385 p, 5.5 MB |
Strategic marketing and stakeholder orientation in the spanish public universities: an empirical analysis
/
Casablancas Segura, Carme ;
Llonch, Joan, dir. ;
Alarcón del Amo, María del Carmen, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Empresa
Fonamentada en la teoria institucional, la teoria de les capacitats dinàmiques i la teoria dels stakeholders, la present tesi investiga, en el context de les universitats públiques espanyoles, les relacions entre els antecedents de l'orientació als stakeholders, tan reactiva com proactiva, i les seves conseqüències. [...] This thesis based on institutional theory, dynamic capabilities and stakeholder theory investigates the relationships among the antecedents of responsive and proactive stakeholder orientation and its consequences in the Spanish public university context. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
|
|