Results overview: Found 15 records in 0.02 seconds.
Books and collections, 1 records found
Research literature, 5 records found
Course materials, 9 records found
Books and collections 1 records found  
1.
240 p, 10.2 MB Censurados : historias que no pudieron callar / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Gramsch Silva, Catalina ; Lezaeta Marín, Millaray ; Moncada Moncada, Andrés ; Ortín, Pere 1968- ; Carvalho Blanco, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Los estudiantes del Máster oficial de Periodismo e Innovación de contenidos digitales del Departamento de Periodismo y Ciencias de la Comunicación de la UAB presentan su libro Censurados: Historias que no pudieron callar, elaborado en el marco de la asignatura Estrategia digital y posicionamiento de contenidos digitales, bajo la dirección del profesor Santiago Tejedor. [...]
Bellaterra: Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals ; Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2020  

Research literature 5 records found  
1.
57 p, 709.7 KB Anàlisi de la nova narrativa del periodisme esportiu : la introducció de Twitch / Gázquez García, Marc ; Ortín, Pere, 1968-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball duu a terme una anàlisi de la nova narrativa en el periodisme esportiu a través d'una comparació de continguts entre les emissions en els mitjans de comunicació convencionals i en la plataforma de reproducció en línia Twitch. [...]
El trabajo lleva a cabo un análisis de la nueva narrativa en el periodismo deportivo a través de una comparación de los contenidos entre las emisiones en los medios de comunicación convencionales y en la plataforma de reproducción en línea Twitch. [...]
The work carries out an analysis of the new narrative in sprorts journalism through a comparision of the content between broadcasts in mainstream media and on the Twitch online play platform. The aim is to establish whether or not he new content produced through Twitch is in line with the conventions of sporting journalism in the most traditional media, namely radio and television.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
56 p, 620.1 KB Levantando la manta a la interculturalidad de la ciudad de Barcelona / Fernández Quiñonero, Coral ; Ortín, Pere 1968-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Barcelona es descriu com una ciutat multicultural i les moltíssimes cultures diferents que hi ha assentades en són una evidència. El mateix Ajuntament de Barcelona defineix la ciutat com un model intercultural, basant-nos en el fet que aquest terme fa referència a la convivència i cooperació de totes les cultures diferents d'un mateix lloc de forma conjunta i amb igualtat de drets i oportunitats, el tracte discriminatori que reben els immigrants que es dediquen a la venda ambulant per part de les administracions públiques, la premsa, els cossos policials, veïns i en general la societat, posa en dubte aquesta interculturalitat.
Barcelona se describe como una ciudad multicultural y las muchísimas culturas diferentes que hay asentadas son una evidencia de ello. El propio Ayuntamiento de Barcelona define la ciudad como un modelo intercultural. [...]
Barcelona is described as a multicultural city and the many different cultures that are settled there are evidence of this. Barcelona City Council itself defines the city as an intercultural model, based on the fact that this term refers to the coexistence and cooperation of all the different cultures in the same place together and with equal rights and opportunities, the discriminatory treatment received by immigrants hawkers by public administrations, the press, police forces, neighbours and society in general, casts doubt on this interculturality.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
3.
72 p, 1.7 MB La integración de refugiados en Atenas / Fernández Higueras, Adrián ; Ortín, Pere 1968-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Més enllà de la condició de refugiats, sol licitants d'asil o senzillament migrants, les persones que aconsegueixen quedar-se temporalment a Atenes són extremadament vulnerables a l'exclusió social. [...]
Más allá de la condición de refugiados, solicitantes de asilo o sencillamente migrantes, las personas que consiguen quedarse temporalmente en Atenas son extremadamente vulnerables a la exclusión social. [...]
Regardless of their status as refugees, asylum seekers or simply migrants, those who manage to stay temporarily in Athens are extremely vulnerable to social exclusion. This work investigates the real access of these people to basic resources such as food, clothing, housing or local culture, either through the public policies of the Greek government or the different NGOs that operate in the city.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
109 p, 4.1 MB Proposta de millora de les cartografies interactives i la seva inclusió en l'entorn del periodisme digital de viatges / Bertran Bonàs, Laia ; Ortín, Pere 1968-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca porta a terme una introducció en la matèria de les cartografies interactives de les capçaleres digitals especialitzades en viatges. A partir d'aquí, s'analitzen cartografies de set publicacions i es presenta una conclusió sobre el panorama actual pel que fa a la matèria estudiada, donant pas a la part més pràctica del treball: l'elaboració d'un seguit de propostes de millora de les cartografies interactives i la seva inclusió en les capçaleres digitals especialitzades en viatges.
Esta investigación lleva a cabo una introducción en la materia de las cartografías interactivas de las cabeceras digitales especializadas en viajes. A partir de aquí, se analizan cartografías de siete publicaciones y se presenta una conclusión sobre el panorama actual de la materia estudiada, dando paso a la parte más práctica del trabajo: la elaboración de una serie de propuestas de mejora de las cartografías interactivas y su inclusión en las cabeceras digitales especializadas en viajes.
This research carries out an introduction to the subject of interactive cartographies of digital headers specialized in travel. Then, cartographies of seven publications are analyzed and a conclusion is presented on the current panorama of the subject studied, giving way to the most practical part of the work: the elaboration of a series of proposals for the improvement of interactive cartographies and their inclusion in digital headers specialized in travel.

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
80 p, 764.8 KB Ser creíble o desaparecer. Retos de los medios digitales independientes en América Latina ante la incertidumbre que provoca la pandemia de COVID-19 / Iglesias Mialaret, Ana ; Ortín, Pere 1968-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans digitals independents a Amèrica Llatina s'enfronten a una gran crisi provocada per la pandèmia. El model d'èxit d'El Faro mostra que ser sostenible va lligat a guanyar credibilitat i comptar amb públic fidel. [...]
Los medios digitales independientes en América Latina se enfrentan a una gran crisis provocada por la pandemia. El modelo exitoso de El Faro muestra que ser sostenible va ligado a ganar credibilidad y contar con público fiel. [...]
Independent digital media in Latin America are going to face a big crisis caused by the pandemic. El Faro's successful model shows that being sustainable is linked to gaining credibility and having a loyal audience. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  

Course materials 9 records found  
1.
6 p, 114.7 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Peres Garzezi, Luiz ; Ortín, Pere 1968- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
2.
6 p, 110.0 KB Teories de l'Empresa [104676] / Garcia Cestona, Miguel Angel ; Gispert Pellicer, Carles ; Ortin Angel, Pere ; Lloret Villota, Juan ; Ponomareva Minchenko, Yulia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs presenta la visió que els economistes tenen sobre l'empresa, i en concret les principals teories relacionades amb l'empresa i normalment identificades en anglès sota el terme de "theories of the firm" i que en el curs anomenarem teories de l'empresa. [...]
This course presents the vision that economists have about the organizations and, in particular, the main theories related to the firm and normally identified in English under the term "theories of the firm" and that in the course we will denominate "Teories de l'empresa". [...]
Este curso presenta la visión que los economistas tienen sobre la empresa, y en concreto las principales teorías relacionadas con la empresa y normalmente identificadas en inglés bajo el término de "theories of the firm" y que en el curso denominaremos teorías de la empresa. [...]

2023-24
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
3.
8 p, 117.0 KB Disseny Organitzatiu [104679] / Ortin Angel, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El disseny de les organitzacions empresarials es el resultat d'un procés de delegació de decisions. Al llarg d'aquest curs s'intenten donar els instruments conceptuals per intentar valorar monetàriament els beneficis i els costos de la delegació de decisions, i per tant com aquestes decisions acaben afectant a l'estructura organitzativa de l'empresa i a la seva capacitat de crear de valor i com a conseqüència la seva competitivitat. [...]
The design of business organizations is the result of a delegation process of decision-making. Throughout this course, we try to provide the conceptual instruments in order to value in monetary terms the benefits and costs of the delegation of decisions, and therefore how these decisions end up affecting the organizational structure of the company and its ability to create value and as a consequence its competitiveness. [...]
El diseño de las organizaciones empresariales es el resultado de un proceso de delegación de decisions. A lo largo de este curso se intenta abordar una serie de instrumentos conceptuales que permitan valorar monetariamente los beneficios y los costes de la delegación de decisiones, y por tanto entender cómo estas decisiones acaban afectando a la estructura organitzativa de la empresa y a su capacidad para crear de valor y cómo consecuencia su capacidad competitivitat. [...]

2023-24
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
4.
10 p, 126.3 KB Comunicació Intercultural [103099] / Rull Ribó, David ; Ortín, Pere 1968- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura de comunicació intercultural pretén que l'alumne/a es conscienciï de les relacions interpersonals i intergrupals dins de la situació mediàtica intercultural derivada de la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació geopolítica que determina la comunicació intercultural, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i 1 relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses, estableixen xarxes de comunicació interculturals on desenvolupen el diàleg o el rebuig , l'acord o la confrontació, intercanvi d'experiències o rebuig de les alienes. [...]
The subject of intercultural communication aims to make the student aware of interpersonal and intergroup relationships within the intercultural media situation derived from globalization, which has acquired a series of critical tools to analyze this geopolitical situation that determines intercultural communication, which practice a new methodology of analysis of this hybrid society and that it acquires a critical vision on the relations that are established between people, groups and institutions that based on socioculturalally diverse experiences, 1 established between people, groups and institutions that based on socioculturalally diverse experiences, speeches and representations, establish intercultural communication networks where they develop dialogue or rejection , the agreement or confrontation, exchange of experiences or rejection of others. [...]
La asignatura de comunicación intercultural pretende que el alumna/a se conciencie de las relaciones interpersonales e intergrupales dentro de la situación mediática intercultural derivada de la globalización, que adquiera una serie de herramientas críticas para analizar esta situación geopolítica que determina la comunicación intercultural, que practique una nueva metodología de análisis de esta sociedad híbrida y que adquiera una visión crítica sobre las relaciones que se establecen entre personas, colectivos e instituciones 1 adquiera una visión crítica sobre las relaciones que se establecen entre personas, colectivos e instituciones que partiendo de experiencias, discursos y representaciones socioculturalmente diversas, establecen redes de comunicación interculturales donde desarrollan el diálogo o el rechazo, el acuerdo o la confrontación, intercambio de experiencias o rechazo de las ajenas. [...]

2023-24
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
5.
8 p, 115.8 KB Comportament, contractes, organitzacions i recursos humans [41982] / Ponomareva Minchenko, Yulia ; Garcia Cestona, Miguel Angel ; van Hemmen, Stefan Felix ; Ortin Angel, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul inclou diversos temes relacionats amb l'anàlisi econòmica de l'organització interna de l'empresa. El desenvolupament del mòdul té com a principal objectiu proporcionar els coneixements de teoria econòmica que permetin realitzar recerca aplicada en diferents camps de la gestió empresarial. [...]
This module includes several topics related to the economic analysis of the internal organization of the firm. The organization and development of the module will take into account the main learning objective of providing students with relevant economic theory to perform applied research in different fields of management. [...]
Este módulo incluye varios temas relacionados con el análisis económico de la organización interna de la empresa. El desarrollo del módulo tiene como principal objetivo proporcionar los conocimientos de teoría económica que permitan realizar investigación aplicada en diferentes campos de la gestión empresarial. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documents
6.
5 p, 111.8 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Peres Garzezi, Luiz ; Ortín, Pere 1968- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
7.
5 p, 111.9 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Tejedor, Santiago ; Ortín, Pere 1968- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
8.
5 p, 110.4 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Pérez Tornero, José Manuel ; Montagut Martínez, Albert ; Ortín, Pere 1968- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
9.
5 p, 110.4 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Carniel Bugs, Ricardo ; Pérez Tornero, José Manuel ; Montagut Martínez, Albert ; Ortín, Pere 1968- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2019-20
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents

See also: similar author names
2 Ortin, P.
14 Ortin, Pere
2 Ortín, P.
1 Ortín, Pere,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.