Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 523.1 KB Brandwashing : análisis del caso NIVEA / Molina Osorio, Mario (Elisava) ; Gené Salgado, Albert ; Llopart Morgades, María
El brandwashing tiene la intención de efectuar un lavado de cara a ciertas marcas, para que su mercado tenga una mejor imagen de ella. Aún así, es posible que esta primera intención acabe derivando en buenos actos hacia la sociedad y el medioambiente, formando realmente una buena política empresarial. [...]
Brandwashing is intended to create a good image for certain brands, so that their market has a better image of them. Even so, it is possible that this first intention ends up deriving in good acts towards society and the environment, forming a really good business policy. [...]

2022 - 10.5565/rev/qp.375
Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 30 (2022) , p. 45-53 (Ensayos)  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Per un ull de la cara / Ortínez, Dan ; Liendo, Daniela ; Osorio, Mario ; Palacios, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat ; Máster en Teoría y Práctica del Documental Creativo (11è : 2008-2009 : Bellaterra, Catalunya)
Per un ull de la cara (Documental)
2009 (Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Osorio, M.
1 Osorio, M.R.Z.
1 Osorio, Marcelo
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.