Resultats globals: 1 registres trobats en 0.05 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
16 p, 1.0 MB Packaging or image? the interaction is better. Study with eye tracker technology / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver Moreno, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Este trabajo plantea dar un paso más en el estudio de la atención dispensada a la publicidad a partir del estudio de la atención conjunta (Joint Atentttion), es decir aquella que implica, a través de la mirada, una atención coordinada de un individuo (protagonista del anuncio) con otro (espectador del anuncio) hacia un objeto (producto anunciado). [...]
2015
Symposium Gráfica. Barcelona, Catalunya, 1r : 2015
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.