Resultats globals: 1 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
32 p, 216.8 KB Parlar i escriure per aprendre ciències socials. Les competències lingüístiques i la formació democràtica dels joves / González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosch, Dolors (IES Joaquima Pla Farreras (Sant Cugat del Vallès)) ; Casas i Vilalta, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Partim del convenciment que el llenguatge és l'instrument fonamental de la comunicació i que el domini de les competències lingüístiques permet expressar i compartir el que s'ha après. En la mesura que els estudiants comparteixen i contrasten els seus coneixements, les seves opinions i els seus dubtes amb altres companys, tenen més possibilitats de comprendre i d'interpretar com és la societat on viuen. [...]
Partimos del convencimiento de que el lenguaje es el instrumento fundamental de la comunicación y que el dominio de las competencias lingüísticas permite expresar y compartir lo que se ha aprendido. [...]

2008
IN. Revista Electrònica d'Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa, Vol. 1 (2008) , p. 139-170  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.