Resultados globales: 22 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 14 registros
Documentos de investigación, Encontrados 7 registros
Materiales didácticos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 14 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
18 p, 1.1 MB El bienestar escolar desde la experiencia del alumnado de Educación Primaria / Mendiri, Paula (Universidade da Coruña) ; Rebollo-Quintela, Nuria (Universidade da Coruña) ; Losada-Puente, Luisa (Universidade da Coruña)
La valoración de la experiencia del estudiante en la escuela a través de sus juicios cognitivos y sus afectos, o su percepción sobre su funcionamiento positivo y sus relaciones con otros influyen en su bienestar escolar. [...]
La valoració de l'experiència de l'estudiant a l'escola a través dels seus judicis cognitius i els afectes, o la percepció que té sobre el seu funcionament positiu i les seves relacions amb uns altres influeixen en el seu benestar escolar. [...]
School children's assessment of their experience in school through their cognitive opinions and their emotions, and their perception of their positive functioning and their relationships with others, have an impact on their educational well-being. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1818
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 237-254 (Temas de investigación)  
2.
17 p, 161.4 KB Percepcions i metàfores sobre el canvi climàtic : De les narratives mediàtiques desmobilitzadores als moviments socials emergents / Espluga, Josep 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Tot i que el canvi climàtic és un dels principals riscos ambientals del segle XXI i sobre el qual cal actuar amb urgència, es dona la paradoxa que rarament en tenim una experiència directa i n'adquirim el coneixement bàsicament amb les narratives que científics i polítics vehiculen a través dels mitjans de comunicació. [...]
2023
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 65 (2023) , p. 205-221 (Articles)  
3.
18 p, 606.9 KB The big challenge : Integrating digital teaching competence in the training of pre-service teachers / Llanes Velasco, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Preparing teacher candidates for teaching in the 21st century is a great challenge for universities. Teacher training programs must provide trainees with both theoretical and practical knowledge and opportunities for developing professional competences in the digital world. [...]
Preparar futurs mestres per a l'ensenyament al segle XXI és un gran repte per a les universitats. És fonamental que els programes de formació inicial integrin coneixements teòrics i pràctics i ofereixin oportunitats per desenvolupar les competències professionals necessàries per ensenyar en un món digital. [...]
Preparar a futuros docentes para la enseñanza en el siglo XXI es un gran desafío para las universidades. Es fundamental que los programas de formación integren conocimientos teóricos y prácticos y ofrezcan oportunidades para el desarrollo de la competencia profesional en un mundo digital. [...]
Préparer les futurs enseignants à l'enseignement du 21ème siècle constitue un défi pour les universités. Les programmes de formation des enseignants doivent fournir aux stagiaires des connaissances à la fois théoriques et pratiques et des opportunités pour développer des compétences professionnelles dans le monde numérique. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1121
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1121 (Articles)  
4.
34 p, 1.1 MB CLIL in Pre-primary education : the views of In-service and Pre-service teachers / Segura, Marta (Universitat Internacional de Catalunya)
Content and Language Integrated Learning (CLIL) has rapidly gained ground in schools within the latest decades. Consequently, interest in analysing stakeholders' perceptions and needs has increased. [...]
L'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE) ha guanyat terreny ràpidament a les escoles durant les darreres dècades. En conseqüència, l'interès en analitzar les percepcions i necessitats dels agents implicats ha augmentat. [...]
El Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE) ha ganado terreno rápidamente en las escuelas durante las últimas décadas. En consecuencia, el interés en analizar las percepciones de los agentes implicados y sus necesidades ha aumentado. [...]
L'Enseignement d'une Matière par l'Intégration d'une Langue Étrangère (EMILE) a rapidement gagné du terrain dans les écoles au cours des dernières décennies. Par conséquent, l'intérêt pour l'analyse des perceptions et des besoins des acteurs impliqués s'est accru. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1230
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 2 (2023) , p. e1230 (Articles)  
5.
12 p, 352.9 KB L'observació entre iguals com a mecanisme de desenvolupament professionaldocent. La percepció dels participants de la Xarxa de Competències Bàsiques / Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corcelles Seuba, Mariona (Universitat Ramon Llull) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona)
La observación entre iguales consiste en parejas de docentes, con grados de experiencia similar, que acuerdan observarse mutuamente uno o varios aspectos pedagógicos de su acción en el aula, por medio de instrumentos de recogida de evidencias, para posteriormente ofrecerse retroalimentación constructiva mutua, que permita reflexionar para encontrar objetivos de mejora. [...]
L'observació entre iguals consisteix en parelles de docents, amb graus d'experiència similar, que acorden observar-se mútuament un o diversos aspectes pedagògics de la seva acció a l'aula, per mitjà d'instruments de recollida d'evidències, per posteriorment oferir-se retroalimentació constructiva mútua, que permeti reflexionar per trobar objectius de millora. [...]
Peer observation consists of pairs of teachers, with similar degrees of experience, who agree to observe each other focusing on one or different pedagogical aspects from their action in class. Evidence-gathering tools are used to offer constructive mutual feedback afterwards, which enables reflection to set goals for improvement. [...]

Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació, 2020 - 10.32093/ambits.vi53.2636
Àmbits de psicopedagogia i orientació, Vol. 53 (2020) , p. 49-61
2 documentos
6.
22 p, 444.1 KB The Edge of the "Stone Raft" : from euro-enthusiasm to moderate scepticism in Portuguese History textbooks (2000-2020) / Neto, Sérgio (Universidade de Coimbra) ; Serrano, Clara Isabel (Universidade de Coimbra)
This paper aims to study how issues related to the European Economic Community/European Union (EEC/EU) are presented in Portuguese 9th-grade History textbooks. The methodological approach is mainly qualitative, based on a content analysis of ten textbooks, but some quantitative data was also considered in order to determine the importance given to the EEC/EU construction process and Portugal's integration into it. [...]
Aquest article es proposa estudiar com es presenten els temes relacionats amb la Comunitat Econòmica Europea/Unió Europea (CEE/UE) als llibres de text portuguesos d'Història de grau 9 (3r d'ESO). L'enfocament metodològic és principalment qualitatiu, basat en l'anàlisi del contingut de deu llibres de text, però també s'inclouen algunes dades quantitatives, per a determinar la importància donada al procés de construcció de la CEE/UE i a la integració de Portugal. [...]
Este artículo se propone estudiar cómo se presentan los temas relacionados con la Comunidad Económica Europea/Unión Europea (CEE/UE) en los libros de texto portugueses de Historia de grado 9 (3. º de ESO). [...]

2023 - 10.5565/rev/rubrica.270
Rúbrica contemporánea, Vol. 12 Núm. 23 (2023) , p. 157-178 (Artículos)  
7.
18 p, 238.0 KB The impact of the Covid-19 pandemic. The perception of communications executives in companies : The role and challenges of internal communication / Aced Toledano, Cristina (Universitat Oberta de Catalunya) ; Miquel Segarra, Susana (Universitat Jaume I) ; López-de-Ayala, María-Cruz (Universidad Rey Juan Carlos)
The Covid-19 pandemic has tested the role of internal communication (IC) in managing adaptation to change and digitalisation in companies, in the context of a sudden switch to implementing remote working, the reorientation and temporary interruption of activity and mass redundancies. [...]
La pandèmia de COVID-19 ha posat a prova el rol de la comunicació interna (CI) en la gestió de l'adaptació al canvi i a la digitalització de les empreses, en una situació sobtada d'implantació del teletreball, reorientació i interrupció temporal de l'activitat i acomiadaments massius. [...]
La pandemia de COVID-19 ha puesto a prueba el rol de la comunicación interna (CI) en la gestión de la adaptación al cambio y a la digitalización de las empresas, en una situación repentina de implantación del teletrabajo, reorientación e interrupción temporal de la actividad y despidos masivos. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3559
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 27-43 (Articles)  
8.
18 p, 242.6 KB Conocimiento y uso de los verificadores de datos : ¿una herramienta para la regeneración de la autoridad periodística en un entorno polarizado? / Almenar, Ester (Universitat Ramon Llull) ; Puertas Graell, David (Universitat Ramon Llull) ; Ruiz Caballero, Carlos (Universitat Ramon Llull) ; Suau, Jaume (Universitat Ramon Llull) ; Masip, Pere (Universitat Ramon Llull)
El principio de autoridad en el periodismo se articula en torno a conceptos centrales como objetividad, verificación y distancia/neutralidad (Schudson, 1978; Kovach y Rosenstiel, 2007; Deuze, 2005). [...]
El principi d'autoritat en el periodisme s'articula al voltant de conceptes centrals com objectivitat, verificació i distància/neutralitat (Schudson, 1978; Kovach i Rosenstiel, 2007; Deuze, 2005). En el nou ordre de desinformació en el qual es qüestiona l'autoritat del periodisme, la verificació de dades (en anglès, fact-checkers) es presenta com un possible antídot (Walter et al. [...]
The principle of authority in journalism is structured around central concepts such as objectivity, verification and distance/neutrality (Schudson, 1978; Kovach and Rosenstiel, 2007; Deuze, 2005). In the new order of disinformation, in which the authority of journalism is questioned, fact-checking can act as a possible antidote (Walter et al. [...]
Anàlisi is a science journal published by the Journalism and Communication Sciences Department of the Autonomous University of Barcelona (UAB). The journal has been published by the UAB Journalism Department since 1980. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3472
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 66 (2022) , p. 113-129 (Articles)
2 documentos
9.
4 p, 314.4 KB "The psychological experience of integrating content and language" : A review / Lovtskaya, Anastasia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: K. R. TALBOT, M. T. GRUBER y R. NISHIDA (editors), The psychological experience of integrating content and language. Multilingual Matters. 2021.
2022 - 10.5565/rev/clil.86
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 81-84 (Other)  
10.
24 p, 382.1 KB Opinion text : an integrated pathway of writing and the perceptions of students / Sebastião, Isabel (Universidade de Porto. Centre of Linguistics)
This article presents an exploratory study that focuses on the writing process through the creation of a didactic project which aims to understand how students deal with the specific learning of an opinion text. [...]
En aquest article, presentem un estudi exploratori centrat en el procés d'escriptura a través de la creació d'un projecte didàctic que busca de comprendre com els estudiants es relacionen amb un curs d'aprenentatge específic de text d'opinió. [...]
En este artículo, presentamos un estudio exploratorio que se centra en el proceso de escritura a través de la creación de un proyecto didáctico cuyo objetivo es comprender cómo los estudiantes se relacionan con un curso de aprendizaje específico de texto de opinión. [...]
Dans cet article, nous présentons une étude exploratoire qui se concentre sur le processus d'écriture à travers la création d'un projet d'implémentation didactique visant à comprendre le rapport entre les étudiants et un cours d'apprentissage spécifique. [...]

2019 - 10.5565/rev/jtl3.812
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 2 (june-july 2019) , p. 78-101 (Articles)  

Artículos : Encontrados 14 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 7 registros  
1.
113 p, 711.9 KB The Native/Non-Native Dichotomy in the Teaching of Foreign Languages : a Study of EFL Students' Perceptions / Prats Carreras, Sònia ; Nussbaum, Luci, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua
This master's dissertation reviews the bibliography on the matter of native and non-native teachers of languages and provides details of an exploratory study carried out on students' perceptions of the native/non-native teacher distinction through a questionnaire.
Aquesta tesina revisa la bibliografia existent sobre el tema de professorat nadiu i no nadiu de llengües i proporciona detalls d'un estudi fet a través d'un qüestionari sobre les percepcions dels estudiants entorn a les diferències entre el professorat nadiu i no nadiu.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002  
2.
EMI in non-linguistic courses in Chinese Higher Education : stakeholders' perceptions and learning outcomes / Zhang, Mengjia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir.
Amb la ràpida difusió de l'anglès com a llengua d'instrucció (EMI) a tot el món, la investigació sobre cursos i programes EMI ha anat creixent, sobretot a la Xina continental, on les pràctiques EMI encara estan emergint i necessiten més investigació empírica en comparació amb els països europeus (Galloway, Kriukow i Numajiri, 2017; Hu i Lei, 2014; Hu, Li i Lei, 2014; Jiang, Zhang i May, 2019). [...]
Con la rápida difusión del inglés como lengua de instrucción (EMI) en todo el mundo, la investigación sobre los cursos y programas EMI ha ido en aumento, particularmente en China continental, donde las prácticas de EMI aún están emergiendo y necesitan más investigación empírica en comparación con los países europeos (Galloway, Kriukow y Numajiri, 2017; Hu y Lei, 2014; Hu, Li y Lei, 2014; Jiang, Zhang y May, 2019). [...]
The rapid spread of English Medium Instruction (EMI) worldwide has brought an increase in research on EMI courses and programs, particularly in mainland China, where EMI practices are still emerging and in need of further empirical investigation in comparison to European countries (Galloway, Kriukow & Numajiri, 2017; Hu & Lei, 2014; Hu, Li & Lei, 2014; Jiang, Zhang & May, 2019). [...]

2021
   
3.
64 p, 841.6 KB Teaching English to Adults : The Students' Perceptions on Coteaching Adjustments during the COVID-19 Pandemic / Amieva Potrony, Anna ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The COVID-19 pandemic and the safety measures and restrictions implemented by the governments have had a huge impact on education world-wide. Educational institutions were forced to abruptly close the school premises and adopt different - and improvised - online teaching approaches. [...]
La pandèmia de la COVID-19 i les mesures i restriccions de seguretat implementades pels governs han tingut un gran impacte en l'educació mundialment. Les institucions educatives es van veure forçades a tancar els centres educatius i a adoptar diferents (i improvisades) metodologies d'ensenyament en línia. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]  
4.
36 p, 520.7 KB Teacher collaboration in Adult Language Schools in Catalonia : Teachers' perceptions and beliefs / Díaz Rodríguez, Carolina ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper conducts a study that explores the beliefs and perceptions on collaboration that the languages teachers that work at Adult Language Schools (EOI) in Catalonia may have. The research is focused on a specific school in a working-class neighborhood near Barcelona, in Baix Llobregat region. [...]
Aquest projecte explora les creences i percepcions sobre la col·laboració que poden tenir els professors de llengües que treballen a les escoles oficials d'idiomes (EOI) a Catalunya. La recerca se centra en una escola específica que es troba en un barri treballador prop de Barcelona, a la comarca del Baix Llobregat. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
5.
39 p, 567.4 KB Students'perceptions of coteaching in the EFL classroom at a public language school for adults in Catalonia / Cuadrado García, Daniel ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Over the last decades, there has been a general tendency towards an inclusive model of education that guarantees the same learning opportunities to all students regardless of their learning barriers or disabilities. [...]
Durant les últimes dècades, hi ha hagut un esforç per apropar l'educació cap a un model inclusiu que garanteixi la igualtat d'oportunitats d'aprendre per a tots els alumnes independentment de les seves barreres o les seves discapacitats. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
6.
11 p, 7.4 MB Aplicación online para determinar la relación entre color y emoción / Blanco de la Cruz, Jose Carlos ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El objetivo de este proyecto se centra en la creación de una herramienta, que permita determinar la capacidad humana de relacionar una gama de colores concreta a una emoción o conjunto de emociones. [...]
The main objective of this project remains on create a tool that allows the human capacity to relate a specific color range to an emotion or set of emotions. It is known that not all people react in the same way when perceiving a color [1], therefore, the tool should tke into account extra aspects of the user, such as the region from where the experiment is done or the age of the person. [...]
L'objectiu d'aquest projecte es centra en la creació d'una eina, que permeti determinar la capacitat humana de relacionar una gamma de colors concreta a una emoció o conjunt d'emocions. És sabut que no totes lespersones reaccionen de la mateixa manera en percebre un color [1], per tant, l'eina ha de tenir en compte aspectes extra de l'usuari, com la regió des d'on es fa l'experiment o l'edat de la persona. [...]

2017-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
28 p, 619.3 KB El Guanxi és imprescindible per a fer negocis amb la Xina? / Hu, Lisa ; Cubeiro Rodriguez, Didac, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El següent treball té com a objectiu presentar un estudi sobre un fenomen cultural que actualment s'ha estès la seva pràctica pels i als estrangers per negociar amb xinesos, tant individus com entitats empresarials. [...]
Este trabajo se enfoca en el estudio de la importancia del guanxi, un proceso de interacciones sociales característico de las culturas orientales. Era considerada especialmente importante en China para hacer negocios a partir de las nuevas reformas económicas de las últimas décadas del siglo pasado, porque suponían ventajas a las empresas. [...]
This work focuses on the study of the importance of guanxi, a process of social interactions characteristic of Eastern cultures. It was considered especially important in China to do business from the new economic reforms in recent decades of the last century, and they supposed advantages to companies. [...]

2015
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]  

Materiales didácticos Encontrados 1 registros  
1.
40 p, 5.8 MB Mestres d'educació infantil i infants d'origen immigrat : percepcions, implicacions i pedagogia / Vingut Riggall, Marta Ana
Document de divulgació de la tesi "Els infants d'origen immigrat i l'educació infantil a Catalunya. La percepció dels mestres a partir de l'anàlisi del discurs. Metodologia Video-Cued Multivocal Ethnography". [...]
Disclosure document of the thesis "Children of Immigrant Origins and Early Childhood Education in Catalonia. Teacher perceptions throughout Video-Cued Multivocal Ethnography". Such document is designed to enable teachers and educational professionals to meet the investigation results alongside encouraging pedagogical reflection regarding children of immigrant origins and their education.
Documento de divulgación de la tesis "Los Niños y Niñas de Origen Inmigrado y la Educación Infantil en Cataluña. La percepción de los maestros a partir del análisis del discurso. Metodología Video-cued Multivocal Ethnography". [...]

2015
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.