Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 450.1 KB Formación inicial del profesorado en la UPF. Principios pedagógicos y formas organizativas / Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gil, Lucía (Universitat Pompeu Fabra) ; Pina, Brenda (Universitat Ramon Llull)
La formació del professorat és una variable que assegura la qualitat institucional i el propi procés de desenvolupament professional. A més, el nou context pel qual passa la universitat arreu d'Europa força un nou model de socialització i perfeccionament permanent que ha d'iniciar-se des del primer any de vida laboral. [...]
Teacher training is a factor that guarantees the quality of the institution and the own professional development. Moreover, the new European context forces the university to start a process of socialisation and continuous improvement which should begin from the very first year of the profession. [...]
La formación del profesorado es una variable que asegura la calidad institucional y el propio desarrollo profesional. Además, el nuevo contexto por el que pasa la universidad en Europa obliga a realizar un proceso de socialización y perfeccionamiento continuo que debe iniciarse desde el primer año de vida laboral. [...]

2004 - 10.5565/rev/educar.263
Educar, N. 33 (2004) , p. 97-111  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.