Resultats globals: 51 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 16 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 17 registres trobats
Fons personals i institucionals, 15 registres trobats
Articles 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
24 p, 923.8 KB Ready for Failure? Irrational Beliefs, Perfectionism and Mental Health in Male Soccer Academy Players / Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Chamorro, José L (Universidad of Almería) ; Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; De Brandt, Koen (Vrije Universiteit Brussel. Department of Movement and Sport Sciences) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Since Junior-to-Senior Transition (JST) is only considered successful when soccer players become professionals, many junior athletes must cope with failure, and their sporting careers and mental health may be at risk. [...]
2023 - 10.1007/s10942-022-00491-x
Journal of Rational - Emotive and Cognitive - Behavior Therapy, Vol. 41 (2023) , p. 454-477  
2.
13 p, 1.5 MB Perfectionistic Environments and Irrational Beliefs on the Transition to Elite Athletic Performance : A Longitudinal Study / Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pons, Joan (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Muñoz-Justicia, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
This study aimed to longitudinally evaluate talented athletes' levels of perfectionism, irrational beliefs, and motivations with regard to their athletic careers. A total of 390 athletes from U14, U16, and junior categories (M = 15. [...]
2023 - 10.3390/ijerph20085561
International journal of environmental research and public health, Vol. 20 (april 2023)  
3.
9 p, 737.0 KB Where Did All the Sport Go? Negative Impact of COVID-19 Lockdown on Life-Spheres and Mental Health of Spanish Young Athletes / Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
During the 2020, the pandemic caused by the massive spread of the SARS-CoV-2 coronavirus (COVID-19) resulted in a global crisis. In Spain, the COVID-19 pandemic caused a lockdown for almost 100 days and forced the sudden stop of sport practices and competitions. [...]
2020 - 10.3389/fpsyg.2020.611872
Frontiers in psychology, Vol. 11 (december 2020)  
4.
16 p, 3.0 MB Máxima Información, Mínima Molestia (MIMO) : Reducir cuestionarios para cuidar de las personas participantes en psicología del deporte / Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Contestar a un gran número de ítems puede suponer una gran carga para las personas participantes, lo cual puede empeorar la calidad de los datos recogidos. Por este motivo, el propósito de nuestro estudio es presentar el método de Máxima Información, Mínima Molestia (MIMO) para el desarrollo de versiones cortas en psicología del deporte. [...]
Responding to a large number of items could be a great burden for the participants, which can worsen the quality of the data collected. Therefore, the purpose of the present study is to describe the method of Maximum Information, Minimum Discomfort (MIMO in Spanish) to develop questionnaire short-forms in sport psychology. [...]

2020 - 10.14635/ipsic.2020.119.7
Informació psicològica (Internet), Núm. 119 (2020), p. 49-64  
5.
3 p, 454.4 KB Entorns que afavoreixen la compaginació d'estudis i esport a Europa / Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Mejias, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; García-Solà, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE))
L'equilibri òptim entre la carrera esportiva i l'acadèmica o laboral (carrera dual) és un dels reptes que els i les esportistes d'alt rendiment han d'afrontar al llarg del seu desenvolupament. La recerca següent examina diferents ambients i ajuts que permeten seguir una carrera dual a Europa, una regió que supleix aquesta demanda però que encara ha d'anar més enllà i garantir el creixement en altres contextos específics que tinguin en compte la diversitat de casos i de països. [...]
El equilibrio óptimo entre la carrera deportiva y la académica o laboral (carrera dual) es uno de los retos que los y las deportistas de alto rendimiento deben afrontar a lo largo de su desarrollo. [...]
An optimal balance between the athletic and the academic or job career (dual career) is one of the main challenges elite athletes face throughout their development. The following research examines the different existing environments in Europe that support the development of a dual career, showing that this demand is well covered in this region, but it has yet to guarantee the growth in other specific contexts according to the diversity of cases and countries. [...]

2020
UAB divulga, Juliol 2020
3 documents
6.
11 p, 365.9 KB Niveles de ansiedad y estilos de afrontamiento en función de las características perceptivo-motoras del deporte / Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Checa Esquiva, Irene (Universitat de València)
Coping with emotions represents one of the most important demands of youth sport, yet existing important differences depending on the characteristics of each sport. Some of these characteristics (e. [...]
Afrontar las propias emociones supone una de las demandas más importantes del deporte formativo, existiendo importantes diferencias en función de las características del deporte practicado. Algunas de estas diferencias (e. [...]
Enfrentar as emoções representa uma das demandas mais importantes do desporto juvenil, mas existem diferenças, na função das características do deporto praticado. Algumas dessas características (por exemplo, desporto individual ou em equipa) foram amplamente estudadas na literatura anterior. [...]

2020
Revista de psicología del deporte, Vol. 29 Núm. 2 (2020) , p. 105-115 (Artículos)  
7.
5 p, 524.4 KB Significación sedimentológica y paleogeográfica del nivel arcilloso con corales del Senoniense superior de los alrededores de Pobla de Segur (prov. de Lérida) / Rosell Sanuy, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Obrador i Tudurí, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Pons Moyà, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia)
Se describen las facies del nivel arcilloso con corales del Cretácico superior de los alrededores de Pobla de Segur y se da una interpretación a la génesis sedimentológica del mismo encuadrada en la evolución paleogeográfica regional.
There is in this note a facies description of the upper Cretaceous clay levels with corals from Pobla de Segur surroundings and a sedimentological interpretation is given regarding the regional paleogeographic evolution.

1972
Acta geologica hispanica, Vol. 7 Núm. 1 (1972) , p. 7-11  
8.
3 p, 255.0 KB Facies y paleogeografia de la 'Arenisca de Aren' (Nota preliminar) / Ghibaudo, G. (Università di Torino. Istituto di Geologia, Paleontologia e Geografia Fisica) ; Morelli, E. (Università di Torino. Istituto di Geologia, Paleontologia e Geografia Fisica) ; Mutti, E. (Università di Torino. Istituto di Geologia, Paleontologia e Geografia Fisica) ; Obrador i Tudurí, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Pons Moyà, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Ramasco, M. (Università di Torino. Istituto di Geologia, Paleontologia e Geografia Fisica) ; Rosell Sanuy, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia)
Los resultados preliminares de una investigación sedimentológica y estratigráfica han permitido precisar acerca del originario ambiente de sedimentación de la "Arenisca de Aren" y de esbozar un cuadro deposicional de los mismos, mucho más complejo de lo que se había creído precedentemente.
After the result of a preliminary sedimentological and stratigraphical investigation it has been possible to remark the depositional conditions of "Arenisca de Aren" and to present their depositional model, more complex than it was belived to be before.

1973
Acta geologica hispanica, Vol. 8, Núm. 1 (1973) , p. 13-15  
9.
7 p, 445.0 KB Examining the big three of coping in adolescent athletes using network analysis / Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The study of the big three of coping (i. e. , appraisals, emotions, and coping strategies) from factorial approach has been somewhat problematic in sport research. In this study, we had the aim to examine the relationships among the components of big three of coping using network analysis as an alternative approach to factorial approach. [...]
En la literatura científica, el estudio de los tres grandes componentes del proceso de afrontamiento (i. e. , valoraciones cognitivas, emociones, y estrategias de afrontamiento) desde una perspectiva factorial ha conllevado algunas dificultades. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 3 (2017) , p. 68-74 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
10.
8 p, 297.0 KB Intervenciones para la promoción de actividad física basadas en la teoría de la autodeterminación : una revisión narrativa (2011-2016) / Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Angulo-Brunet, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Cruz Feliu, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE))
El objetivo del presente estudio es revisar intervenciones recientes orientadas a la promoción de la actividad física mediante un enfoque basado en la Teoría de la Autodeterminación (SDT). Así, presentamos ideas apoyadas por la evidencia que los investigadores pueden utilizar para desarrollar sus futuros programas. [...]
The purpose of the present study is to review recent interventions aimed at promoting physical activity using selfdetermination theory (SDT) framework. We present evidence-based proposals that researchers could find useful to develop their own interventions. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 3 (2017) , p. 116-123 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  

Articles : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
54 p, 40.6 MB Monasterio de Santas Creus (Tarragona) : memoria descriptiva / Pons i Trabal, Joan Baptista, 1855-1928 ; Tipografía de Balmas, Casamajó y Compañía ; Associació d'Arquitectes de Catalunya
Monografia del Monestir de Santes Creus. Memòria descriptiva, històrico artística amb dibuixos de la planta, l'alçat, seccions i detalls del conjunt arquitectònic. Forma part de la col·lecció d'obres editades per la institució professional Asociación de Arquitectos de Cataluña, promotora del patrimoni arquitectònic català, a partir dels estudis realitzats pels propis membres de l'associació, que verificava amb excursions als edificis estudiats.
Monografía del Monasterio de Santes Creus. Memoria descriptiva, histórico artística con dibujos de la planta, el alzado, secciones y detalles del conjunto arquitectónico. Forma parte de la colección de obras editadas por la institución profesional Asociación de Arquitectos de Cataluña, promotora del patrimonio arquitectónico catalán a partir de los estudios realizados por los propios miembros de la asociación, quienes después verificaban con excursiones a cada uno de los edificios estudiados.
Monograph on Santes Creus Monastery, descriptive historical and artistic memory with drawings of the plant, the elevation, sections and architectural details. Part of the collection of works published by the professional institution Asociación de Arquitectos de Cataluña, promoting the study of architectural heritage from the studies conducted by the association members themselves that later 'verified' with excursions to each one of the buildings.

Barcelona : Tipografía de Balmas, Casamajó y Compa., 1896 (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)
Centre Excursionista de Catalunya  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
136 p, 1.3 MB Ansiedad competitiva y afrontamiento en el deporte de iniciación : una aproximación empírica / Pons, Joan ; Ramis Laloux, Yago, dir. ; Viladrich, Carme, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Basándonos en la teoría cognitivo-motivacional-relacional (CMRT) como marco teórico de referencia, y en la relevancia de la ansiedad competitiva como indicador de malestar en los deportistas, el objetivo de esta tesis fue el de aportar nueva evidencia empírica respecto cómo los deportistas adolescentes regulan la ansiedad competitiva mediante sus recursos de afrontamiento. [...]
Framed on cognitive-motivational-relational theory (CMRT) and considering the relevance of competitive anxiety as an ill-being indicator, the aim of this thesis was to provide new empirical evidence regarding how adolescent athletes regulate competitive anxiety using coping resources. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
87 p, 8.0 MB Diagnosis socioambiental y presupuesto para el Parque Nacional Los Quetzales (Costa Rica) / Amengual Mañosa, Núria ; Pons Solé, Joan ; Pou Àlvarez, Núria ; Acevedo, Heiner, dir. ; Boada, Martí 1949- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Se realiza una diagnosis socioambiental y un presupuesto para el Plan de Manejo del Parque Nacional Los Quetzales (PNLQ). El PNLQ ocupa una superficie de 4117 ha. Presenta un régimen hí­drico elevado favorecido por la topografí­a quebrada que permite la presencia de fajas de condensación. [...]
Es realitza una diagnosis socioambiental i un pressupost pel Pla de Gestió del Parque Nacional Los Quetzales (PNLQ). El PNLQ ocupa una superfície de 4117 ha. Presenta un règim hídric elevat afavorit per la topografia pronunciada que permet la presència de franges de condensació. [...]
This paper is a synthesis of the project performed in Costa Rica, his final objective is to elaborate a socio-environmental diagnosis and a budget for the Parque Nacional Los Quetzales (PNLQ) Management Plan. [...]
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.

2007
3 documents

Materials acadèmics 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 100.6 KB Estratègies de Recerca en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43886] / Torregrossa Álvarez, Miquel ; Ramis Laloux, Yago ; Pons Bauzá, Joan ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius d'aquest modul son: Familaritzar l'estudiant amb el Treball de Fi de Master i començar a definir-ne la temàtica Treballar la cerca d'informació científica en bases de dades especialitzades Analitzar i descriure les diferents parts d'un treball acadèmic o un artícle científic Aspectes formals Introducció Mètode Resultats Discussió Referències Discutir sobre la originalitat i les contribucions dels treballs científics.
The objectives of this course are: To familiarize the student with the Master Project and start to define the demand To work on the scientific research in specialized data bases To analyze and describe the different sections of an academic work or a scientific article Formal aspects Introduction Method Results Discussion References To discuss about the originality and the contributions of the scientific literature.
Los objetivos de este módulo son: Familiarizar el estudiante con el Trabajo Final de Máster y empezar a definir la temática Trabajar la búsqueda de información científica en bases de datos especializadas Analizar y describir las diferentes partes de un trabajo académico o de un artículo científico Aspectos formales Introducción Método Resultados Discusión Referencias Discutir sobre la originalidad y las contribuciones de los trabajos científicos.

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
2.
5 p, 107.5 KB Iniciació Esportiva: Assessorament a Famílies i Entrenadors [43887] / Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Jordana, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant comprengui el paper dels diferents agents que intervenen en la iniciació esportiva (e. g. , famílies, entrenadors, companys, agents esportius) des de l'anàlisi i la comprensió dels processos psicològics implicats en aquesta etapa de carrera. [...]
The objective of this module is to help the student understand the role of the different agents involved in youth sport (e. g. , families, coaches, peers) from the analysis and comprehension of the psychological processes involved in this stage of the athletic career. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante comprenda el papel de los diferentes agentes que intervienen en la iniciación deportiva (e. g. , familias, entrenadores, compañeros, agentes deportivos) desde el análisis y la comprensión de los procesos psicológicos implicados en la misma. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
3.
7 p, 111.6 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Fernández-Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Pons Bauzá, Joan ; Mejías Riquelme, José Tomás ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
5 p, 107.1 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Moix Queralto, Jenny ; Chamarro Lusar, Andrés ; Pons Bauzá, Joan ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...]
This basic subject is located in the first year of the degree and it is part of a group of subjects aimed at learning the different basic psychological processes, which is composed of: Motivation and Emotion, Memory, Learning and Conditioning, Thinking and Language, and Attention and Perception. [...]
Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
9 p, 122.1 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Pons Bauzá, Joan ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
6.
7 p, 111.4 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Borrueco, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
5 p, 106.9 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Castellà Mate, Judit ; Moix Queralto, Jenny ; Chamarro Lusar, Andrés ; Pons Bauzá, Joan ; Pina Rios, Rocio ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...]
Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
6 p, 110.7 KB Psicologia de l'Esport [102557] / Torregrossa Álvarez, Miquel ; Alcaraz Garcia, Saül ; Portillo Morilas, Jesús ; Jordana, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els Objectius de l'assignatura són: Conèixer els rols i funcions de l'especialista en psicologia de l'esport i les postures teòriques en que es fonamenten Analitzar la iniciació i desenvolupament esportiu dels esportistes i el seu entorn (i. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer los roles y funciones del especialista en psicología del deporte y las posturas teóricas en que se fundamentan. Analizar la iniciación y el desarrollo deportivo de los deportistas y de su entorno (i. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
4 p, 228.1 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Pons Bauzá, Joan ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
10.
8 p, 458.3 KB Higiene i salut [101833] / Pons Porta, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
Conèixer els aspectes clau per valorar les condicions de treball des de la vesant de l'entorn físic, químic i biològic de l'ambient de treball. Valorar els principals riscos sobre la persona dels contaminants físics, químics i biològics Saber dissenyar estratègies de mostreig pels estudis higiènics. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  

Materials acadèmics : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Fons personals i institucionals 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
67 p, 22.6 MB Il trovatore / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Crider, Michèle ; Gandolfi, Romano ; Gardelli, Lamberto ; Heilbron, Alfredo ; Johannsson, Kristian ; Lluch, Antoni ; Millo, Aprile ; O'Neill, Dennis ; Palatchi, Stefano ; Pons, Joan ; Popov, V ; Sardinero i Puerto, Vicenç ; Sweet, Sharon ; Terentieva, Nina ; Tomàs, Joan ; Uriz, María ; Zajick, Dolora ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1992 (Temporada 1992-1993)  
2.
4 p, 3.2 MB Don Carlo de Verdi / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Bottino, Riccardo ; Caballé, Montserrat ; Carreras, Josep ; Estes, Simon ; Obraztsova, Yelena ; Pons, Joan ; Vanderzand, Charles ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Patronat Pro Música de Barcelona ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1982  
3.
15 p, 4.7 MB Mundial 82: música, ballet, òpera / Handel, George Frideric ; Aparici, Montserrat ; Beethoven, Ludwig van 1770-1827 ; Boito, Arrigo 1842-1918 ; Carreras, Josep ; Casals, Pau, 1876-1973 compositor ; Falla y Matheu, Manuel de ; Gershwin, George ; Haydn, Joseph ; Larrocha, Alicia de ; Liszt, Franz ; Montsalvatge, Xavier 1912-2002 ; Offenbach, Jacques 1819-1880 ; Pons, Joan ; Prokofiev, Sergei ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Ros Marbà, Antoni ; Toldrà i Soler, Eduard 1895-1962 ; Txaikovski, Piotr Ilitx ; Vanderzand, Charles ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Orquestra Ciutat de Barcelona ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Patronat Pro Música de Barcelona ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1982  
4.
59 p, 18.9 MB Simon Boccanegra / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Abbado, Roberto ; Boito, Arrigo 1842-1918 ; Carreras, Josep ; Chausson, Carlos ; Comas, Antoni ; Esteve, Vicenç ; Freni, Mirella ; Furlanetto, Ferruccio ; Gandolfi, Romano ; Ghiaurov, Nicholai ; Piave, Francesco Maria 1810-1876 ; Pons, Joan ; Puggelli, Lamberto ; Sicuri, Vittorio ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1985 (Temporada 1985-1986)  
5.
63 p, 19.1 MB Un ballo in maschera / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Cossotto, Fiorenza ; Gandolfi, Romano ; Gibson, Mark ; Mund, Uwe ; O'Neill, Dennis ; Palatchi, Stefano ; Peters, Maria Angeles ; Pons, Joan ; Price, Margaret ; Sicuri, Vittorio ; Somma, Antonio ; Vinco, Ivo ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1987 (Temporada 1987-1988)  
6.
56 p, 19.7 MB Falstaff / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Allen, Thomas ; Berini, Bianca ; Davia, Federico ; De Palma, Piero ; González, Dalmau ; Peters, Maria Angeles ; Pierotti, Raquel ; Pons, Joan ; Tokody, Ilona ; Weikert, Ralf ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1983 (Temporada 1983-1984)  
7.
90 p, 81.5 MB Temporada de ópera 1980-81 / Bellini, Vincenzo 1801-1835 ; Aparici, Montserrat ; Aragall, Jaume ; Bizet, Georges 1838-1875 ; Bottino, Riccardo ; Caballé, Montserrat ; Cillario, Carlo Felice ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Lavirgen, Pedro ; Leoncavallo, Ruggero 1857-1919 ; Mascagni, Pietro 1863-1945 ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Pons, Joan ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rigacci, Bruno ; Sardinero i Puerto, Vicenç ; Serra, Enric ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Weber, Carl Maria von 1786-1826 ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Gran Teatre del Liceu. Ballet ; Escola Pia Balmes. Escolania ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1980 (Temporada 1980-1981)  
8.
134 p, 110.8 MB Temporada de ópera 1975-76 / Bellini, Vincenzo 1801-1835 ; Aragall, Jaume ; Caballé, Montserrat ; Chailly, Luciano ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Humperdinck, Engelbert 1854-1921 ; Janacek, Leos ; Leoncavallo, Ruggero 1857-1919 ; Malipiero, Gian Francesco ; Mascagni, Pietro 1863-1945 ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Penella Moreno, Manuel ; Pons, Joan ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rota, Nino ; Sagarra, Josep Maria ; Stravinsky, Igor 1882-1971 ; Ventura i Tort, Jaume ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Gran Teatre del Liceu. Ballet ; Orfeó Atlàntida ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1975 (Temporada 1975-1976)  
9.
46 p, 40.3 MB Temporada de Primavera 1975 / Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Aragall, Jaume ; Barbier, Guy ; Boulez, Pierre ; Béjart, Maurice ; Caballé, Montserrat ; Cillario, Carlo Felice ; Domingo, Plácido ; Mahler, Gustav ; Masini, Gianfranco ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Pons, Joan ; Pérez Busquier, Gerardo ; Ravel, Maurice ; Sardinero i Puerto, Vicenç ; Stravinsky, Igor 1882-1971 ; Ballet du XXe siècle (Bèlgica) ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1975 (Temporada de primavera 1975)  
10.
147 p, 120.5 MB Temporada de opera 1973-74 / Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Aragall, Jaume ; Caballé, Montserrat ; Camozzo, Adolfo ; Carreras, Josep ; Cillario, Carlo Felice ; Gluck, Christoph Willibald ; Gounod, Charles 1818-1893 ; Mascagni, Pietro 1863-1945 ; Montemezzi, Italo ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Pons, Joan ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Rossini, Gioacchino 1792-1868 ; Saint-Saëns, Camille 1835-1921 ; Salvador, Matilde ; Smetana, Bedrich ; Strauss, Richard 1864-1949 ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Weber, Carl Maria von 1786-1826 ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Gran Teatre del Liceu. Ballet ; Escola Pia Balmes. Escolania ; Orfeó Enric Morera ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1973 (Temporada 1973-1974)  

Fons personals i institucionals : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Pons, J.
2 Pons, J. M.
4 Pons, J. M.,
1 Pons, Jean-Marc
69 Pons, Jordi
60 Pons, Jordi,
4 Pons, Jose Maria
4 Pons, Jose María
1 Pons, Josep
1 Pons, Josep,
1 Pons, José
1 Pons, José A.
1 Pons, José Antonio
4 Pons, José María
1 Pons, Judit
1 Pons, Judit
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.