Resultats globals: 175 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 169 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
13 p, 83.3 KB La formación de los agentes intervinientes en el Prácticum de Magisterio en Medios y Recursos Educativos / Martínez Serrano, María del Carmen (Universidad de Murcia. Facultad de Educación)
La investigación que aquí se presenta pretende conocer el grado de formación en medios convencionales, audiovisuales y tecnológicos que poseen los agentes que intervienen en el prácticum de magisterio, a saber, supervisores, maestros-tutores y estudiantes de magisterio; así como si esta varía en función de una serie de variables tales como la titularidad del centro educativo, la experiencia en el campo de las prácticas y la especialidad de magisterio en la que se están formando. [...]
La investigació que es presenta pretén conèixer el grau de formació en mitjans convencionals, audiovisuals i tecnològics que tenen els agents que intervenen en el pràcticum de magisteri: supervisors, mestres-tutors i estudiants de magisteri, així com si aquesta varia segons una sèrie de variables, com la titularitat del centre educatiu, l'experiència en el camp de les pràctiques i l'especialitat de magisteri en la qual s'estan formant. [...]
The investigation, that here appears, tries to know the grade of training in conventional, audio-visual and technological media and resources of the agents (supervisors, teachers - tutors and students of teaching) that intervene in the practicum of teaching possess, as well as if this one changes according to a series of such variables as the entitlement of the educational centre, the experience in the field of the practices of teaching and the speciality of teaching in which they are forming. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.176
Educar, N. 38 (2006) p. 227-239  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
5 p, 52.5 KB La simulació de procediments judicials amb estudiants de practicum i (llicenciatura en dret) : un cas d'aprenentatge cooperatiu / Cañabate Pérez, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Tradicionalment l'ensenyament del dret ha sofert un endarreriment en relació a d'altres disciplines no només dins de l'àmbit de les Ciències socials sinó també amb la resta de sabers universitaris. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
2.
4 p, 81.2 KB Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics / Casas i Vilalta, Montserrat coord. ; Creus Solà, Teresa ; Valls, Carme ; Bosch Mestres, Dolors ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Camps, Anna ; Font, Raquel ; López del Castillo, Lluís ; Prat, Maria ; Ribas, Teresa ; Sanmartí, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior.
En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
527 p, 4.9 MB La Dimensión didáctica en la construcción de la identidad docente en estudiantes en practicum / Ortiz López, Juan Eduardo, autor ; Roca i Casas, Enric, supervisor acadèmic ; Bertran, Marta, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Esta tesis tiene como propósito explorar las estrategias y técnicas didácticas dispuestas por estudiantes practicantes de pedagogía en inglés como lengua extranjera en prácticum y las razones detrás de sus elecciones. [...]
This thesis aims to explore the methodological strategies and techniques displayed by EFL student teachers in practicum and the reasons why they select them. The study follows an explanatory, sequential mixed-method approach where the first quantitative phase provided insights about the on-hands student-teachers performance in comparison to theory, and the second qualitative phase elucidated the power relationships that influence their performance and teacher identity construction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
58 p, 14.4 MB Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Agud, Ingrid ; Martín, Laura ; Minguella, Lourdes ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  
2.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud, Ingrid ; Martín, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 169 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 755.6 KB Practicum de Teoria i Metodologia de l'Art [22657] / Camps Miró, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Graduat o Graduada en Història de l'Art [807]  
2.
2 p, 755.6 KB Practicum de Teoria i Metodologia de l'Art [22657] / Camps Miró, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
23983 [23983]  
3.
2 p, 48.0 KB Practicum de Teoria i Metodologia de l'Art [22657] / Camps Miró, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Graduat o Graduada en Història de l'Art [807]  
4.
4 p, 100.7 KB Pràcticum de Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [43874] / Álvarez Moleiro, Maria ; de la Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L' objtiu d'aquest mòdul és que l'estudiant aprengui les habilitats bàsiques de recerca observant les tasques que duran a terme els membres de l'equip d'investigació al qual s'incorpori i compartint algunes de les tasques de recerca de l'equip.
El objtivo de este módulo es que el estudiante aprenda las habilidades básicas de investigación observando las tareas que llevarán a cabo los miembros del equipo de investigación al que se incorpore y compartiendo algunas de las tareas de investigación del equipo.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
5.
6 p, 108.7 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades. Los contenidos se desarrollan en relación con el módulo común (formación psicopedagógica y social) y con el módulo específico correspondiente a cada especialidad. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
6.
3 p, 97.5 KB Pràcticum de Recerca en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43617] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat obtingui les habilitats bàsiques d' investigació. L'alumnat s'incorpora a un equip d' investigació i la seva funció serà la de col. laborar amb l'equip, responsabilitzant-se de parcel. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera las habilidades básicas de investigación. El alumnado se incorpora a un equipo de investigación y su función será la de colaborar responsabilizándose de parcelas concretas de los trabajos del equipo. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documents
7.
5 p, 107.3 KB Pràctiques externes [105785] / Rodríguez Álvarez, Joaquín ; Lozano Morcillo, Jose Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
El Grau de Prevenció i Seguretat Integral té com a finalitat formar professionals capaços de donar una resposta eficient a diferents processos de presa de decisions propis del sector de la prevenció i la seguretat, incloent els relacionats amb aspectes econòmics, administratius i de gestió de recursos humans, així com els processos relacionats amb àmbits tecnològics propis del sector. [...]
El Grado de Prevención y Seguridad Integral tiene como finalidad formar profesionales capaces de dar una respuesta eficiente a diferentes procesos de toma de decisiones propios del sector de la prevención y la seguridad, incluyendo los relacionados con aspectos económicos, administrativos y de gestión de recursos humanos , así como los procesos relacionados con ámbitos tecnológicos propios del sector. [...]

2019-20
1438 [1438]
3 documents
8.
8 p, 119.2 KB Pràcticum IV [104694] / Pérez Pérez, José Eduardo ; Ramos Manjarín, Simón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
Els objectius formatius que es pretén assolir a l'assignatura son els següents: Introduir l'alumne en els aspectes generals de seguretat integral aplicats a les infraestructures logístiques i de transport, prenent com a exemple el transport per ferrocarril. [...]
Los objetivos formativos que se pretende conseguir en la asignatura son los siguientes: Introducir al alumno en los aspectos generales de seguridad integral aplicados a las infraestructuras logísticas y de transporte, tomando como ejemplo el transporte por ferrocarril. [...]

2019-20
1438 [1438]
3 documents
9.
7 p, 115.1 KB Pràcticum III [104693] / Botia Villarreal, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
Introduir els aspectes generals de seguretat integral ( PDSI )aplicats a la coordinació empresarial en obres, actes Públics y actes corporatius. Conèixer la normativa especifica que afecta a la protecció civil, la protecció conta incendis, la prevenció del riscos, la coordinació empresarial, la seguretat i salut en obra, llei de protecció de dades, normatives de seguretat laboral estatal, internacional OHSAS i decrets que regulen esdeveniments corporatius-musicals , en definitiva tot allò que controla la confluència de empreses i persones en un mateix àmbit de treball Aprofundir en els criteris tècnics i metodologies de la identificació, anàlisi i avaluació de riscos específics de l'àmbit d'activitats industrials i de pública concurrència. [...]
Introducir los aspectos generales de seguridad integral ( PDSI )aplicados a la coordinación empresarial en obras, actos Públicos y actos corporativos. Conocer la normativa específica que afecta a la protección civil, la protección contra incendios, la prevención de riesgos, la coordinación empresarial, la seguridad y salud en obra, ley de protección de datos, normativas de seguridad laboral estatal, internacional OHSAS y decretos que regulan eventos corporativo-musicales , en definitiva todo aquello que controla la confluencia de empresas y personas en un mismo ámbito de trabajo Profundizar en los criterios técnicos y metodologías de la identificación, análisis i evaluación de riesgos específicos del ámbito de actividades industriales y de pública concurrencia. [...]

2019-20
1438 [1438]
3 documents
10.
9 p, 121.3 KB Pràcticum IV [104690] / Pérez Pérez, José Eduardo ; Ramos Manjarín, Simón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
Els objectius formatius que es pretén assolir a l'assignatura son els següents: Introduir l'alumne en els aspectes generals de seguretat integral aplicats a les infraestructures logístiques i de transport, prenent com a exemple el transport per ferrocarril. [...]
Los objetivos formativos que se pretende conseguir en la asignatura son los siguientes: Introducir al alumno en los aspectos generales de seguridad integral aplicados a las infraestructuras logísticas y de transporte, tomando como ejemplo el transporte por ferrocarril. [...]

2019-20
1437 [1437]
3 documents

Materials acadèmics : 169 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.