Resultats globals: 51 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 50 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Documents de recerca 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
186 p, 8.8 MB La espectacularización de las tertulias políticas en los magazines matinales : análisis comparativo de 'La Hora de La 1', 'Els Matins de TV3', 'Espejo Público' y 'El Programa de Ana Rosa' / Valledor Marín, Alejandro Lázaro ; Toll Deniel, Gil Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La incorporació de les tertúlies polítiques en 1996 als programes de televisió matinals, franja tradicionalment d'audiència femenina, va marcar el format de magazine matutí actual. La tirania de les audiències obliga als programes a espectacularitzar les seves tertúlies per a atrapar a la major quantitat d'espectadors possible a través de l'elecció dels temes, la confrontació entre els tertulians i la participació de la presentadora, entre altres.
La incorporación de las tertulias políticas en 1996 a los programas de televisión matinales, franja tradicionalmente de audiencia femenina, marcó el formato de magazine matutino actual. La tiranía de las audiencias obliga a los programas a espectacularizar sus tertulias para atrapar a la mayor cantidad de espectadores posible a través de la elección de los temas, la confrontación entre los tertulianos y la participación de la presentadora, entre otros.
The incorporation of political talk-show into morning TV programs in 1996, a time slot traditionally for female audiences, marked the current format of the morning magazine. The tyranny of the audiences obliges the programs to spectacularize their TV shows in order to catch as many viewers as possible through the choice of topics, the confrontation between the tertullians and the participation of the TV host, among others.

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
199 p, 1.6 MB L'ús de les xarxes socials als telenotícies de prime - time : TVE1, TV3, Antena 3 i Tele5 / Piera Montaner, Marta ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi del grau d'incidència que té el contingut de les xarxes socials dintre dels telenotícies d'edició vespre de quatre canals de televisió generalistes a Catalunya: TVE1, TV3, Antena 3 i Tele 5. [...]
Análisis del grado de incidencia que tiene el contenido generado en las redes sociales dentro de los telediarios de la edición noche de cuatro canales de televisión generalistas de Cataluña: TVE1, TV3, Antena 3 y Tele 5. [...]
Analysis of the incidence that the content of the social media has on four of the generalist TV newscasts in Catalonia: TVE1, TV3, Antena 3 and Tele 5. This study pretends to show the level of incidence that has the Twitter, Facebook and Instagram content, the uses of this content by the TV journalists and analyze the content that is used.

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
123 p, 7.2 MB Programas de entretenimiento y su supervivencia durante la pandemia : el caso de OT 2020 / Cañabate García, Laura ; Espallargas Zapater, Sandra ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del treball és analitzar com el programa d'entreteniment OT 2020 va desenvolupar i va adaptar el seu format durant la pandèmia de coronavirus. S'analitzen les audiències de programes d'entreteniment, centrant-nos en les de OT durant els mesos de febrer a juny del 2020, així com el desenvolupament del format i els seus protocols d'actuació a causa del confinament.
El objetivo del trabajo es analizar como el programa de entretenimiento OT 2020 desarrolló y adaptó su formato durante la pandemia de coronavirus. Se analizan las audiencias de programas de entretenimiento, centrándonos en las de OT durante los meses de febrero a junio del 2020, así como el desarrollo del formato y sus protocolos de actuación a causa del confinamiento.
The objective of the work is to analyze how the OT 2020 entertainment program developed and adapted its format during the coronavirus pandemic. The audiences of entertainment programs are analyzed, focusing on those of OT during the months of February to June 2020, as well as the development of the format and its protocols for action due to confinement.

2021
Grau en Periodisme [971]  
4.
157 p, 7.7 MB La digitalització dels programes de televisió d'entreteniment : el cas d'Operación Triunfo com a producte transmèdia / Cardús Surià, Núria ; Custodio, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La tecnologia ha fet canviar el consum de continguts audiovisuals, i ha aconseguit digitalitzar la televisió lineal a partir de la creació de programes de televisió transmèdia com és el cas d'Operación Triunfo. [...]
La tecnología ha hecho cambiar el consumo de contenidos audiovisuales, y ha conseguido digitalizar la televisión lineal a partir de la creación de programas de televisión transmedia como es el caso de Operación Triunfo. [...]
Technology has changed how the audience consume audiovisual content, and has managed to digitize linear television by creating transmedia television programs such as Operación Triunfo. This document contextualizes the linear television's digitization and the transmedia narrative in Spain. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
208 p, 45.0 MB La reivindicación LGTBIQ+ en Operación Triunfo 2018 / Serna Sánchez, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació és caracteritzen per la construcció d'una realitat heteronormativa al servei del mite de l'amor romàntic. Aquesta investigació pretén analitzar els pronunciaments en favor del col·lectiu LGTBIQ+ que es van desencadenar a l'edició 2018 del programa Operación Triunfo. [...]
Los medios de comunicación se caracterizan por la construcción de una realidad heteronormativa al servicio del mito del amor romántico. Esta investigación pretende analizar los pronunciamientos en favor del colectivo LGTBIQ+ que se desencadenaron en la edición 2018 del programa Operación Triunfo. [...]
The media often constructs an heteronormative reality dominated by the myth of romantic love. This research analyzes the pronouncements in favor of the LGBTIQ+ community that were made during the 2018 edition of the TV program Operación Triunfo, including the roles played by the program management, the audience and the contestants in every controversy.

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
95 p, 4.8 MB El tratamiento de la figura de la mujer en los programas de infoentretenimiento / Llanos Montetes, Marta ; Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pren com a objecte d'estudi la figura de la dona i les manifestacions del seu rol de gènere en els programes d'infoentreteniment. Les elevades audiències d'aquests programes generen certes repercussions sobre la imatge de de la dona per a la societat. [...]
Este trabajo toma por objeto de estudio la figura de la mujer y las manifestaciones de su rol de género en los programas de infoentretenimiento. Las elevadas audiencias de dichos programas generan ciertas repercusiones sobre la imagen de de la mujer para la sociedad. [...]
This work aims to study the image of women and the manifestations of their gender role in infotainment programs. The high audiences of these programs generate certain repercussions on the image of women for society. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
7.
81 p, 545.7 KB Las mujeres y el humor : el papel y la representación de las mujeres en los programas de humor de televisión / Ricart Ricart, Dana ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu treball pretén ser una reflexió sobre el paper de les dones en els programes d'humor de televisió. No només a nivell quantitatiu sobre les dones que treballen com a còmiques actualment, sinó també a nivell discursiu sobre la representació de les dones a través del discurs humorístic.
Mi trabajo pretende ser una reflexión sobre el papel de las mujeres en los programas de humor de televisión. No solo a nivel cuantitativo, sobre las mujeres que trabajan como cómicas actualmente; sino también a nivel discursivo, sobre la representación de las mujeres a través del discurso humorístico.
My project expect to be a reflection about the role of women in the humour programmes on television. Not only in a quantitative way, about women who work as a comedians nowadays; but also in a reflective way, about the representation of women through the humorous discourse.

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
91 p, 13.6 MB "La Feminal" : projecte de programa informatiu de televisió amb perspectiva de gènere / Raventós Buchheister, Clàudia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La manca de representació femenina, la perpetuació d'estereotips i l'ús de llenguatge sexista en els informatius són alguns dels factors que fan necessària la proposta de projectes com 'La Feminal'. [...]
La poca representación femenina, la perpetuación de estereotipos y el uso de lenguaje sexista en los informativos son algunos de los factores que hacen necesaria la propuesta de proyectos como 'La Feminal'. [...]
The lack of female representation, the perpetuation of stereotypes and the use of sexist language in TV news are some of the factors that encourage the development of projects such as 'La Feminal'. This television programme in magazine format informs with gender perspective about feminist news through the local channel of betevé.

2019
Grau en Periodisme [971]  
9.
331 p, 12.9 MB Subtitle segmentation quality across screens / Gerber Morón, Olivia ; Orero, Pilar, dir. ; Castellà Mate, Judit, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Es considera que la segmentació de subtítols, és a dir, la forma en què es divideix el text en un subtítol de dues línies, constitueix un dels paràmetres que influeix en la llegibilitat dels subtítols. [...]
Se considera que la segmentación de subtítulos, es decir, la forma en la que se divide el texto en un subtítulo de dos líneas, constituye uno de los parámetros que influye en la legibilidad de los subtítulos. [...]
Subtitle segmentation, i. e. the way text is divided in a two-line subtitle, is believed to be one of the features that influences the readability of subtitles. For over two decades, experts in subtitling claimed that subtitle lines should be split according to syntactic rules to facilitate the reading process. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
10.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Guillem Sans, director de l'APM, a la Facultat Ciències de la Comunicació / Sans, Guillem
Ponència "APM?, una altra mirada a la TV", presentada a la Jornada "Reflexions i tendències en comunicació", que es va celebrar el 17 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.