1.
|
6.5 MB |
Raons i maneres de pensar la Recerca Artística
/
Muñoz Camacho, Artur ;
Costa Gómez, Tània, dir. ;
Jaques Pi, Jessica Patrici, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filosofia
El present text parteix de la necessitat de facilitar la comprensió del terme Recerca Artística. Tot i que fa més de vint anys que en parlem i que hi ha ja una gran bibliografia al darrere, com a mínim en el panorama català, trobem múltiples pràctiques que s'autoidenifiquen com a Recerca Artística i que disten prou entre si com per parar-ne atenció. [...] El presente texto parte de la necesidad de facilitar la comprensión del término Investigación Artística. A pesar de que hace yamás de veinte años que hablamos sobre ello y que hay una ámplia bibliografía al respecto, como mínimo en el panorama catalán, encontramos múltiples prácticas que se auto-idenifican como Investigación Artística y que distan bastante entre sí como para prestarles atención. [...] This text is based on the necessity to facilitate the understanding of the term Artistic Research. Even though it's been more than 20 years since we speak about it, and there is already a considerable bibliography of the subject, at least in the Catalan panorama, there are multiple practices that self-identify as Artistic Research and that are enough different from each other to pay attention to them. [...]
2023
|
|
2.
|
66 p, 1.1 MB |
Explorant la relació entre recerca STEM i ESS
/
Ríos Font, Raquel ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball s'intenta fer una exploració de la relació entre el món de l'Economia Social i Solidària (ESS) i el de la recerca científico-tècnica (o STEM, per les sigles en anglès de Science, Technology, Engineering and Mathematics). [...] En este trabajo se intenta hacer una exploración de la relación entre el mundo de la Economía Social y Solidaria (ESS) y el de la investigación científico-técnica (o STEM, por las siglas en inglés de Science, Technology, Engineering and Mathematics). [...] The present work intends explore the relationship between the worlds of Social and Solidarity Economy (SSE) and that of scientific-technical (or STEM, for Science, Technology, Engineering and Mathematics) research. [...]
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
3.
|
8 p, 547.5 KB |
INTERSTICE. Research on the peer learning methodology
/
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corazza, Laura, col. ;
Dybwik, Siri, col. ;
Forastello, Ana María, col. ;
Halle, Kristen, col. ;
Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Macuda, Anita, col. ;
Mas Parera, Maite, col. ;
Moles, Aina, col. ;
Panciroli, Chiara, col. ;
Peris Morancho, Pere, col. ;
Russo, Veronica, col. ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
|
|
4.
|
8 p, 52.2 MB |
INTERSTICE. Training course for Education students
/
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corazza, Laura ;
Dybwik, Siri ;
Halle, Kristen ;
Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Macuda, Anita ;
Panciroli, Chiara ;
Russo, Veronica ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
INTERSTICE project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
|
|
5.
|
70 p, 54.7 MB |
INTERSTICE : Artists, Children and Educators. Teachers in moviment. Peer learning methodology
/
Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Halle, Kristen ;
Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Corazza, Laura, col. ;
Dybwik, Siri, col. ;
Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ;
Panciroli, Chiara, col. ;
Macuda, Anita, col. ;
Moles, Aina, col. ;
Russo, Veronica, col. ;
Chiara Sghinolfi, Maria, col. ;
laSala. Centre de creació d'Arts per a les famílies (Sabadell), coord ;
INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
2 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
12 p, 578.4 KB |
Entorno de desarrollo en Cloud para la integracion de herramientas de Ciberseguridad
/
Lorenzo Alcaina, Iván ;
Martí Escalé, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
A menudo, en las empresas relacionadas con las tecnologías de la información, surge la necesidad de disponer de un entorno de desarrollo en el cual probar todos los servicios, que posteriormente serán implantados en la infraestructura de la empresa del cliente. [...] Often, in companies related to information technologies, the need arises to have a development environment in which to test all the services that will later be implemented in the infrastructure of the client's company. [...] Sovint, a les empreses relacionades amb les tecnologies de la informació, sorgeix la necessitat de disposar d'un entorn de desenvolupament on provar tots els serveis, que posteriorment seran implantats a la infraestructura de l'empresa del client. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
|
10.
|
61 p, 1.1 MB |
Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work
/
Caparrós Rodríguez, Rosalia ;
Dooly Owenby, Melinda, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...] Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...] Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021 Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
|
|