Resultats globals: 35 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 26 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 36.1 KB Las palabras como símbolos de experiencias emocionales / Ricarte Bescós, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Obra ressenyada: Joan SABATÉ, Joan; Ester FRANQUESA (coordinadors), Màrqueting lingüístic i consum. Barcelona: Trípodos, 2006.
2008
Trípodos, Núm. 22 (2008) , p. 201-203  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
28 p, 3.3 MB La publicitat / Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fürst, Philipp (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Aquest capítol aporta dades originals sobre l'activitat publicitària a Catalunya i intenta fer una anàlisi centrada en dos grans aspectes: quin és el volum d'inversió en publicitat de les empreses amb seu social a Catalunya i quin és el percentatge que reben els mitjans radicats al Principat sobre el total de la inversió publicitària que es fa al conjunt de l'Estat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 91-112  
2.
12 p, 76.6 KB Publiradio.net : aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació és el resultat de quatre anys de treball que el grup Publiradio, del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha dedicat a idear, dissenyar i posar en funcionament una plataforma en línia (Publiradio. [...]
La experiencia de innovación docente que se presenta a continuación es el resultado de cuatro años de trabajo que el grupo Publiradio, del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad, ha dedicado a idear, diseñar y poner en funcionamiento una plataforma en línea (Publiradio. [...]
The teaching innovation experience that is presented in this article is the result of four years of work that the Publiradio group in the Department of Audiovisual Communication and Advertising has spent dreaming up, designing and launching an online platform (Publiradio. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 87-98
4 documents

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
451 p, 1.7 MB La Comunicación planificada : estudio cualitativo de las variables estructura, gestión y valores en la comunicación de las organizaciones / Morales Serrano, Francisca ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de la presente Tesis es estudiar la estructura, la gestión y los valores en la Comunicación de las organizaciones desde un enfoque holístico. Para avanzar en la investigación, asesorar y formar profesionales en el campo que nos ocupa es imprescindible conocer como se estructura la comunicación, cómo se gestiona y cuál es su materia prima: cuáles son sus valores. [...]
THE PLANNED COMMUNICATION: qualitative study of the variable ones structures, management and values in the communication of the organizations. Doctoral thesis. Author: Francisca Morales Serrano. The object of the present Thesis is study the structure, the management and the values in the Communication of the organizations from a hollistic approach. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  
2.
241 p, 2.0 MB eBranding : la creación de la marca digital / Vallet, Gemma ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La presente tesis tiene como objeto explorar si las empresas desde sus estrategias de comunicación online y contenidos corporativos y de marcas en la red adaptan o no una clara estrategia de marca digital, si su puesta en escena en la red evoluciona hacia la era de la conectividad. [...]
The thesis explores if companies from their corporative strategies of communication online and contents and brands in the net adapt or not a clear strategy of eBranding, and if their online branding evolves towards the era of the connectivity. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
3.
98 p, 10.0 MB Una Introducción al estudio y análisis de la naturaleza de la creatividad, considerada como producto específico de la comunicación publicitaria / Ricarte Bescós, José María ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Este trabajo plantea y parte de un hipótesis sustancial que responde a la pregunta, es la creatividad -en su concepto y naturaleza convencionales- el producto esencial de la actividad publicitaria? Y si es así, que modelo de análisis comparativo o factorial habría que utilizar para comprobarlo o demostrarlo? La finalidad, por tanto, de este trabajo es presentar una visión panorámica del origen y evolución del concepto de creatividad, desde la "inventio" aristotélica y la "inspiración" platónica, hasta la "creativity" de Guilford, entendida esta última, tanto desde el campo semántico, como desde su significado psicológico. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
6 documents
4.
199 p, 1.3 MB El Proceso creativo de la elaboración de guiones radiofónicos publicitarios: la cuña / Alonso González, Carmen María ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Esta tesis contiene una propuesta explicativa del proceso creativo que ha de seguir el redactor publicitario a la hora de elaborar el guión de un anuncio de formato cuña. En esta investigación se explora ese proceso hasta el punto de ofrecer al creativo un marco teórico-conceptual útil como pauta a seguir en la elaboración de cuñas eficaces; aunque sin olvidar que en todo anuncio publicitario, como producto creativo que es, existe un factor no controlable: la propia capacidad creativa de su autor o autores. [...]
This thesis puts forward an explicative scheme of the creative process which the copy writer has to follow when elaborating a radio commercial script. The process is explored in this research in order that the creative copy writer may be provided with a theoretical and conceptual framework to be used as guidelines for efficient radio commercial production. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
5 documents
5.
84 p, 9.7 MB El Proceso creativo de la redacción de textos en la comunicación publicitaria / Castellblanque, Mariano ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
5 documents
6.
114 p, 347.1 KB Las Promociones publicitarias en la prensa : evolución y análisis sistémico de las promociones realizadas entre los años 1990-1998 en la prensa de información general de Catalunya / Santana López, Eva ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de la tesis es analizar y sistematizar un fenómeno de comunicación empresarial que en el caso de España, y más concretamente Catalunya, adquiere unas características especiales en cuanto a profusión, liberalidad y originalidad: las promociones en la prensa. [...]
The objective of this thesis is to analyse and systematize a business communication phenomenon which in Spain's case and more precisely in Catalonia, acquires several special characteristics, concerning profusion, liberality and originality: the Press sales promotion's . [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
4 documents

Materials acadèmics 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 1020.4 KB Introducció a la publicitat [0000] / Ricarte Bescós, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1978-79
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  
2.
8 p, 1.1 MB Introducció a la publicitat [0000] / Ricarte, José Maria ; Herreros Arconada, Mario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1979-80
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  
3.
3 p, 590.8 KB Teoria i Història de la publicitat [0000] / Gozálvez Serrano, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ricarte, José Maria ; Herreros Arconada, Mario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1980-81
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  
4.
2 p, 542.0 KB Creativitat publicitària [0000] / Ricarte Bescós, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1989-90
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
5.
3 p, 590.7 KB Teoria i història de la publicitat [0000] / Gozálvez Serrano, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ricarte, José Maria ; Herreros Arconada, Mario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1982-83
Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]  
6.
5 p, 838.0 KB Redacció publicitària en català [0000] / Ricarte Bescós, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1983-84
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
7.
3 p, 682.7 KB Creativitat publicitària [0000] / Ricarte Bescós, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1985-86
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
4 p, 805.6 KB Creativitat publicitària [0000] / Ricarte Bescós, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1988-89
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
9.
3 p, 512.5 KB Creativitat publicitària [0000] / Ricarte, José Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1986-87
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
10.
3 p, 453.8 KB Creativitat publicitària [0000] / Ricarte, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1987-88
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Materials acadèmics : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Ricarte, Jorge
9 Ricarte, José María
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.