Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
12 p, 603.3 KB Una eina innovadora per a la informació i la divulgació geogràfica: l'Atles comarcal de Catalunya en format digital / Feliu, Jaume ; Martí, Carolina ; Roca, Anna ; Valdunciel, Juli
Coincidint amb l'edició, per part de l'Institut Cartogràfic de Catalunya, del nou Atles comarcal de Catalunya en format digital, en aquest article, s'hi presenta quina és l'estructura dels continguts que tenen i quina dinàmica cal seguir per consultar-los. [...]
Coincidiendo con la edición, por parte del Instituto Cartográfico de Cataluña, del nuevo Atles comarcal de Catalunya en formato digital, en este artículo, se presenta cuál es la estructura de sus contenidos y cuál es la dinámica para consultarlos. [...]
À l'occasion de l'édition du nouveau Atles comarcal de Catalunya de l'Institut Cartogràfic de Catalunya en format digital, nous présentons quelle est la structure de leurs contenus et quelle est la dynamique pour sa consultation. [...]
Due to the edition of the new Atles comarcal de Catalunya by the Institut Cartogràfic de Catalunya in digital format, we look at the structure of their contents and the dynamics of its use. Likewise, it is detailed which methodology was utilized to perform it. [...]

2009
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 55 (2009) p. 117-128  
2.
4 p, 131.4 KB Ressenyes / Roca i Torrent, Anna ; Selamaña i Serra, Isabel
Index de les obres ressenyades: H. ESTALELLA I BOADELLA, La propietat de la terra a les comarques gironines.
1984
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 5 (1984) p. 226-229  

Research literature 1 records found  
1.
98 p, 2.5 MB Evolució i tendències de les eines de comunicació interna en l'entorn 2.0 : estudi de cas, Unilever / Roca López, Anna ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses cada vegada més tenen la necessitat de personalitzar les seves vies de comunicació, atès que comencen a adonar-se de la importància de transmetre la seva identitat i cultura corporatives als seus públics interns per aconseguir millores empresarials. [...]
Las organizaciones cada vez más tienen la necesidad de personalizar sus vías de comunicación, dado que empiezan a darse cuenta de la importancia de transmitir su identidad y cultura corporativas a sus públicos internos para conseguir mejoras empresariales. [...]
In enterprises has enhance the necessity of customize its communication paths, because of the importance of transmitting its corporative identity and its corporative culture to internal stakeholders. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documents

See also: similar author names
1 Roca, Adrià
3 Roca, Antoni
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.