Resultados globales: 26 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 14 registros
Materiales académicos, Encontrados 12 registros
Documentos de investigación Encontrados 14 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
234 p, 52.3 MB Plan estratégico y de comunicación contra la despoblación rural en España / Villanova González, Carla ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball, mitjançant la creació d'una associació, busca acabar amb la despoblació rural a Espanya i visibilitzar les zones rurals perquè es prenguin decisions pensant en el seu futur. Per a això, analitzarem el context actual de les zones menys poblades, també les associacions i moviments ja existents, definirem el target i crearem la imatge i identitat corporativa de la nostra associació. [...]
Este trabajo, mediante la creación de una asociación, busca acabar con la despoblación rural en España y visibilizar las zonas rurales para que se tomen decisiones pensando su futuro. Para ello, se analizará el contexto actual de las zonas menos pobladas, también las asociaciones y movimientos ya existentes, definiremos el target y crearemos la imagen e identidad corporativa de la asociación. [...]
This work, through the creation of an association, seeks to end rural depopulation in Spain and make rural areas visible so that decisions are made thinking about their future. For this, the current context of the least populated areas will be analyzed, as well as existing associations and movements, we will define the target and create the image and corporate identity of the association. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
435 p, 22.5 MB Plan Estratégico y de Comunicación para un proyecto de apoyo destinado a pacientes recién diagnosticados de Enfermedad Inflamatoria Intestinal / Romero Guillén, Carla ; Sánchez Sancho, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un projecte per a ACCU España, la confederació de pacients de Crohn i Colitis Ulcerosa més important del país, amb el propòsit d'establir diverses plataformes que acompanyin als pacients recentment diagnosticats de MII, per a aportar-los accés a informació realista i esperançadora sobre la seva malaltia i un lloc segur en el qual resoldre dubtes i aprendre a gestionar millor la seva nova vida com a pacients crònics.
Creación de un proyecto para ACCU España, la confederación de pacientes de Crohn y Colitis Ulcerosa más importante del país, con el propósito de establecer diversas plataformas que acompañen a los pacientes recién diagnosticados de EII, para aportarles acceso a información realista y esperanzadora sobre su enfermedad y un lugar seguro en el que resolver dudas y aprender a gestionar mejor su nueva vida como pacientes crónicos.
Creation of a project for ACCU España, the country's most important confederation of Crohn's and Ulcerative Colitis patients, with the aim of establishing various platforms to accompany newly diagnosed IBD patients, to provide them with access to realistic and encouraging information about their disease and a safe place in which to resolve doubts and learn to better manage their new life as chronic patients.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
3.
217 p, 38.6 MB Apadrinatory : creació d'una iniciativa de fundraising corporatiu per a la investigació de l'Hospital Sant Joan de Déu / Cano Huerta, Laura ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els consumidors demanen cada cop més que les empreses i entitats s'involucrin en els problemes de la societat. Això crea un context ideal per desenvolupar campanyes de fundraising corporatiu. Aquest treball consisteix en la creació d'una iniciativa de recaptació de fons per a la investigació de malalties infantils que desenvolupa l'Hospital Sant Joan de Déu. [...]
Los consumidores piden cada vez más que las empresas y entidades se involucren en los problemas de la sociedad. Esto crea un contexto ideal para desarrollar campañas de fundraising corporativo. El presente trabajo consiste en la creación de una iniciativa de captación de fondos para la investigación de enfermedades infantiles que desarrolla el Hospital Sant Joan de Déu. [...]
Consumers are increasingly requesting companies and entities to get involved in society's problems. This creates an ideal context to develop campaigns of corporate fundraising. The present work builds on the creation of a fundraising initiative for the research of childhood diseases in the hospital Sant Joan de Déu. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
194 p, 5.8 MB Estrategia de reposicionamiento de marca y comunicación para mytaxi España / López Muñoz, Irene ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'app mytaxi ha d'enfrontar-se a un doble problema a Espanya. Per una banda, el taxi és considerat tradicional i antiquat. Per altra banda en els últims anys s'han sumat al mercat de la movilitat nous players, competint directament amb el sector del taxi i guanyant-se als usuaris gràcies a la oferta d'una experiencia diferencial. [...]
La app de mytaxi debe afrontar un doble problema en España. Por un lado, el taxi es considerado como tradicional y anticuado. Por otro, en los últimos años, se han sumado al mercado de la movilidad nuevos players, compitiendo directamente con el sector del taxi y ganándose a los usuarios gracias a la oferta de una experiencia diferencial. [...]
mytaxi app has to face two problems in Spain. On the one hand, the taxi service is seen as traditional and old-fashioned. On the other hand, a lot of new players have entered in the mobility market, competing directly with the taxi and gaining users thanks to the offer of a different experience. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
253 p, 34.8 MB Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros / Reyes García, Ana María ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. [...]
Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. [...]
This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
192 p, 8.2 MB Creació i estratègia de comunicació d'una marca de ginebra : el Born / Pujol Alabau, Ignasi ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'una marca de ginebra espanyola, concretament produïda a la ciutat de Barcelona, i del Pla de Comunicació a realitzar durant la fase de llançament d'aquesta. Es tracta d'una ginebra afruitada amb tocs florals, que duu a dins l'essència de la ciutat comtal i de la terra. [...]
Proyecto de creación de una marca de ginebra española, concretamente producida a la ciudad de Barcelona, y del Plan de Comunicación a realizar durante la fase de lanzamiento de ésta. Se trata de una ginebra afrutada con toques florales, que lleva dentro la esencia de la ciudad condal y de la tierra. [...]
Project of creation of a Spanish gin brand, concretely produced at the city of Barcelona, and of the Communication Plan to realise during her launch phase. It treats of a fruity with a floral nuance gin, that takes inside the essence of the city and of the earth. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
140 p, 28.4 MB Ideació i llançament d'un complex rural de luxe al Baix Empordà / Lumbreras Martí, Rita ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i llançament d'un nou complex rural de luxe al Baix Empordà i, conseqüentment, presentació de tots els serveis i/o activitats que proporcionarà als seus hostes. El projecte comença amb l'anàlisi del context actual del turisme en l'àmbit nacional, passant a la presentació del complex i la creació de la marca fins a la seva estratègia i pla complet de comunicació.
Ideación de un nuevo complejo rural de lujo en el Baix Empordà y, consecuentemente, presentación de todos los servicios y/o actividades que proporcionará a sus huéspedes. El proyecto empieza con el análisis del contexto turístico actual en el ámbito nacional, pasando a la presentación del complejo y la creación de la marca hasta su estrategia y plan completo de comunicación.
Ideation of a new luxury rural complex in Baix Empordà and, consequently, presentation of all the services and activities will provide its guests. The project begins with the analysis of the current context of tourism in Spain, going on to the presentation of the complex and the creation of the brand up to its communication and strategy complete action plan.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d'experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d'aquesta; des de l'anàlisi del context i mercat, passant per l'estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d'accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
125 p, 9.0 MB Creación de una marca de cerveza artesana con quinua / Pérez Ramón, Olga ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada vegada més, veiem que els joves segueixen un estil de vida saludable, tenen més cura de la seva alimentació i dels seus hàbits de vida. Encara així, a la gran majoria els agrada gaudir d'una cervesa amb els seus amics o persones de confiança. [...]
Cada vez más, vemos que los jóvenes siguen un estilo de vida saludable, cuidan más su alimentación y sus hábitos de vida. Aun así, a la gran mayoría les gusta disfrutar de una cerveza con sus amigos o personas de confianza. [...]
Increasingly, we see how young people follow a healthy lifestyle; take better care of their diet and their lifestyle. Even so, the vast majority like to enjoy a beer with their friends or trusted people. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
88 p, 5.1 MB Creación de una plataforma de experiencias en el extranjero para jóvenes / López Esteve, Alba ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els joves d'avui en dia s'enfronten a una difícil decisió enfront el seu futur després de finalitzar els seus estudis. És per això, que ara és el moment idoni per crear una plataforma d'assessorament integral per a joves que volen viure una nova experiència a l'estranger. [...]
Los jóvenes de hoy en día se enfrentan a una difícil decisión acerca de su futuro tras finalizar sus estudios. Es por ello, que ahora es el momento idóneo para crear una plataforma de asesoramiento integral para jóvenes que desean vivir una nueva experiencia en el extranjero. [...]
Nowadays young people used to face a difficult decision about their future after finishing their studies. For this reason, now is the ideal time to create a platform that provides new experiences abroad to them. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 14 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
4 p, 100.9 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
2.
4 p, 100.3 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
7 p, 111.0 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
4.
7 p, 108.8 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
5.
3 p, 99.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
6.
7 p, 109.4 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
7.
7 p, 110.7 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
8.
7 p, 89.6 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
9.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materiales académicos : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.