Results overview: Found 19 records in 0.03 seconds.
Course materials, 19 records found
Course materials 19 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
7 p, 114.7 KB Organització de l'espai escolar, materials i habilitats docents [102000] / Sanjuan González, Carme ; Ballesteros Ventura, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a comprendre els recursos espai-temporals en relació a l'organització general del centre educatiu i la coherència que aquests tenen en la concreció d'uns plantejaments institucionals. [...]
The course is designed to understand the "espai-temporal" resources in relation to the general organization of the school and they have consistency in the realization of some institutional approaches. [...]
La asignatura está orientada a comprender los recursos espacio-temporales en relación a la organización general del centro educativo y la coherencia que éstos tienen en la concreción de unos planteamientos institucionales. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
2.
8 p, 146.6 KB Pràcticum I [102022] / Garcia Gracia, Maria Isabel ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuan González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de primer tenen per objectiu fonamental que els i les estudiants, en grup, prenguin un primer 1 Les pràctiques de primer tenen per objectiu fonamental que els i les estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs/es professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social en que s'ubica l'escola, l'anàlisi de la gestió i organització del centre i les dinàmiques d'aula. [...]
1 The fundamental goal of Pràcicum 1 is that the students, as a group, take a first contact as future professional with a school and make a global observation of three basics aspects: the social setting,i the management and school organization and the classroom interactions. [...]
Las prácticas de primer tienen por objetivo fundamental que los y las estudiantes, en grupo, tomen un primer 1 Las prácticas de primer tienen por objetivo fundamental que los y las estudiantes, en grupo, tomen un primer contacto, como futuros/as profesionales, con un centro escolar y hagan una observación de carácter global de tres aspectos fundamentales: el entorno social de la escuela, una aproximación rigurosa y sistemática a la observación y análisis a la realidad educativa y organizativa un centro escolar y a las dinámicas de aula. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
3.
8 p, 125.0 KB Context social i gestió escolar [102007] / Garcia Gracia, Maria Isabel ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuan González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Context Social i Gestió Escolar està orientada a comprendre les relacions entre educació i societat, i més particularment, la influència de les desigualtats socials i de l'entorn sobre l'alumnat i les escoles. [...]
The Social Context and School Management course is aimed at understanding the relationship between education and society, and more particularly, the influence of social inequality and the environment on students and schools. [...]
La asignatura Contexto Social y Gestión Escolar está orientada a comprender las relaciones entre educación y sociedad, y más particularmente, la influencia de las desigualdades sociales y del entorno sobre el alumnado y las escuelas. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
7 p, 143.4 KB Pràcticum I [102022] / García Gracia, Maribel ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuan González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de primer tenen per objectiu fonamental que els i les estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs/es professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social en que s'ubica l'escola, l'anàlisi de la gestió i organització del centre i les dinàmiques d'aula. [...]
The fundamental goal of Pràcicum 1 is that the students, as a group, take a first contact as future professional with a school and make a global observation of three basics aspects: the social setting,i the management and school organization and the classroom interactions. [...]
Las prácticas de primer tienen por objetivo fundamental que los y las estudiantes, en grupo, tomen un primer contacto, como futuros/as profesionales, con un centro escolar y hagan una observación de carácter global de tres aspectos fundamentales: el entorno social de la escuela, una aproximación rigurosa y sistemática a la observación y análisis a la realidad educativa y organizativa un centro escolar y a las dinámicas de aula. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
5.
8 p, 123.8 KB Context social i gestió escolar [102007] / García Gracia, Maribel ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuan González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Context Social i Gestió Escolar està orientada a comprendre les relacions entre educació i societat, i més particularment, la influència de les desigualtats socials i de l'entorn sobre l'alumnat i les escoles. [...]
The Social Context and School Management course is aimed at understanding the relationship between education and society, and more particularly, the influence of social inequality and the environment on students and schools. [...]
La asignatura Contexto Social y Gestión Escolar está orientada a comprender las relaciones entre educación y sociedad, y más particularmente, la influencia de las desigualdades sociales y del entorno sobre el alumnado y las escuelas. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
6.
6 p, 113.9 KB Organització de l'espai escolar, materials i habilitats docents [102000] / Sanjuan González, Carme ; Ballesteros Ventura, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a comprendre els recursos espai-temporals en relació a l'organització general del centre educatiu i la coherència que aquests tenen en la concreció d'uns plantejaments institucionals. [...]
The course is designed to understand the "espai-temporal" resources in relation to the general organization of the school and they have consistency in the realization of some institutional approaches. [...]
La asignatura está orientada a comprender los recursos espacio-temporales en relación a la organización general del centro educativo y la coherencia que éstos tienen en la concreción de unos planteamientos institucionales. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
5 p, 112.6 KB Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa [42961] / Gil-Juárez, Adriana ; Sala Lorda, Guillem ; Sanjuán González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
• Analyze the various cultural areas of children and young people -those in which they are immersed as well as the ones they generate. • Apply recognition and intervention strategies on socio-educational formal and non formal contexts. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
8.
7 p, 143.9 KB Pràcticum I [102022] / García Gracia, Maribel ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuán González, Carme ; Sanchez Gelabert, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de primer tenen per objectiu fonamental que els i les estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs/es professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social en que s'ubica l'escola, l'anàlisi de la gestió i organització del centre i les dinàmiques d'aula. [...]
The fundamental goal of Pràcicum 1 is that the students, as a group, take a first contact as future professional with a school and make a global observation of three basics aspects: the social setting,i the management and school organization and the classroom interactions. [...]
1 Las prácticas de primer tienen por objetivo fundamental que los y las estudiantes, en grupo, tomen un primer contacto, como futuros/as profesionales, con un centro escolar y hagan una observación de carácter global de tres aspectos fundamentales: el entorno social de la escuela, una aproximación rigurosa y sistemática a la observación y análisis a la realidad educativa y organizativa un centro escolar y a las dinámicas de aula. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
8 p, 124.1 KB Context social i gestió escolar [102007] / García Gracia, Maribel ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Pallarés Mercader, Rosa Maria ; Sanjuán González, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Context Social i Gestió Escolar està orientada a comprendre les relacions entre educació i societat, i més particularment, la influència de les desigualtats socials i de l'entorn sobre l'alumnat i les escoles. [...]
The Social Context and School Management course is aimed at understanding the relationship between education and society, and more particularly, the influence of social inequality and the environment on students and schools. [...]
La asignatura Contexto Social y Gestión Escolar está orientada a comprender las relaciones entre educación y sociedad, y más particularmente, la influencia de las desigualdades sociales y del entorno sobre el alumnado y las escuelas. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
10.
6 p, 113.9 KB Organització de l'espai escolar, materials i habilitats docents [102000] / Sanjuán González, Carme ; González Fernández, Henar ; Ballesteros Ventura, Neus ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a comprendre els recursos espai-temporals en relació a l'organització general del centre educatiu i la coherència que aquests tenen en la concreció d'uns plantejaments institucionals. [...]
The course is designed to understand the "espai-temporal" resources in relation to the general organization of the school and they have consistency in the realization of some institutional approaches. [...]
La asignatura está orientada a comprender los recursos espacio-temporales en relación a la organización general del centro educativo y la coherencia que éstos tienen en la concreción de unos planteamientos institucionales. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Course materials : 19 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.