Resultados globales: 15 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 10 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
21 p, 543.5 KB Justificacions i condicionants de la tria de cura de 0-3 : és la pública una opció per a mi? / Saurí Saula, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'accés als serveis d'educació infantil s'ha demostrat que és una eina eficient de lluita contra la desigualtat educativa. No obstant això, les famílies més avantatjades són més proclius a l'ús d'aquests serveis, mentre que els infants d'entorns més vulnerables se'n queden al marge. [...]
L'accés als serveis d'educació infantil s'ha demostrat que és una eina eficient de lluita contra la desigualtat educativa. No obstant això, les famílies més avantatjades són més proclius a l'ús d'aquests serveis, mentre que els infants d'entorns més vulnerables se'n queden al marge. [...]
Access to early childhood education services has proved to be an effective way of combating educational inequality. However, the most advantaged families are more likely to use these services, while children from more vulnerable backgrounds remain at the margins. [...]
El acceso a los servicios de educación infantil se ha demostrado que es una eficiente herramienta de lucha contra la desigualdad educativa. Sin embargo, las familias más aventajadas son más proclives al uso de estos servicios, mientras que los niños de entornos más vulnerables se quedan al margen. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3065
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 3 (2022) , p. e3065 (Artículos de monográfico)  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
22 p, 138.3 KB Joves adolescents i escolaritat obligatòria : sis contraarguments i una coda / Bonal, Xavier ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- ; Gonzàlez Balletbò, Isaac 1944- ; Herrera Aragón, Diego 1975- ; Rovira, Marta, 1969- ; Saurí, Enric
En els temps que corren topem massa sovint amb interpretacions múltiples del fracàs escolar. L'extensió de l'escolarització obligatòria fins als setze anys, l'arribada constant d'immigrants a les escoles i els instituts de Catalunya, la creixent violència juvenil a les aules, la desaparició dels valors tradicionals de la "família", són, a tall d'exemple, alguns dels factors que són assenyalats des de fonts diverses (i sovint de validesa qüestionable) com a causes principals de la disrupció i el fracàs dels joves adolescents. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2004 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 40)
Construint identitats. Espais i processos de socialització dels joves d'origen immigrat, 2004, p. 77-98  

Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
616 p, 2.3 MB Incorporacions lingüístiques. Una aproximació a les apropiacions lingüístiques dels immigrants dels anys cinquanta i seixanta i dels seus fills i filles / Saurí, Enric ; Treserra, Montserrat, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
La present tesi doctoral planteja una aproximació analítica a la multiplicitat de relacions amb la llengua que han tingut -i tenen- les persones que van venir a Catalunya durant el procés migratori que va tenir lloc la segona meitat del el segle XX i com aquesta relació s'ha transmès de diferents maneres als seus fills i filles nascuts al Principat. [...]
This thesis contemplates an analytical approach to the array of relations with the language that had -and still has- the people who came to Catalonia during the migration that took place the second half of the 20th century, and the way this relation was passed on in different ways to theirs sons and daughters, born in the Principality. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
27 p, 604.6 KB Rendibilitat social dels serveis públics educatius. Una proposta d'anàlisi per a Sant Feliu de Llobregat / Rovira, Marta, 1969- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Saurí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
La rendibilitat social és un concepte que pretén identificar el nivell de representativitat social existent entre els usuaris o beneficiaris d'un servei públic. L'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat va decidir dur a terme un estudi sobre la rendibilitat social dels serveis municipals d'educació (escoles bressol i música). [...]
Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya 2013 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 319)  
3.
39 p, 164.3 KB L'olimpisme : una institució / López Oller, Joffre ; Saurí Saula, Enric ; Centre d'Estudis Olímpics
Aquest treball es va realitzar per a l'assignatura Campus "Olimpisme, Esport i Societat" durant el curs 1996-97 amb l'objectiu de plantejar un possible marc teòric a partir del qual pot contemplar-se el fenomen de l'Olimpisme com a institució amb uns mites fundadors que el legitimen i uns mecanismes de preservació.
Este trabajo se realizó para la asignatura Campus "Olimpismo, Deporte y Sociedad" durante el curso 1996-97 con el objetivo de plantear un posible marco teórico a partir del que puede contemplarse el fenómeno del Olimpismo como institución con unos mitos fundadores que le legitiman y unos mecanismos de preservación.
This paper was made for the Campus subject "Olimpisme, Esport i Societat" during the year 1996-97 with the aim to propose a possible theoretical frame in order to contemplate the phenomenon of Olympism as an institution with myths founders legitimizing it and mechanisms of preservation.

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 1997 (Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB ; 65)  

Materiales académicos Encontrados 10 registros  
1.
9 p, 119.2 KB Context Social i Gestió Escolar [102069] / Muñoz Moreno, Jose Luis ; Troiano Goma, Helena ; Mallol Blanch, Eduard ; Salat Llorente, Esther ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 115.3 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen ; Jover Pujol, Andrea ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
3.
8 p, 116.9 KB Context Social i Gestió Escolar [102069] / Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Mallol Blanch, Eduard ; Salat Llorente, Esther ; Saurí Saula, Enric ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
6 p, 114.7 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
5.
6 p, 114.8 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
6.
8 p, 115.8 KB Context Social i Gestió Escolar [102069] / Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Saurí Saula, Enric ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
7 p, 114.5 KB Context Social i Gestió Escolar [102069] / Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; París Mañas, Georgina ; Salat Llorente, Esther ; Saurí Saula, Enric ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
8.
6 p, 111.7 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
9.
5 p, 109.5 KB Societat, família i escola [102006] / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Valdivia Vizarreta, Paloma ; Santos González, Xavier ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
10.
5 p, 83.7 KB Societat, família i escola [102006] / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és donar a conèixer la relació entre els diferents estaments que representen la societat, família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.