Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 4 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
39 p, 164.3 KB L'olimpisme : una institució / López Oller, Joffre ; Saurí Saula, Enric ; Centre d'Estudis Olímpics
Aquest treball es va realitzar per a l'assignatura Campus "Olimpisme, Esport i Societat" durant el curs 1996-97 amb l'objectiu de plantejar un possible marc teòric a partir del qual pot contemplar-se el fenomen de l'Olimpisme com a institució amb uns mites fundadors que el legitimen i uns mecanismes de preservació.
Este trabajo se realizó para la asignatura Campus "Olimpismo, Deporte y Sociedad" durante el curso 1996-97 con el objetivo de plantear un posible marco teórico a partir del que puede contemplarse el fenómeno del Olimpismo como institución con unos mitos fundadores que le legitiman y unos mecanismos de preservación.
This paper was made for the Campus subject "Olimpisme, Esport i Societat" during the year 1996-97 with the aim to propose a possible theoretical frame in order to contemplate the phenomenon of Olympism as an institution with myths founders legitimizing it and mechanisms of preservation.

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 1997 (Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB ; 65)  

Materiales académicos Encontrados 4 registros  
1.
7 p, 114.5 KB Context social i gestió escolar [102069] / Muñoz Moreno, José Luís ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; París Mañas, Georgina ; Salat Llorente, Esther ; Saurí Saula, Enric ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 111.7 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
3.
5 p, 109.5 KB Societat, família i escola [102006] / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Valdivia Vizarreta, Paloma ; Santos González, Xavier ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
4.
5 p, 83.7 KB Societat, família i escola [102006] / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és donar a conèixer la relació entre els diferents estaments que representen la societat, família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.