Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
169 p, 17.4 MB Exposició d'il·lusions o de Marques Comercials? : Anàlisi de la Comunicació Comercial dels stands del Festival de l'Infància / Alcoverro Morente, Maria ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte pretén analitzar els principals motius que influeixen als objectes d'estudi investigats en base a l'elecció d'un stand concret.
El proyecto pretende analizar los principales motivos que influyen a los objetos de estudio investigados en base a la elección de un stand concreto.
This projects pretends to analyse the main motives influencing to studies objects investigated to discover why they choose a concret stand.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.