No se han encontrado coincidencias con The consumer behaviour towards the olfactive marketing The Stradivarius Case , relationship between smell perception and brand recognition, pero utilizando en su lugar The consumer behaviour towards the olfactive marketing The Stradivarius Case relationship between smell perception and brand recognition...
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127 p, 1.1 MB El comportamiento del consumidor ante el marketing olfativo : El caso Stradivarius , relación entre la percepción del olor y el reconocimiento de la marca / Martínez Pérez, Elisabeth ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quants més sentits utilitzi una marca més senzill li serà crear una experiència memorable, una experiència basada en les emocions, que estableixi un vincle entre el consumidor i la marca o producte. [...]
Cuantos más sentidos utilice una marca más sencillo le será crear una experiencia memorable, una experiencia basada en las emociones, que establezca un vínculo entre el consumidor y la marca o producto. [...]
The more senses a brand uses, the easier it will be to create a memorable experience. An experience based on emotions, which establishes a link between the consumer and the brand or product. In this research the sense of smell and its importance on a marketing strategy will be studied. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

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