Results overview: Found 3 records in 0.04 seconds.
Articles, 3 records found
Articles 3 records found  
1.
14 p, 251.2 KB Secuencias de apertura experimental y escritura de artículos en el laboratorio : un itinerario de mejora de los trabajos prácticos en el laboratorio / Domènech Casal, Jordi (INS Marta Mata) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Se presenta una secuencia didáctica formada por tres trabajos prácticos de laboratorio en formato de indagación. En cada uno de los trabajos prácticos, se ha incrementado el grado de apertura y participación del alumnado respecto al anterior, y se ha llevado a cabo una actividad de escritura de artículos científicos a partir de las investigaciones realizadas. [...]
The article describes a didactic sequence composed by three laboratory inquiry activities. Each activity increases gradually the participation of the students in experiment design and data collection, and includes an exercise of redaction of a scientific article from the inquiry work. [...]

2013 - 10.5565/rev/ec/v31n3.851
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 3 (2013) , p. 249-262  
2.
6 p, 224.6 KB EduWikiLab : la creació d'un espai col·laboratiu sobre treballs pràctics al laboratori i al taller / Besson, Isabel (Grup de treball EduWikiLab) ; Domènech Casal, Jordi (Grup de treball EduWikiLab) ; Goytia, Elisa (Grup de treball EduWikiLab) ; Sánchez, Núria (Grup de treball EduWikiLab)
La realització de treballs pràctics (al laboratori i el taller) té un gran potencial educatiu per a les matèries de ciències experimentals i aplicades. La dificultat de trobar materials i pràctiques fa necessari un espai col·laboratiu on els professionals puguin discutir i elaborar conjuntament principis pràctics i materials didàctics provats i optimitzats. [...]
2012 - 10.5565/rev/ciencies.383
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 23 (desembre 2012) , p. 15-20  
3.
6 p, 182.8 KB Análisis de los trabajos prácticos de química general en un primer curso de universidad / Insausti, M. J. (Universidad de Valladolid. Departamento de Química Física y Química Inorgánica)
Learning in the laboratory has been and still is a highly controversial issue among science educators although there are not many studies carried out in Spanish Universities. This paper reports an evaluation of the current situation in a Laboratory of General Chemistry. [...]
1997 - 10.5565/rev/ensciencias.4196
Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 123-130  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.