Resultados globales: 35 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 24 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
15 p, 1.4 MB Hacia un nuevo modelo docente : curso "blended" de sistemas digitales / Rullán Ayza, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Deschamps, Jean-Pierre (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica) ; Terés Terés, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Baneres, David (Universitat Oberta de Catalunya) ; Saiz Alcaine, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Se presenta un piloto llevado a cabo en la Universitat Autònoma de Barcelona cuyo objetivo es explorar el uso de MOOCs en la docencia reglada. Los estudiantes de Fundamentos de Computadores seguirán en Coursera el curso MOOC "Sistemas Digitales: De las puertas lógicas al procesador" y completarán su formación con clases presenciales en grupos pequeños. [...]
A pilot carried out in the Universitat Autònoma de Barcelona to explore the use of MOOCs in our teaching activity is presented. The course "Digital Systems: From Logic Gates to Processors" was launched in Coursera. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
2.
36 p, 964.0 KB Identificación de competencias docentes que orienten el desarrollo de planes de formación dirigidos a profesorado universitario / Torra Bitlloch, Immaculada (Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa) ; Corral Manuel de Villena, Ignacio de (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Pérez Cabrera, María José (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Triadó Ivern, Xavier María (Universitat de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Pagés, Teresa (Universitat de Barcelona) ; Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Márquez Cebrián, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sabaté Diaz, Sarai (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Solà i Ysuar, Pau (Universitat Pompeu Fabra) ; Hernàndez Escolano, Carme (Universitat Pompeu Fabra) ; Sangrà Morer, Albert (Universitat Oberta de Catalunya) ; Guàrdia Ortiz, Lourdes (Universitat Oberta de Catalunya) ; Estebanell Minguell, Meritxell (Universitat de Girona) ; Patiño Masó, Josefina (Universitat de Girona) ; González Soto, Àngel-Pío (Universitat Rovira i Virgili) ; Fandos Garrido, Manuel (Universitat Rovira i Virgili) ; Ruiz Morillas, Núria (Universitat Rovira i Virgili. Departament de Química Física i Inorgànica) ; Iglesias, Carmen (Iglesias Rodríguez) (Universitat de Lleida) ; Tena Tarruella, Anna (Universitat de Lleida)
Este artículo presenta el proyecto desarrollado durante el año 2011 por las unidades y centros de formación de las universidades públicas catalanas. El proyecto se orienta a la mejora de la calidad del sistema de educación superior y de la actividad del profesorado universitario mediante planes de formación específicamente diseñados con esta finalidad, centrándose primeramente en la identificación de competencias docentes definidas por la comunidad académica. [...]
2012 - 10.4995/redu.2012.6096
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 10 (2012) , p. 21-56  
3.
16 p, 1.8 MB UAB : un año de experiencia en coursera. La visión de la Universidad Autónoma de Barcelona de los MOOCs / Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Pujol Capdevila, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació) ; González Anadón, Gloria (González i Anadón) (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat, Docència i Ocupabilitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Comissionat del rector per a la Societat de la Informació) ; Cervelló Autuori, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Lull, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
En marzo 2013 la UAB firmó convenio con Coursera para la impartición de cursos MOOC. Hasta la fecha (17. 5. 2014) la UAB ha impartido tres cursos, está impartiendo un cuarto curso, tiene dos más ofertados y dos pactados y en espera. [...]
2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Num. 2 (2014)  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
21 p, 1002.5 KB Análisis de los cursos UAB-Coursera / Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Presentació dins la tercera edició de la jornada Pick Up Idees, que té com a objectiu donar a conèixer a la comunitat universitària l'experiència de la UAB en relació als cursos MOOC (Massive Online Open Courses).
2013
Pick up idees. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 3a : 2013  
2.
9 p, 270.2 KB Les Segones Convocatòries en Enginyeria Informàtica / Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Rullán Ayza, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
En "l'Acord sobre el nombre de convocatòries al qual tenen dret els estudiants en un curs acadèmic", de 27-2-07 de la Subcomissió de Grau de la Comissió d'Afers Acadèmics de la UAB es llegeix: "L'experiència acumulada amb l'aplicaci'o dels proves pilot d'adaptació de les titulacions a l'EEES ha posat de manifest que, en alguns casos, es donen disfuncions degudes al fet que la normativa acad'emica de la Universitat no deixa marge suficient per a emprar noves metodologies amb la flexibilitat que l''us dels ECTS requereixen. [...]
The "Agreement about the number of calls the students have a right to in an academic course", of 27-2-07 reached by the UAB Degree Subcommision of the Commission of Academic Affairs states: "The experience accumulated with the development of the pilot-test plans for the studies' adaptation to the EHEA has brought to light that, sometimes, dysfunctions caused by the University academic regulations, not as flexible as the concept of ECTS would require, appear. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
8 p, 70.5 KB Cas pràctic d'adaptació metodològica a les directrius EEES d'una assignatura d'enginyeria informàtica / Fitó i Roig, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Ferrer, Carles (Ferrer i Ramis) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Lorente Álvarez, Bibiana ; Montón i Macián, Màrius ; Martinez Huerta, Borja (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Talavera Velilla, Guillermo ; Valderrama Vallés, Elena
En el curs 2004-2005, l'assignatura de primer curs Fonaments de Computadors [4], de la titulació d'Enginyeria en Informàtica, fou una de les assignatures escollides dins del pla pilot DURSI [5] de la Universitat Autònoma de Barcelona per començar amb el nous sistema de crèdits ECTS. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
132 p, 1.7 MB Guia per treballar i avaluar les competències generals de la UAB / Ros i Badosa, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Programació Acadèmica i Qualitat) ; Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Basart i Muñoz, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; García, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cònsul Giribet, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Álvarez del Castillo, Mari Paz (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent) ; Marzo Cabero, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent) ; Ponferrada Arteaga, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat) ; Cabrera Corchos, Rosa María (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció) ; Valdés Gázquez, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Programació Acadèmica i Qualitat) ; Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat d'Alumnat i d'Ocupabilitat) ; Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Relacions Internacionals) ; Gallego Ayala, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Márquez Cebrián, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
La UAB va encetar fa un parell d'anys un projecte de revisió de les competències generals que haurien d'incloure tots els seus estudis de grau amb aquesta idea d'adaptar els estudis a la realitat canviant de la societat. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021  
2.
12 p, 1.4 MB L'agenda virtual d'activitats d'aprenentatge com a eina educativa / Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Velasco González, Antonio José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Valderrama-Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Oliver Malagelada, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Ferrer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Toledo-Morales, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La metodologia docent impulsada per la creació d'un espai europeu d'educació superior comú implica tenir en compte el treball de l'estudiant. En aquest sentit, i per donar suport al procés d'aprenentatge dels alumnes, s'ha desenvolupat un procediment d'elaboració d'agendes d'activitats a partir de guies docents d'assignatures ja expressades en ECTS, és a dir, en les que es dóna informació de la dedicació dels estudiants tant a les tasques presencials com a les no presencials. [...]
La metodología docente impulsada por la creación de un Espacio Europeo de Educación Superior común implica tener en cuenta el trabajo del estudiante. En este sentido, y para dar apoyo al proceso de aprendizaje de los alumnos, se ha desarrollado un procedimiento de elaboración de agendas de actividades a partir de guías docentes de asignaturas ya expresadas en ECTS, es decir, en las que se ofrece información sobre la dedicación de los estudiantes tanto a las tareas presenciales como a las no presenciales. [...]
The teaching methodology being promoted via the creation of a common European Higher Education Area means taking the student's work into account. In this sense, and in order to support students' learning process, a procedure was developed that involved drawing up calendars of activities based on teaching guides for courses that are already expressed in ECTS, that is, in which information is provided on how much time students should spend on both classroom and independent learning tasks. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 69-79
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
64 p, 1.9 MB Mòdul basat en regles per la gestió de laboratoris d'anàlisis clíniques / Fernández Castro, Òscar ; Valderrama Vallès, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar el mòdul de Rule Engine (mòdul basat en regles), que com a part de l'Omega v4, vol dotar a un laboratori de les eines necessàries per comunicar-se amb les màquines d'anàlisis clíniques i poder gestionar de la manera més senzilla tots els aspectes relacionats amb el laboratori i el seu treball diari.
2009  
2.
116 p, 1.3 MB Geoposicionament per a dispositius mòbils / Irazusta Cusò, Pere ; Valderrama Vallès, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té dues parts diferenciades. La primera consisteix en un estudi de la situació actual dels SIG i de les aplicacions que hi treballen. La segona és la planificació, disseny i estudi de viabilitat tant tècnica com econòmica d'un projecte en que el component SIG i la mobilitat tenen un pes determinant.
Este proyecto tiene dos partes diferenciadas. La primera consiste en un estudio de la situación actual de los SIG y de las aplicaciones que trabajan con ellos. La segunda es la planificación, diseño y estudio de viabilidad, tanto técnica como económica, de un proyecto en que el componente SIG y la movilidad tienen un peso determinante.
This project has two differentiated parts. The first one is a study about the state of art of GIS and the applications that work with them. The second one is the planning, designing and studding the viability, both technical and economical, about a project where GIS and mobility play a primary role.

2008  
3.
62 p, 497.2 KB Energy management, wireless and system solutions for highly integrated implantable devices / Parramon i Piella, Jordi ; Valderrama Vallés, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Vegeu resum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
6 documentos

Materiales académicos Encontrados 24 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 106.5 KB Fonaments Físics per a l'Adquisició de Dades [104345] / Prim Sabria, Marta ; Ferrer, Carles ; Oliver Malagelada, Joan ; Valderrama Vallés, Elena ; Montón Macián, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura té un caràcter general i introductori a la part més tecnològica de l'adquisició de dades. Es divideix en dos eixos: el primer comprèn l'estudi dels aspectes relacionats amb els diferents components hardware que intervenen en un procés d'adquisició de dades i el segon consisteix en la introducció dels principis de disseny d'un sistema d'adquisició de dades. [...]
Esta asignatura tiene un carácter general e introductorio a la parte más tecnológica de la adquisición de datos. Se divide en dos ejes: el primero comprende el estudio de los aspectos relacionados con los diferentes componentes hardware que intervienen en un proceso de adquisición de datos y el segundo consiste en la introducción de los principios de diseño de un sistema de adquisición de datos. [...]

2020-21
Enginyeria de Dades [1394]
3 documentos
2.
6 p, 114.1 KB Sistemes Digitals i Llenguatges de Descripció del Hardware [102684] / Rullán Ayza, Mercedes ; Valderrama Vallés, Elena ; Velasco González, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una assignatura de formació bàsica que s'imparteix en el segon curs, primer semestre de la titulació i constitueix el nexe d'unió entre les assignatures de primer curs de Teoria de Circuits i Electrònica i els Fonaments d'Informàtica amb l'Arquitectura de Computadors i Periferics de segon curs. [...]
Se trata de una asignatura de formación básica que se imparte en el segundo curso, primer semestre de la titulación y constituye el nexo de unión entre las asignaturas de primer curso de Teoría de Circuitos y Electrónica y de Fundamentos de la Informática y la asignatura de Arquitectura de Computadores y Periféricos de segundo curso. [...]

2020-21
Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació / Telecommunication Engineering [1170]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1365]
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]
3 documentos
3.
4 p, 103.3 KB Enginyeria biomèdica i aplicacions de l'electrònica [101923] / Aguiló Llobet, Jordi ; Navarro, X. (Xavier) ; Valderrama Vallés, Elena ; del Valle Macia, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquesta assignatura (optativa) és introduir a l'estudiant al món de l'Enginyeria Biomèdica, de manera que en acabar el curs sigui capaç de: 1. Identificar les diferents branques de l'Enginyeria Biomèdica i aprendre a traves d'analitzar casos pràctics i exemples quines eines i quines solucions pot aportar l'enginyeria a la biomedicina 2. [...]
El objetivo de esta asignatura (optativa) es introducir al estudiante en el mundo de la Ingeniería Biomédica, de manera que al finalizar el curso sea capaz de: 1. Identificar las diferentes ramas de la Ingeniería Biomédica y aprender a través de analizar casos prácticos y ejemplos qué herramientas y qué soluciones puede aportar la ingeniería a la biomedicina 2. [...]

2019-20
Grau en Ciències Biomèdiques [832]
3 documentos
4.
5 p, 106.5 KB Fonaments Físics per a l'Adquisició de Dades [104345] / Prim Sabria, Marta ; Ferrer, Carles ; Oliver Malagelada, Joan ; Valderrama Vallés, Elena ; Montón Macián, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura té un caràcter general i introductori a la part més tecnològica de l'adquisició de dades. Es divideix en dos eixos: el primer comprèn l'estudi dels aspectes relacionats amb els diferents components hardware que intervenen en un procés d'adquisició de dades i el segon consisteix en la introducció dels principis de disseny d'un sistema d'adquisició de dades. [...]
Esta asignatura tiene un carácter general e introductorio a la parte más tecnológica de la adquisición de datos. Se divide en dos ejes: el primero comprende el estudio de los aspectos relacionados con los diferentes componentes hardware que intervienen en un proceso de adquisición de datos y el segundo consiste en la introducción de los principios de diseño de un sistema de adquisición de datos. [...]

2019-20
Enginyeria de Dades [1394]
3 documentos
5.
6 p, 113.6 KB Sistemes Digitals i Llenguatges de Descripció del Hardware [102684] / Rullán Ayza, Mercedes ; Valderrama Vallés, Elena ; Velasco González, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una assignatura de formació bàsica que s'imparteix en el segon curs, primer semestre de la titulació i constitueix el nexe d'unió entre les assignatures de primer curs de Teoria de Circuits i Electrònica i els Fonaments d'Informàtica amb l'Arquitectura de Computadors i Periferics de segon curs. [...]
Se trata de una asignatura de formación básica que se imparte en el segundo curso, primer semestre de la titulación y constituye el nexo de unión entre las asignaturas de primer curso de Teoría de Circuitos y Electrónica y de Fundamentos de la Informática y la asignatura de Arquitectura de Computadores y Periféricos de segundo curso. [...]

2019-20
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]
3 documentos
6.
6 p, 112.1 KB Fonaments dels Computadors [102765] / Rullán Ayza, Mercedes ; Aguiló Llobet, Jordi ; Saiz Alcaine, Joaquín ; Valderrama Vallés, Elena ; Teres Teres, Lluís Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura, de formació bàsica, s'emmarca en el primer curs, segon semestre de la titulació. Els Fonaments de Computadors constitueixen el nexe d'unió entre les assignatures de primer curs d'Electricitat i Electrònica i els Fonaments d'Informàtica amb l'Estructura de Computadors, que es veurà en el primer semestre del segon curs. [...]
Esta asignatura, de formación básica, se enmarca en el primer curso, segundo semestre de la titulación. Fundamentos de los Computadores constituye el nexo de unión entre las asignaturas de primer curso de Electricidad y Electrónica y de Fundamentos de la Informática y la asignatura de Estructura de Computadores de segundo curso. [...]

2019-20
Enginyeria Informàtica [958]
3 documentos
7.
4 p, 76.8 KB Enginyeria biomèdica i aplicacions de l'electrònica [101923] / Aguiló Llobet, Jordi ; Navarro, X. (Xavier) ; Valderrama Vallés, Elena ; del Valle Macia, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquesta assignatura (optativa) és introduir a l'estudiant al món de l'Enginyeria Biomèdica, de manera que en acabar el curs sigui capaç de: 1. Identificar les diferents branques de l'Enginyeria Biomèdica, 2. [...]
2018-19
Grau en Ciències Biomèdiques [832]  
8.
6 p, 88.7 KB Sistemes Digitals i Llenguatges de Descripció del Hardware [102684] / Rullán Ayza, Mercedes ; Valderrama Vallés, Elena ; Velasco González, Antonio José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de l'assignatura és que els estudiants comprenguin el paper que els sistemes digitals, les màquines algorítmiques i els processadors juguen en el món de la informàtica i les telecomunicacions. [...]
2018-19
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]  
9.
6 p, 88.6 KB Fonaments dels Computadors [102765] / Rullán Ayza, Mercedes ; Aguiló Llobet, Jordi ; Saiz Alcaine, Joaquín ; Valderrama Vallés, Elena ; Soler Ruíz, Vicente ; Teres Teres, Lluís Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura, de formació bàsica, s'emmarca en el primer curs, segon semestre de la titulació. Els Fonaments de Computadors constitueixen el nexe d'unió entre l'Electricitat i Electrònica i els Fonaments d'Informàtica, assignatures cursades en el primer semestre, amb l'Estructura de Computadors, que es veurà en el primer semestre del segon curs. [...]
2018-19
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
4 p, 76.1 KB Enginyeria biomèdica i aplicacions de l'electrònica [101923] / Aguiló Llobet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Navarro, X. (Xavier) (Xavier) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; del Valle Macia, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquesta assignatura (optativa) és introduir a l'estudiant al món de l'Enginyeria Biomèdica, de manera que en acabar el curs sigui capaç de: 1. Identificar les diferents branques de l'Enginyeria Biomèdica, 2. [...]
2017-18
Grau en Ciències Biomèdiques [832]  

Materiales académicos : Encontrados 24 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.