1.
|
|
2.
|
6 p, 110.8 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas-Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee Sarah ;
Morodo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ;
Llompart Esbert, Julia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2023-24 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
3.
|
8 p, 120.3 KB |
Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679]
/
Fontich Vicens, Xavier ;
Corsi, Alessia ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: (A) El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten; (B) L'ús del llenguatge a l'escola: els recursos educatius i la intervenció docent tant al primer cicle com al segon cicle d'educació infantil. [...] The course focuses mainly on three areas: (A) The development of communication and language of children from 0 to 6 years, its role in cognitive development and social factors and intervention models that facilitate it; (B) The use of language school: educational resources and educational intervention to both the first cycle and the second cycle of early childhood education, and the introduction of a foreign language in early childhood education; (C) Multilingualism in school and the language center project: the two official languages, immersion programs and foreign language, the welcome and language training for children from other cultures. [...] La asignatura se centra básicamente en tres ámbitos: (A) El desarrollo de la comunicación y del lenguaje de los niños de 0 a 6 años, su papel en el desarrollo cognitivo y los factores sociales y los modelos de intervención que lo facilitan; (B) El uso del lenguaje en la escuela: los recursos educativos y la intervención docente tanto en el primer ciclo como en el segundo ciclo de educación infantil. [...]
2023-24 Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
|
|
4.
|
8 p, 120.1 KB |
Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073]
/
Moore de Luca, Emilee Sarah ;
Pratginestós Pou, Celia ;
Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ;
Llompart Esbert, Julia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per promoure el plurilingüisme en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...] This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to promote plurilingualism. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...] Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para promover el plurilingüismo en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
5.
|
7 p, 115.1 KB |
Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073]
/
Moore de Luca, Emilee ;
Pratginestós Pou, Celia ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Julia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...] This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...] Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 109.5 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas-Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Julia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
7.
|
5 p, 109.7 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas-Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Júlia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 118.7 KB |
Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Moore de Luca, Emilee ;
Pratginestos Pou, Celia ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Júlia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...] This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...] Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
9.
|
8 p, 124.1 KB |
Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Moore de Luca, Emilee ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Júlia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...] Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]
2020-21 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
10.
|
5 p, 109.5 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas-Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2020-21 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|