Resultats globals: 36 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 8 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 11 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 14 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
23 p, 3.0 MB Exploring the Linguistic and Cultural Identities of Transnational Background Children in Catalonia, Spain / Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Tonioli, Valeria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
This article explores linguistic and cultural identities as they emerge in ethnographic data from plurilingual children with transnational and ethnic minority backgrounds in Catalonia, Spain. The particular sociolinguistic and multicultural context where these young people currently live, characterised by the coexistence of local, national and heritage languages with unequal social status, as well as their own trajectories and experiences of socialisation, implies that they often forge complex "in-between" linguistic and cultural identities and senses of belonging. [...]
2023 - 10.3390/soc13100221
Societies, Vol. 13 Núm. 10 (october 2023) , article 221  
2.
43 p, 498.7 KB Practices of conformity and transgression in an out-of-school reading programme for 'at risk' children / Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (University of Leeds. School of Education)
A large body of research has demonstrated that the plurilingualisms and pluriliteracies that children and youth bring to classrooms are often not those required for school success. This is even more so for students from underprivileged backgrounds, a demographic where children and youth with family backgrounds of immigration are over-represented. [...]
2018 - 10.1016/j.linged.2017.09.003
Linguistics and education, Vol. 43 (2018) , p. 25-38  
3.
7 p, 169.0 KB Nota de las editoras : comprender las prácticas plurilingües y de socialización del alumnado diverso para la transformación y la inclusión educativas / Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este monográfico nos proponemos poner en diálogo distintos estudios que plantean, desde perspectivas diversas pero afines, aspectos sobre la socialización y las prácticas plurilingües y de pluriliteracidad de estudiantes de educación primaria y secundaria de origen cultural diverso mientras participan en espacios de educación formal y no formal, con especial atención en propuestas educativas inclusivas y plurilingües que permitan a su vez repensar la formación del profesorado. [...]
En aquest monogràfic ens proposem posar en diàleg diferents estudis que plantegen, des de perspectives diverses però afins, aspectes sobre la socialització i les pràctiques plurilingües i de pluriliteracitat d'estudiants d'educació primària i secundària d'origen cultural divers mentre participen en espais d'educació formal i no formal, amb especial atenció en propostes educatives inclusives i plurilingües que permetin alhora repensar la formació del professorat. [...]
In this monograph we intend to bring together studies from diverse but related perspectives that foreground processes of plurilingual socialization and pluriliteracy practices of primary and secondary students from diverse cultural backgrounds while they participate in formal and non-formal educational spaces, with special attention on inclusive and plurilingual proposals that in turn allow rethinking teacher training. [...]
Dans cette monographie, nous proposons de mettre en dialogue différentes études qui soulèvent, à partir de perspectives diverses mais liées, des aspects sur la socialisation et les pratiques de plurilittératie et de plurilinguisme des élèves de l'école primaire et secondaire issus de milieux culturels divers, tout en participant à des espaces éducatifs formels et non formels, avec une attention particulière aux propositions éducatives inclusives et plurilingues qui nous permettent à leur tour de repenser la formation des enseignants. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1151
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 2 (2022) , p. 1151 (Special Editor(s))  
4.
19 p, 582.0 KB "Soc massa bo" : pràctiques plurilingües i de pluriliteracitat empoderadores en un programa extraescolar / Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest article, descric les interaccions d'en Dalil, un nen plurilingüe d'origen familiar immigrant, mentre participa en un programa extraescolar de lectura a Barcelona, ​​ciutat on viu i ha estat escolaritzat. [...]
In this article, I describe interactions involving Dalil, a plurilingual boy with migrant family backgrounds, as he participates in an after-school reading program in Barcelona, the city where he lives and has been schooled. [...]
En este artículo describiré las interacciones de Dalil, un niño plurilingüe de origen familiar inmigrante, mientras participa en un programa extraescolar de lectura en Barcelona, ciudad donde vive y ha sido escolarizado. [...]
Dans cet article, je décrirai les interactions de Dalil, un enfant plurilingue d'origine familiale immigrée, alors qu'il participe à un programme de lecture après l'école à Barcelone, la ville où il vit et a été éduqué. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1149
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 2 (2022) , p. e1149 (Articles)  
5.
22 p, 639.3 KB Semiosis y cosmopolitismo crítico : un análisis transmodal de un dilema ético en comunicación transnacional entre jóvenes / Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hawkins, Margaret R. (University of Wisconsin-Madison)
Este artículo parte de un dilema ético que surgió al usar videos para la comunicación transnacional en un proyecto global de educación e investigación en el cual participaban jóvenes. Analizamos datos que permiten la reconstrucción del proceso de producción y recepción de uno de los videos en particular producido por adolescentes participantes de Cataluña para un grupo de jóvenes de Uganda. [...]
The article is motivated by an ethical dilemma encountered in the use of film for transnational communication in a global youth education and research project. We analyse data that enable the reconstruction of the process of production and reception of one particular film produced by teenagers at a project site in Catalonia for peers in Uganda. [...]

2020 - 10.30827/profesorado.v24i1.9130
Profesorado, Vol. 24 Núm. 1 (Febrero 2020) , p. 304-325  
6.
8 p, 136.7 KB Research in times of COVID-19 / Liu, Yuyu (University of Glasgow) ; Aliagas, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pascual, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Salas, Naymé (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Cristina Aliagas, Júlia Llompart, Mariona Pascual, Naymé Salas and Claudia Vallejo are Early Career Researchers in the Department of Language and Literature Education and Social Science Education at the Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Cristina Aliagas, Júlia Llompart, Mariona Pascual, Naymé Salas i Claudia Vallejo són investigadores en etapes inicials o de consolidació de la seva carrera acadèmica del Departament de Didàctica de la Llengua, la Literatura i de les Ciències Socials de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Cristina Aliagas, Júlia Llompart, Mariona Pascual, Naymé Salas y Claudia Vallejo son investigadoras en etapas iniciales o de consolidación de su carrera académica del Departamento de Didáctica de la Lengua, la Literatura y de las Ciencias Sociales de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Cristina Aliagas, Júlia Llompart, Mariona Pascual, Naymé Salas et Claudia Vallejo sont des chercheures en phase initiale ou de consolidation de leur carrière académique au Département de Didactique du Langue, de la Littérature et des Sciences Sociales de l'Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.990
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 4 (2020) , p. 990 (Interviews)  
7.
11 p, 196.4 KB Translanguaging: Language, Bilingualism and Education, by Ofelia García and Li Wei (2014). Palgrave Macmillan, Basingstoke, U.K, 165 pages / Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Ofelia GARCÍA and Li WEI, Language, Bilingualism and Education. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2014.
2018 - 10.5565/rev/jtl3.764
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 1 (february-march 2018) , p. 85-95 (Book Reviews)  
8.
11 p, 1.1 MB Investigar para innovar. : De 'local' a 'inmigrante'. Una mirada crítica y constructiva del fenómeno migratorio a partir de la situación laboral de los jóvenes / Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
La crisis que están viviendo algunos de los países industriales tiene una inmediata repercusión en las vidas de los jóvenes, algunos de los cuales están experimentando una situación muy contradictoria. [...]
The crisis affecting some industrial countries has an immediate impact on the lives of young people, some of whom are experiencing a very contradictory situation. During their first years of life, the economic situation allowed them to imagine a better future than the one achieved by their families. [...]

2014
Enseñanza de las ciencias sociales, Núm. 13 (2014) , p. 141-151  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
145 p, 813.3 KB TRICLIL 2012 proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education / Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya) ; Evnitskaya, Natalia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Ciprés, Helga, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip col·laboratiu CLIL-SI ; Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües ; Colloquium on CLIL in Catalonia (6è : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra : Equip col·laboratiu CLIL-SI, Universitat Autònoma de Barcelona, 2012
3 documents

Llibres i col·leccions 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
25 p, 818.6 KB Is English important in your life? : A collaborative experience in a secondary school / Corona, Victor ; Solans, Jorge ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Moore de Luca, Emilee
In this chapter, we describe a collaborative action-research project involving an ethnographer, an English teacher and secondary school students in the production of videos about the role of English in the youths' lives. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 43-67  
2.
16 p, 603.1 KB Out-of-school language learning and educational equity / Moore de Luca, Emilee ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Dooly Owenby, Melinda ; Borràs, Eulàlia
This chapter explores existing scholarship on out-of-school learning at both a local (Catalan) and an international level. We particularly focus on research that documents foreign language learning and literacy development in both informal and nonformal education across diverse socioeconomic, linguistic and cultural contexts. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 27-42  
3.
174 p, 2.8 MB Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action / Moore de Luca, Emilee, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy ; Herrera, Almudena ; Deal, Mandy ; Zhang, Miaomiao ; Llompart Esbert, Julia ; Hawkins, Margaret R. ; Pratginestós, Cèlia ; Masats, Dolors ; Corona, Victor ; Solans, Jorge ; Dooly Owenby, Melinda ; Borràs, Eulàlia
This volume reports on the main results of the research project Inclusive epistemologies and practices of out-of-school English learning. The study reacts to low attainment levels in English as a foreign language among socioeconomically disadvantaged youth. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021 (Foreign Language Teaching in Europe ; 19) - 10.3726/b18699  
4.
21 p, 825.2 KB Building scalar frames of understandability in 'trans' practices within a Catalan Global StoryBridges site / Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Zhang, Miaomiao (Universitat Autònoma de Barcelona)
While the Global StoryBridges project's overarching aims are to promote critical cosmopolitan and transmodal communications between youth at different global sites, significant exchanges in relation to these goals also emerge within sites. [...]
De Gruyter, 2021 - 10.21832/9781788926379-004
Transmodal Communications : Transpositioning Semiotics and Relations, 2021, p. 22-42  
5.
Semiosis and ethicality in youth transnational digital storytelling / Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hawkins, Margaret R. ; Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
This chapter explores an ethical dilemma encountered in the use of film as a vehicle for creative expression and transnational/transcultural communication in a global youth education and research project. [...]
New York : Multilingual Matters, 2023 - 10.4324/9781003227281-12
Multimodal Communication in Intercultural Interaction, 2023  
6.
31 p, 892.7 KB Is English important in your life? A collaborative experience in a secondary school / Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corona, Victor ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Solans, Jorge
In this chapter, we describe a collaborative action- research project involving an ethnographer, an English teacher and secondary school students in the production of videos about the role of English in the youths' lives. [...]
2021
Learning English out of school : An inclusive approach to research and action, (2021) , p. 43-68  
7.
14 p, 383.7 KB Ética de la investigación / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigación cualitativa, especialmente en los estudios en contextos educativos, plantea a menudo cuestiones éticas porque el diseño del estudio involucra a seres humanos, algunos de los cuales son menores de edad (por ejemplo, en el caso de datos recogidos en aulas de educación primaria). [...]
Research-publishing.net, 2017 - 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.635
Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 363-375  
8.
13 p, 397.2 KB Research ethics / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Qualitative research, especially studies in educational contexts, often brings up questions of ethics because the study design involves human subjects, some of whom are under age (eg data collected in primary education classrooms). [...]
Research-publishing.net, 2017 - 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.634
Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 351-362  
9.
527 p, 10.5 MB Qualitative approaches to research on plurilingual education / Moore de Luca, Emilee, ed. ; Dooly Owenby, Melinda, ed. ; Antoniadou, Victoria ; Borràs, Eulàlia (Universitat Politécnica de Catalunya. Escola d'Enginyeria d'Igualada) ; Canals, Laia (Universitat Oberta de Catalunya) ; Corona, Victor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Pascual Calvo, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Patiño Santos, Adriana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Unamuno, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)
This handbook is a guide for researchers in plurilingual education- It introduces notions of collaborative research, action-research, ethnography, conversation analysis and mediated discourse analysis. [...]
Aquest manual és una guia per a la recerca educació plurilingüe. S'hi introdueixen conceptes de recerca col·laborativa, recerca-acció, etnografia, anàlisi de la conversa i an'laisi del discurs mediat. [...]
Este manual es una guía para la investigación en educación plurilingüe. Se introduce conceptos de investigación colaborativa, investigación-acción, etnografía, análisis de la conversación y análisis del discurso mediado. [...]

Research-publishing.net, 2017 - 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.9781908416476  
10.
7 p, 64.5 KB Com veuen els joves el futur? : Una recerca sobre la construcció de la identitat europea1 / Dooly Owenby, Melinda ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Oller, Montserrat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2010 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 93)
La construcció de les identitats i l'ensenyament de les Ciències Socials, de la Geografia i de la Història, 2010, p. 171-177  

Llibres i col·leccions : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
294 p, 19.0 MB Plurilingual practices and pluriliteracies in an after-school reading program / Vallejo Rubinstein, Claudia ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Moore de Luca, Emilee, dir.
Aquesta tesi per compendi presenta resultats d'una recerca etnogràfica longitudinal en un programa extraescolar de suport a la lectura, adreçat a infants amb repertoris lingüístics i culturals diversos. [...]
Esta tesis por compendio presenta resultados de una investigación etnográfica longitudinal en un programa extraescolar de apoyo a la lectura dirigido a menores con repertorios lingüísticos y culturales diversos. [...]
This thesis by compendium presents results of a longitudinal ethnographic research in an after-school reading support program for children with diverse linguistic and cultural repertoires. The interest in exploring after-school contexts is based on several axes: their limited research despite their prevalence in the routines of many children, their potential to either reduce or reproduce social and educational inequalities and their potential to transgress and reorder hierarchies and norms that oftentimes structure many classrooms, promoting the emergence of other roles, practices and competences. [...]

2022  

Materials acadèmics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 157.7 KB L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225] / Dooly Owenby, Melinda ; Holguín Vaca, Denise Paola ; Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ; Llompart Esbert, Julia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Introducció a projectes multilingües en centres educatius dins el marc europeu. Introducció a la investigació relacionada amb l'aprenentatge integrat de llengües i altres disciplines. Familiaritzar-se amb la investigació i la seva aplicació a la multiliteracitat i la multimodalitat. [...]
Introduction to multilingual projects for schools within the European framework. Introduction to research related to integrating language learning and other curricula. Become familiar with research and its application to multiple literacies and multimodality. [...]
Introducción a proyectos multilingües en centros educativos dentro del marco europeo. Introducción a la investigación relacionada con el aprendizaje integrado de lenguas y otras disciplinas. Familiarizarse con la investigación y su aplicación a la multiliteracidad y la multimodalidad. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
2.
6 p, 110.8 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee Sarah ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu Lu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ; Llompart Esbert, Julia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2023-24
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
3.
8 p, 120.3 KB Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679] / Fontich Vicens, Xavier ; Corsi, Alessia ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: (A) El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten; (B) L'ús del llenguatge a l'escola: els recursos educatius i la intervenció docent tant al primer cicle com al segon cicle d'educació infantil. [...]
The course focuses mainly on three areas: (A) The development of communication and language of children from 0 to 6 years, its role in cognitive development and social factors and intervention models that facilitate it; (B) The use of language school: educational resources and educational intervention to both the first cycle and the second cycle of early childhood education, and the introduction of a foreign language in early childhood education; (C) Multilingualism in school and the language center project: the two official languages, immersion programs and foreign language, the welcome and language training for children from other cultures. [...]
La asignatura se centra básicamente en tres ámbitos: (A) El desarrollo de la comunicación y del lenguaje de los niños de 0 a 6 años, su papel en el desarrollo cognitivo y los factores sociales y los modelos de intervención que lo facilitan; (B) El uso del lenguaje en la escuela: los recursos educativos y la intervención docente tanto en el primer ciclo como en el segundo ciclo de educación infantil. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
8 p, 120.1 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Moore de Luca, Emilee Sarah ; Pratginestós Pou, Celia ; Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ; Llompart Esbert, Julia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per promoure el plurilingüisme en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to promote plurilingualism. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para promover el plurilingüismo en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
7 p, 115.1 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Moore de Luca, Emilee ; Pratginestós Pou, Celia ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Julia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
5 p, 109.5 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Julia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2022-23
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
7.
5 p, 109.7 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
8.
7 p, 118.7 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Moore de Luca, Emilee ; Pratginestos Pou, Celia ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
8 p, 124.1 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Moore de Luca, Emilee ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 109.5 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Liao Pan, Shu-Ching ; Qu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2020-21
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents

Materials acadèmics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
9 p, 6.6 MB Els tres porquets: un conte plurilingüe / Tonioli, Valeria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca MIRAS. Mediació i Interpretació: Recerca en l'Àmbit Social
Versió plurilingüe del conte 'Els tres porquets' (text de Carles Sala, 2016), amb locucions en les llengües següents: català, moldau, urdú, rus, àrab, portuguès, guaraní, italià, castellà, anglès, suahili i twi.
2023
23 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.