Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
24 p, 312.1 KB Is There a Place for Cross-cultural Contastive Rhetoric in English Academic Writing Courses? / Zhou, Lin (University of Illinois at Urbana-Champaign)
This is a primary study investigating the pedagogical approach of employing cross-cultural contrastive rhetoric (CCCR) comparisons in graduate-level writing courses. Two 501-level (advanced) classes were recruited to participate in this study: one class received CCCR instruction and participated in CCCR discussions, and the other class did not receive CCCR instruction and discussions. [...]
Aquest article es tracta d'un estudi dissenyat per investigar l'enfocament pedagògic d'emprar la retòrica contrastiva i la comparació entre cultures (cross-cultural contrastive rhetoric o CCCR en anglès) en els cursos d'escriptura a nivell de postgrau. [...]
Este artículo se trata de un estudio diseñado para investigar el enfoque pedagógico de emplear la retórica contrastiva y la comparación entre culturas (cross-cultural contrastive rhetoric o CCCR en inglés) en los cursos de escritura a nivel de postgrado. [...]
Cet article est une étude visant à examiner l'approche pédagogique utilisé la rhétorique contrastive et la comparaison entre les cultures (la rhétorique contrastive interculturelle en anglais ou CCRC) en cours d'écriture au niveau d'études supérieures. [...]

2016 - 10.5565/rev/jtl3.645
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 1 (february-march 2016) , p. 47-70 (Articles)  
2.
4 p, 134.7 KB Book review / Zhou, Lin (University of Illinois at Urbana-Champaign)
Obra ressenyada: B. ZOU, M. XING, Y. Wang, M. Sun, C. H. Xiang. Computer-Assisted Foreign Language Teaching and Learning: Technological Advances, Hershey, PA: IGI Global, 2013.
Levy (1997) defined computer-assisted language learning (CALL) as "the search for and study of applications of the computer in language teaching and learning" (p. 1). With the advancement of technology, the term "computer" in CALL is expanded to include more concepts such as software depicting the virtual classroom, technology tools that could be used in a blended language course, assessment and training tools, interactive and collaborative online forums, and various types of copula curating authentic language in different contexts. [...]
Levy (1997) defineix l'aprenentatge de llengües assistit per l'ordinador (CALL) com "la recerca i l'estudi de les aplicacions de la informàtica a l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües" (p. 1). [...]
Levy (1997) define el aprendizaje de lenguas asistido por el ordenador (CALL) como "la búsqueda y el estudio de las aplicaciones de la informática a la enseñanza y el aprendizaje de lenguas" (p. 1). [...]
Levy (1997) défini l'apprentissage des langues (CALL) assistée par ordinateur comme «la recherche et l'étude des applications de la technologie de l'information dans l'enseignement et l'apprentissage des langues» (p. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.630
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 101-104 (Book Reviews)  

Vegeu també: autors amb noms similars
4 Zhou, L.
1 Zhou, Lei
1 Zhou, Long
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.