Latest additions:
2017-04-04
10:57
50 p, 2.6 MB Análisis del sistema universitario argentino. Una propuesta inicial de indicadores / Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; López-Roldán, Pedro (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball)
La educación superior en la Argentina comprende el acceso al sector universitario tanto de las carreras de pregrado, grado y de postgrado. En general, este sector ha experimentado un elevado ritmo de crecimiento, consolidando unas de las tasas brutas de escolarización superior más altas de Latinoamérica (García de Fanelli, 2006). [...]
2017  
2017-03-30
16:22
58 p, 1.2 MB L’estudi d'ocupadors : anàlisi qualitativa / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco, Oriol ; Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
En estudis previs del projecte Ocupadors s’han analitzat els resultats de les enquestes dutes a terme, i també els dels grups de discussió i les entrevistes específiques per sector professional. [...]
2017  
2017-03-30
16:18
21 p, 648.8 KB L’estudi d'ocupadors : anàlisi qualitativa : l'opinió de les empreses sobre els graduats en titulacions de l'àmbit dels serveis educatius i socials / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”. [...]
2016  
2017-03-30
16:12
24 p, 826.5 KB L’estudi d'ocupadors : anàlisi qualitativa : l’opinió de les empreses sobre els graduats en Dret, Criminologia i Relacions Laborals / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco, Oriol ; Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”. [...]
2016  
2017-03-30
16:03
23 p, 828.5 KB L’estudi d'ocupadors : anàlisi qualitativa : l’opinió de les empreses sobre els enginyers de la comunicació / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco, Oriol ; Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”. [...]
Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball 2016  
2017-03-22
14:33
67 p, 1.2 MB Els CREI de Catalunya. Intervenció, perfil i evolució dels joves atesos / Sabaté Tomàs, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabates, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest projecte és fruit d’un conveni de colaboració del grup de recerca IARS amb la DGAIA. El projecte pretén analitzar quina incidencia té la intervenció que es realitza als Centres Residencials d’Educació Intensiva de Catalunya (CREI) en l’evolució que els joves fan durant la seva estada en aquests centres.
2017
2 documents
2017-03-17
15:12
29 p, 497.9 KB Recull d’indicadors i mesures per avaluar els resultats dels sistemes de protecció a la infància : revisió de la literatura internacional / Sanz Escudia, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau Sabates, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llosada Gistau, Joan (Generalitat de Catalunya. Unitat d'Anàlisi de Dades i Avaluació (DGAIA))
A EEUU hi ha una llarga tradició en la recollida sistemàtica de dades dels serveis de protecció per tal de poder avaluar l’atenció que donen els serveis dels estats, dissenyar polítiques orientades a millorar els resultats, avaluar les institucions que proveeixen els serveis i incentivar la creació dels programes innovadors per millorar els resultats. [...]
2017  
2017-03-06
12:17
104 p, 2.0 MB MEEL : Modelo de Evaluación del Elearning en la Administración Pública. Informe de resultados / Pineda, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI (Eficàcia de la Formació) ; Ciraso Calí, Anna ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Hoy en día nadie pone en duda la importancia de la formación continua para cualquier organización, privada o pública. Para continuar siendo competitivo e ir respondiendo a las necesidades de una sociedad cambiante, las organizaciones deben innovar y realizar mejoras constantes; la formación continua es la estrategia clave del cambio. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona ; Instituto Nacional de Administración Pública (INAP) 2016  
2017-02-16
20:11
25 p, 377.1 KB ¿Cómo desarrollan los centros residenciales de acción educativa las competencias básicas de empleabilidad en los adolescentes tutelados? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Este estudio revisa la tarea educativa que desarrollan los centros residenciales de acción educativa (CRAE) en los diferentes espacios de trabajo, enfatizando y analizando como esta tarea impacta en las competencias básicas de empleabilidad para repensar los programas socioeducativos y fortalecer el desarrollo de dichas competencias en los niños y adolescentes acogidos. [...]
partir de los espacios y momentos de trabajo en el centro (espacio tutorial, actividades dirigidas dentro del centro, organización del espacio doméstico, asamblea, participación en actividades externas al centro, actividades externas de preparación para la autonomía y el ocio y las vacaciones) y de las 8 competencias.

2016  
2017-01-23
10:47
73 p, 1.9 MB Análisis de las problemáticas de la juventud rural e identificación de estrategias e instrumentos de generación de empleo y acceso a la tierra rural / Sili, Marcelo, dir. ; Sanguinetti, Juan ; Meiller, Andrés, col. ; Fachelli, Sandra, col. ; López-Roldán, Pedro, col. ; Argentina. Ministerio de la Agricultura, Ganadería y Pesca. Unidad para el cambio rural ; Universidad Nacional de San Martín ; Nexo Economía y Desarrollo
El estudio tiene por objeto caracterizar las distintas dimensiones de las condiciones de vida de los jóvenes rurales, considerando aspectos demográficos y socioeconómicos e identificar los principales problemas sociales que enfrentan los jóvenes, así como dimensionar las carencias y vulnerabilidades específicas a partir de una muestra representativa de los jóvenes que residen en los territorios rurales. [...]
2014
2 documents