- Comproveu que a les univesitats on voleu anar d'intercanvi tenen una
oferta prou àmplia per poder fer d'intercanvi un mínim de
15ECTS/semestre. I recordeu que per obtenir l'adjut econòmic cal que supereu un mínim de
10ECTS/semestre. Si matriculeu assignatures per fer a la UAB comproveu que podeu seguir l'avaluació continuada, si s'escau.
- Estudis de Grau: es poden fer un
màxim de 30 crèdits optatius de 4t curs sense equiparació amb assignatures del pla d'estudis, que es reconeixen a la tornada (no s'han de matricular a la UAB).
- Recordeu que les assignatures
repetides es poden fer d'intercanvi, però penalitzen (compten com més crèdits dels que valen i costen més) i que teniu un màxim de crèdits a matricular per curs.
- El període mínim d'intercanvi és de
3 mesos o 90 dies.
- Tot i que la UAB us assigni una plaça, caldrà que seguidament feu una
sol·licitud d'admissió a la universitat atorgada i us admetin.
- L'inici de cada semestre de la universitat de destí pot ser diferent de la UAB i
que se solapin els períodes de docència/avaluació d'aquí amb els d'allà (ex. universitats que comencen el curs a l'agost o principis de gener).
- Si voleu
informació d'alguna universitat en concret i no la trobeu a la Xarxa, podeu venir a l'
Oficina d'Intercanvis i procurarem informar-vos (nivell i llengua docència, facilitats d'allotjament, cost de la vida, etc.)
Requisits de Facultat
- A data 28 d'octubre de 2011 cal tenir
60ECTS superats o equivalent.
- Coneixement suficient de la llengua de docència de la destinació (requisit universitat de destinació o criteri coordinació intercanvis).
____________________________________________________________________________
MOLT IMPORTANT: cal que tingueu el compte de
correu webmail d'alumne/a activat i funcionant correctament . És l'únic canal de correu electrònic oficial entre la Facultat i l'alumnat. Consulta
com es pot configurar per tal de reenviar i consultar els missatges des d'un compte gmail, hotmail, yahoo o similar. Teniu el
Centre d'Assistència i Suport a la vostra disposició per qualsevol problema amb aquest servei
.
____________________________________________________________________________