Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Mobilitat i intercanvi  Programa propi uab out
Ajuts i RecursosAnar
 Curs 2012-13
Curs 2011-12
Sóc del Programa Propi. Què he de fer?

Programa Propi Curs 2012-13

Nou!    Beca MOBINT 2012. La Generalitat ha fet públic que "El termini de presentació de sol·licituds de la nova convocatòria serà del 15 de maig al 15 de juny de 2012, ambdós inclosos". Estigueu atents a la seva pàgina web!

Nou!     Està prevista la publicació de l'ajut UAB per final d'abril. Sobre els ajuts d'aquest programa d'intercanvi podeu fer el seguiment a través del cercador global d'ajuts i beques de la UAB.

Requisits generals (Consulteu-los aquí)
- Comproveu que a les univesitats on voleu anar d'intercanvi tenen una oferta prou àmplia per poder fer d'intercanvi un mínim de 15ECTS/semestre. I recordeu que per obtenir l'adjut econòmic cal que supereu un mínim de 10ECTS/semestre. Si matriculeu assignatures per fer a la UAB comproveu que podeu seguir l'avaluació continuada, si s'escau.
- Estudis de Grau: es poden fer un màxim de 30 crèdits optatius de 4t curs sense equiparació amb assignatures del pla d'estudis, que es reconeixen a la tornada (no s'han de matricular a la UAB).
- Recordeu que les assignatures repetides es poden fer d'intercanvi, però penalitzen (compten com més crèdits dels que valen i costen més) i que teniu un màxim de crèdits a matricular per curs.
- El període mínim d'intercanvi és de 3 mesos o 90 dies.
- Tot i que la UAB us assigni una plaça, caldrà que seguidament feu una sol·licitud d'admissió a la universitat atorgada i us admetin.
- L'inici de cada semestre de la universitat de destí pot ser diferent de la UAB i que se solapin els períodes de docència/avaluació d'aquí amb els d'allà (ex. universitats que comencen el curs a l'agost o principis de gener).
- Si voleu informació d'alguna universitat en concret i no la trobeu a la Xarxa, podeu venir a l'Oficina d'Intercanvis i procurarem informar-vos (nivell i llengua docència, facilitats d'allotjament, cost de la vida, etc.)

Requisits de Facultat
- A data 28 d'octubre de 2011 cal tenir 60ECTS superats o equivalent.
- Coneixement suficient de la llengua de docència de la destinació (requisit universitat de destinació o criteri coordinació intercanvis).
____________________________________________________________________________
MOLT IMPORTANT: cal que tingueu el compte de correu webmail d'alumne/a activat i funcionant correctament . És l'únic canal de correu electrònic oficial entre la Facultat i l'alumnat. Consulta com es pot configurar per tal de reenviar i consultar els missatges des d'un compte gmail, hotmail, yahoo o similar. Teniu el Centre d'Assistència i Suport a la vostra disposició per qualsevol problema amb aquest servei.
____________________________________________________________________________

Ajuda'ns a millorar les pàgines web d'Intercanvis Ciències.
Envia un correu a intercanvis.ciencies@uab.cat.

darrera actualització 17 de maig de 2012

Enllaços i documents relacionats:

2a resolució del Programa Propi 2012-13
1a resolució del Programa Propi 2012-13 (pdf: 0,01 MB)
Dossier Programa Propi 2012-13 (pdf: 0,01 MB)
Normativa General d'Intercanvis
Tota la informació sobre el Programa Propi de la UAB