Fons bibliogràfics

CEDOC

El Centre Documental de la Comunicació (CEDOC) aplega aquest fons per a l'anàlisi de la situació política contemporània de Catalunya i Espanya. Hi ha material de més de 300 partits polítics, sindicats, moviments de joves, de veïns, ONG i organitzacions municipals. El centre compta amb documents de campanyes electorals locals, autonòmiques, generals, del Parlament Europeu i referèndums.
Destaquen la col·lecció de Premsa política catalana, la col·lecció de Cartells polítics i la col·lecció de Cartells de la Guerra Civil Espanyola.

Fons Joaquim Romaguera

Joaquim Romaguera (1941-2006) va ser historiador, escriptor, crític de cinema, investigador i afeccionat al jazz. Aquest fons documental està format per un gran nombre de llibres sobre cinema en especial espanyol i català. La col·lecció de revistes recull els millors títols, tant d'àmbit internacional com nacional i local. S'hi poden trobar dossiers sobre festivals, centenari del cinematògraf, cinema d'Amèrica Llatina, precedents del cinema, guionistes, directors, pel·lícules, etc., així com tota la documentació emprada en els seus llibres.

Fons Daniel Jones

Daniel Esteban Jones (1951-2007) fou investigador i professor de la Facultat. El fons aplega estudis sobre història i economia de la comunicació a Catalunya, Espanya i Llatinoamèrica: història del llibre i de la impremta, església i mitjans, història dels mitjans a Amèrica Llatina, biografies de prohoms de la comunicació, grups de comunicació, congressos, llibres de teoria i crítica, industria cultural, estructura i política de la comunicació, etc. Inclou també un important nombre de documents antics, de finals del segle XIX i principis del XX fruit de la seva faceta de bibliòfil.

Produccions de la Facultat

Fons format per materials relacionats amb les activitats de docència, recerca i divulgació que es porten a terme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB. Aquests materials són consultables al DDD.