Intranet i Campus Virtual Twitter Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici   La facultat  Eleccions junta de la facultat

La degana per acord de la Junta Electoral de la Facultat reunida amb data 20 d’octubre de 2014 ha acordat la data i el calendari de les Eleccions per a la renovació total de la Junta de la Facultat, que es desenvoluparà únicament pel sistema de votació electrònica, de les 10 hores del dia 26 de novembre fins les 13 hores del dia 27 de novembre de 2014.(Resolució de la degana).

CONVOCATÒRIA

CENS ELECTORAL

• Consulta del cens electoral a l'enllaç següent: www.uab.cat/consulta-cens. Haureu d'introduir-hi el NIU i la contrasenya. (ÉS IMPORTANT QUE COMPROVEU QUE HI ESTEU INSCRITS CORRECTAMENT PER A PODER VOTAR O PRESENTAR-VOS COM A CANDIDATS). En la mateixa pàgina es pot llegir com es consulta el cens pas a pas:  www.uab.cat/consulta-cens/ajuda. També a través del portal de votació electrònica  www.uab.cat/votacio-e
  • Termini de reclamacions al cens electoral:  del 22 al 27 d'octubre
  • Formulari reclamació cens
  • Procediment: Haureu de presentar les reclamacions al cens electoral provisional, mitjançant el formulari de reclamació convenientment signat,  per correu electrònic a dg.dret@uab.cat , o bé  personalment al deganat de la Facultat.
  • Consulta del cens electoral definitiu:  31 d'octubre

CANDIDATURES

VOTACIÓ

• Des des de dimecres  26 de novembre a les 10.00 h.  fins dijous 27 de novembre a les 13.00 h.
  • Accés a la votació electrònica a través d'aquest enllaç: www.uab.cat/votacio-e. Haureu d'introduir-hi el NIU i la contrasenya.

RESULTATS

Inici Mapa del Web