Inici > Beques > Beques de formació d'investigadors > Beques postdoctorals

La Universitat Autònoma de Barcelona és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca. En la seva línia d'enfortir la investigació científica, la UAB ofereix beques predoctorals i postdoctorals en tots els seus àmbits científics. Aquestes beques formen part de les diverses convocatòries que aniran apareixent durant el curs.

En aquest apartat trobareu informació detallada sobre l'oferta de recerca que ofereix la UAB. Podeu també consultar les darreres convocatòries de les beques del Ministeri d'Educació i Ciència i de la Generalitat.

Les llistes de les resolucions de les convocatòries que apareixen en aquesta pàgina són les úniques que contenen informació oficial i actualitzada. Qualsevol informació obtinguda a través de buscadors d'Internet pot no estar actualitzada o amb continguts no relacionats.

Beques predoctorals
 Beques postdoctorals
UAB. Estades postdoctorals
UAB. Contractes postdoctorals
MEC
Generalitat

ALIANÇA 4 UNIVERSITATS. 24 places per a estades postdoctorals

24 places per a estades postdoctorals. Estades per a doctors de les universitats Autònoma de Barcelona, Autónoma de Madrid, Carlos III de Madrid i Pompeu Fabra. Cada universitat convoca sis places destinades a dos doctors de cadascuna de les altres universitats fomentant així la seva mobilitat.

Places que oferta cada universitat

Universitat Autònoma de Barcelona: 6
Universidad Autónoma de Madrid: 6
Universidad Carlos III de Madrid. 6
Universitat Pompeu Fabra: 6

Beneficiaris
Els beneficiaris podran ser les persones que ho sol·licitin i que compleixin els requisits següents:

a) estar en possessió del títol de doctor, obtingut entre l'1 de gener de 2007 i el 15 d'octubre de 2010,  a qualsevol de les quatre universitats convocants. La data de l'obtenció del títol de doctor s'entén com la data de la lectura i l'aprovació de la tesi doctoral que haurà d'haver estat dirigida per un professor de la universitat;
b) en cap cas els beneficiaris, després d'obtenir el doctorat, podran ser contractats o tenir una beca de la universitat de destí, ho haver-ho estat en els dos anys immediatament anteriors a la data d'aquesta convocatòria.

Estades de 2 anys.

Calendari
La incorporació es farà efectiva entre l'1 de setembre i el 15 d'octubre de 2010.

Retribució anual íntegra
L'import íntegre anual serà de 26.719€ bruts anuals, i es liquidarà en 14 mensualitats.

Termini
El termini de presentació de sol·licituds i de la documentació requerida serà del 15 de març al 13 d'abril de 2010.

Resolució
El 25 de maig de 2010, l'òrgan competent de cada universitat, publica la relació provisional dels candidats, tant els seleccionats i com els que queden en llista d'espera.

El dia 11 de juny de 2010 es publicarà la relació definitiva dels candidats i dels que queden en llista d'espera. Aquesta relació es comunicarà als sol·licitants a través del correu electrònic a l'adreça que s'hagi indicat en el formulari de sol·licitud, i també es publicarà en el web de cada Universitat.

Convocatòria
Feu clic aquí per descarregar-vos el document de la convocatòria (pdf)

PROCEDIMENT PER FORMALITZAR LA SOL·LICITUD DE BECA

1 - Primer s'ha de triar la Universitat on es vol fer l'estada. Quan feu un clic a Tria la Universitat i inicia el procés, opció que trobareu al final d'aquesta pàgina, s'obrirà una pàgina amb la relació de les quatre Universitats. Cal recordar que cada universitat convoca sis estades destinades a dos doctors o doctores de cadascuna de les altres universitats.
2 - Un cop escollida la Universitat on es vol fer l'estada, feu un clic sobre el nom de la Universitat,  i quan el termini de presentació de sol·licituds estigui obert, cliqueu sobre  Formulari. Es pot fer la sol·licitud a més d'una Universitat, però solament s'hi pot presentar una sol·licitud.
3- Ompliu el formulari de sol·licitud de beca, i adjunteu la documentació que s’hi demana en format electrònic.

Tria la Universitat i inicia el procés