Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  La facultat  Servei d'informàtica distribuïda (sid)

El Servei d'Informàtica Distribuïda de Medicina és l'encarregat de donar suport informàtic a la docència, recerca i administració de la Facultat de Medicina, així com a tots els seus departaments i serveis vinculats.

3 Tècnics de Suport, 1 Tècnic Mitjà i el Responsable Tècnic del SID són els encarregats de dur a terme aquest servei junt amb la coordinació d'un vicedegà que exerceix les funcions de Coordinador del SID.

Responsable: Antoni Chacón Rey

Tel: 93 581 26 64

A/e: sid.medicina@uab.cat

Horari de les aules: De dilluns a divendres, de 9 a 20 hores

Serveis
Aules

Serveis

1. Utilització de programari

Trobareu tot el programari específic de les assignatures, així com altre programari de suport general (Ofimàtica), instal·lat ja en els ordinadors de les diferents aules de la facultat.

2. Ús del compte de correu

Amb la matrícula se us proporcionarà el compte de correu al que teniu dret per ser alumnes de la UAB. Des de l'aula podeu consultar-lo quan vulgueu.

3. Ús d'Internet

Podeu utilitzar els recursos que Internet us ofereix per a la docència des dels ordinadors de les aules.

4. Impressió

Podeu imprimir els vostres treballs i pràctiques en les diferents màquines OCE que hi ha a la facultat, incloses les unitats docents. Podeu enviar els treballs a imprimir des de tots els ordinadors repartits a les diferents aules d'informàtica.

5. Suport

Sempre que tingueu algun dubte sobre el funcionament dels equips, problemes amb l'entrada als ordinadors, impressió, etc, us podeu adreçar al personal del SID.

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web
2013 Universitat Autònoma de Barcelona