A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  Els estudis  Sgiq de la facultat

Sistema de Garantia Interna de Qualitat de la Facultat de Medicina

El Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (SGIQ) de la Facultat de Medicina reflecteix el compromís ferm de la Universitat amb la qualitat dels seus programes formatius de pregrau i de postgrau.

La Facultat de Medicina va obtenir, per part de l’AQU, l’avaluació positiva dins del programa AUDIT amb data del 23 de novembre del 2010.

Des del curs 2012-2013 la Facultat de Medicina, conjuntament amb l’Oficina de Qualitat i Docència, està treballant en l’establiment d’un Sistema de Garantia Intern de la Qualitat (SGIQ) que faciliti la gestió i l’acreditació dels ensenyaments que imparteix, alhora que permeti garantir la qualitat dels seus programes formatius.

Aquest sistema de gestió de la qualitat segueix les directrius del programa AUDIT i les recomanacions de les agències de qualitat ANECA, AQU i ENQA, i respecta els principis de legalitat, publicitat, transparència i participació.

El SGIQ establert ens permet assolir la millora contínua tot adaptant-nos a demandes canviants amb diferents projectes que donen resposta a les necessitats de cada moment. Aquests projectes van molt vinculats al concepte de qualitat, entenent aquesta com l’autoavaluació, la innovació i la millora constant de la docència amb l’objectiu final de ser un referent en el món de les ciències de la salut.

La qualitat de la Facultat de Medicina la determinen totes les parts implicades: alumnes, personal docent i investigador, personal d’administració i serveis, però també la societat que ens envolta. Tots aquests grups d’interès han fet possible la definició dels processos que configuren el nostre SGIQ amb els estàndards que ens permeten contribuir a la millora de la salut de la població mitjançant l’excel·lència i el lideratge dels seus programes educatius.

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona