A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Traducció i Interpretació  Informació acadèmica  Accés des de preinscripció  Preinscripció 2012-2013  Accés al grau en traducció i interpretació
 Preinscripció 2012-2013
Batxillerat
CFGS
Batxillerat Internacional
Majors de 25 anys
Majors de 45 anys
Acreditació d'experiència laboral
Titulats universitaris
Accés al Grau en Estudis d'Àsia Oriental

PREINSCRIPCIÓ CURS 2012-2013

GRAU EN TRADUCCIÓ I INTERPRETACIÓ

La preinscripció universitària s'haurà de formalitzar per mitjà d'internet entre els dies 5 de juny i el 3 de juliol de 2012.

Per accedir aquesta titulació, cal tenir un nivell mínim d'idioma estranger.

Les persones que vulguin matricular-se al Grau en Traducció i Interpretació Anglès han de fer una prova d'aptitud. La matrícula de la prova d'aptitud d'anglès s'ha de fer entre el 5 i el 12 de juny.

Per consultar les proves d'aptitud d'anglès d'altres anys cliqueu aquí.

Les persones que vulguin matricular-se al Grau en Traducció i Interpretació Francès o Alemany queden convocàdes el dimecres 20 de  juny a les 10 hores per presentar els documents que acreditin el nivell requerit o passar una tutoria amb un professor.

Informacions sobre la preinscripció universitària i la matrícula

NOU 22/03/12 Preinscripció 2012-13: Grau en Traducció i Interpretació
Webmaster FTI Inici Mapa web