SGIQ de la Facultat

Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de la Facultat de Traducció i d'Interpretació

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha dissenyat el seu Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) a partir de les directrius AUDIT d’AQU Catalunya i d’ANECA i dels estàndards i directrius de garantia de qualitat de l'European Asociation for Quality Assurance in Higher Education (ENQA), organisme europeu d'avaluació de la qualitat.El SGIQ de la Facultat de Traducció i Interpretacoó de la UAB, que particularitza i adapta el de la Universitat a les seves pròpies peculiaritats i especificitats, reflecteix el ferm compromís del Centre per a oferir uns estudis de qualitat que incloguin en el seu funcionament mesures per assegurar la seva contínua revisió i millora.

El 23 de novembre de 2010 l’AQU va atorgar una avaluació positiva al disseny del SGIQ de la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB, en el marc del programa AUDIT.

Manual del Sistema de Garantia Interna de Qualitat de la FTI (PDF, )

PE1. Política i objectius de qualitat (PDF, )

PE2. Definició, desplegament i seguiment del Sistema de Garantia Intern de Qualitat (SGIQ) (PDF, )
PE3. Creació i disseny de noves titulacions. Mapa de titulacions (PDF, )