Processament i eficàcia de les formes noves (formats no convencionals) de publicitat televisiva
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Fecha: 2010
Descripción: 190 pag.
Nota: Estudi finançat en el marc de les VI Convocatòria per a la concessió d'ajuts a projectes de recerca sobre comunicació audiovisual del Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Nota: Amb la col·laboració de: Anna Valli i Anna Astals. Altres col·laboradors: Dra. M. T. Mas, Dr. Santiago Estaún, Alexander Padilla, Sonia Jaén, Silvia Giménez, Susana Jiménez i Oriol Bosch
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Informe
Materia: Publicitat per televisió ; Publicitat no convencional ; Televisió ; Publicitat ; Nous formats



190 p, 4.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Psicología y Comunicación Publicitaria (PCA)
Documentos de investigación > Estudios

 Registro creado el 2013-04-17, última modificación el 2022-09-04



   Favorit i Compartir