Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/109543
Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168]
Cubillo Alonso, Oscar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Titulació: Empresa i Tecnologia [2501232]
Resum: Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Llengua: Català



5 p, 104.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-15, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir