Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112105
L'ús de mètodes i tècniques d'aprenentatge cooperatiu a les classes de català : aprofitar pedagògicament les diferències entre els alumnes
Duran, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2010
Resum: L’article, després de situar conceptualment l’aprenentatge cooperatiu, presenta diferents experiències en el marc dels cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) que il·lustren l’ús de tècniques —en les quals la interacció entre els alumnes s’estructura de forma simple— i de mètodes — dissenys didàctics més complexos— d’aprenentatge cooperatiu.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català.
Document: article ; publishedVersion
Matèria: Llengua catalana ; Ensenyament ; Catalán ; Enseñanza
Publicat a: Llengua i ús, Núm. 49 (2010) , p. 46-54, ISSN 1134-7724

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/LlenguaUs/article/view/234301/316536


9 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-09-18, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir