Home > Research literature > Bachelor's degree final project > Estratègies de notació musical espontània en infants de 4 a 5 anys |
Date: | 2013 |
Description: | 49 pag. |
Abstract: | El dibuix ens ofereix la possibilitat de fer una lectura de com s'estructura el pensament dels infants. En aquest treball estudiem quines estratègies posen en pràctica infants de 4 a 5 anys per a representar gràfica i espontàniament una audició. S'analitzen 26 representacions d'un mateix fragment musical i s'estableixen 4 categories generals per tal d'extreure'n conclusions i comparar els resultats amb el treball de Barret (2001), de similars característiques. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Català |
Studies: | Educació Infantil [2500797] |
Study plan: | Grau en Educació Infantil [847] |
Document: | Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
Subject: | Notació musical espontània ; Estratègies de representació ; Estètica musical |
49 p, 2.6 MB |