Los públicos de interés en la gestión de conflictos sociales y laborales
Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2010
Resum: En este artículo se pretende analizar quiénes son los públicos afectados en una situación de conflicto y cuál es la influencia que ejercen en la gestión de la crisis por parte de la empresa Se realiza un estudio de caso concreto, la crisis de Fontaneda, a partir del cuál hemos podido comprobar como la decisión de una compañía es susceptible de derivar en crisis dependiendo de la reacción y conducta de sus públicos, al estar éstos situados en su ámbito de actuación.
Resum: This article analyze who are the stakeholders in a conflict situation, and what is their influence on the Management of the crisis. We have done a case study, The Fontaneda's crisis, from what we saw as the decision of a company is likely to lead to crisis depending on the reaction and behaviour of their stakeholders, to be situated in its own sphere of action.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; Versió publicada
Matèria: Gestión de la crisis
Publicat a: Diálogos de la comunicación, Núm. 81 (Junio 2010) , ISSN 1995-6630



7 p, 83.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-10-22, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir