Identitats visuals : les marques de luxe al Japó
Gallardo Romero, Teresa

Fecha: 2013
Derechos: Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Japó ; Moda japonesa ; Cultura japonesa ; Luxe
Publicado en: Asiadémica : revista universitaria de estudios sobre Asia Oriental, Núm. 2 (Juliol 2013) , p. 67-83, ISSN 2341-233X

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/asiademica/article/view/286821


17 p, 2.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2014-05-07, última modificación el 2022-07-31



   Favorit i Compartir