Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119706
Anàlisi Industrial i Estratègia Competitiva [102312]
Grifell Tatjé, Emili
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Análisis Industrial y Estrategia Competitiva
Títol variant: Industry Analysis and Competitive Strategy
Data: 2014-15
Pla d'estudis: Administració i Direcció d'Empreses [950] ; Economia [952] ; Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [1102]
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572] ; Economia [2501573]
Resum: Els objectius bàsics que es persegueixen en finalitzar el curs són que l'alumne es familiaritzi amb els conceptes i instruments bàsics de l'anàlisi industrial, així com de la seva utilitat per a la formulació de l'estratègia competitiva de les empreses, i assoleixi una millor comprensió dels mecanismes que l'empresa disposa per a generar beneficis. Els objectius més avançats són que l'alumne sàpiga fer una valoració de la estratègia competitiva realitzada per l'empresa, quantificar el valor creat associat a l'estratègia i comprengui els mecanismes de repartiment i apropiació.
Resum: Los objetivos básicos que se persiguen son que el alumno se familiarice con los conceptos e instrumentos básicos del análisis industrial, así como de su utilidad para la formulación de la estrategia competitiva de las empresas, y alcance una mejor comprensión de los mecanismos que la empresa dispone para generar beneficios. Los objetivos más avanzados son que el alumno sepa hacer una valoración de la estrategia competitiva realizada por la empresa, cuantificar el valor creado asociado a la estrategia y comprenda los mecanismos de reparto y apropiación.
Resum: Once the course is over, a number of goals are expected to have been achieved by the student, which include acquaintance with basic concepts and instruments which are commonly used in industrial analysis, along with an understanding of their usefulness in the formulation of business competitive strategy, thus attaining a better understanding of available mechanisms which businesses have to generate profits. More advanced goals also include assessing business competitive strategy, quantification of value creation associated with strategy, and the understanding of value sharing and appropriation mechanisms.
Llengua: Català.



Català
5 p, 107.9 KB

Anglès
5 p, 109.5 KB

Castellà
5 p, 123.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-10, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir