Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/120966
Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582]
Oliver del Olmo, Sonia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Educació primària (anglès) [1140] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. 3. Sigui capaç d'autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua anglesa i pugui establir un pla de millora per obtenir resultats encaminats a l'excel. lència de la competència comunicativa. 4. Pugui a més a més d'autoavaluar-se, avaluar entre iguals produccions escrites i orals en anglès de forma raonada i coherent (amb una fluïdesa equivalent al nivell B2 del MERC) i perteneixents a diferents registres de la llengua i tipologies textuals. 5. Treballi en equip i individualment de forma eficient tant en activitats de caràcter teòric com pràctic, buscant els recursos i les estratègies més adequades segons la situació en particular. 6. Sàpiga utilitzar les plataformes virtuals com eines de comunicació i gestió de les activitats dirigides i supervisades. I a més a més, utilitzi les TIC en el disseny, desenvolupament i autoavaluació de les activitats d'autoaprenentatge de la llengua anglesa (emprant els recursos i estris de consulta més avançats) 7. Demostri eficacia comunicativa en situacions de interacció multilingüe i en contextos internacionals tant a nivell oral com escrit. 8. Pugui comprendre i analitzar críticament, des d'un registre formal de la llengua anglesa, discursos 1 Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa 2014 - 2015 8. Pugui comprendre i analitzar críticament, des d'un registre formal de la llengua anglesa, discursos professionals i acadèmics en anglès. 9. Apliqui el marc teòric sobre la pràctica comunicativa eficaç tant a nivell escrit com oral, i des d'una perspectiva contrastiva multilingüe. 10. Demostrar habilitats lingüístiques i comunicatives en llengua anglesa amb un nivell equivalent o superior al B2 del MERC. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The aim of this subject is: -to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. -to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses. -to be familiar with self-assessment and peer-assessment and be able to work with language registers and textual typologies. -to work efficiently both individually and in groups and deal with theory and practice equally (searching the best strategies and available resources) -to use virtual tools and ICTs in the design, development and self-assessment activities. -to show communicative proficiency in English in international and multilingual settings (oral and written) -to critically analyze professional and academic discourses (formal register of the English language) -to apply the theoretical framework into the communicative practice (oral and written) from a contrastive and multilingual approach. -to show linguistic and communicative skills in English equivalent or superior to a B2 level of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).
Llengua: Català.



Català
5 p, 107.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-07-27



   Favorit i Compartir