Date: |
2014-15 |
Abstract: |
En acabar aquesta assignatura l'estudiant haurà de: 1. Demostrar habilitats lingüístiques i comunicatives en llengua francesa, amb un nivell equivalent o superior al B2 del MERC, que li permetin comprendre i produir discursos orals i escrits en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Argumentar de forma coherent i cohesionada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques, amb un nivell equivalent o superior al B2 del MERC. 3. Saber autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua francesa i establir un pla de millora per obtenir resultats encaminats a l'excel·lència de la competència comunicativa. 4. Treballar en equip i individualment de forma eficient tant en activitats de caràcter teòric com pràctic, buscant els recursos i les estratègies més adequades a cada situació. 5. Saber utilitzar les plataformes virtuals com eines de comunicació i gestió de les activitats dirigides i supervisades. 6. Utilitzar les TIC i les TAC en el disseny, desenvolupament i avaluació de les activitats d'aprenentatge de la llengua francesa. 7. Conèixer els conceptes bàsics de la comunicació aplicada a l'ensenyament del francès i saber analitzar el discurs oral a l'aula. 8. Aplicar el marc teòric sobre la pràctica comunicativa eficaç tant a nivell escrit com oral i des d'una perspectiva contrastiva multilingüe. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Educació primària [2500798] |
Study plan: |
Grau en Educació Infantil [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |