El rendimiento en la enseñanza a distancia
Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)

Fecha: 1993
Resumen: The performance use to be a critic theme in distance learning, although there is data enough to judge it objectively. There are performances inhérents to the system, as the habit of autotraining or the discipline to study, with the knowledge and the possibility to incorporate habilities. Only the objectives with social aspects may remaine out of the normal achivements. The discance training, with aplication in the labor world developes an institutional culture of autotraining, which facilitates retraining and permanent education. We can not forget the consequences on the autors -trainers and tutors-, especialy in relation to the organizational habits and the strict planification of the educational process.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Teoría de la educación, Vol. 5 (1993) , p. 127-137, ISSN 2386-5660

Adreça alternativa: https://campus.usal.es/~revistas_trabajo/index.php/1130-3743/article/view/2997


11 p, 4.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2014-10-15, última modificación el 2022-07-09



   Favorit i Compartir