Fecha: |
2015-16 |
Resumen: |
En acabar l'assignatura, les estudiants haurien de ser capaces de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. 2. Copsar les semblances i les diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber aplicar-les en el disseny de situacions d'aprenentatge. 3. Identificar i aplicar els elements bàsics d'organització i desenvolupament d'una sessió d'educació física. 4. Identificar sistemes i criteris d'avaluació en educació física. 5. Mostrar coneixement dels elements bàsics d'aportació de l'àrea d'educació física al PCC. 6. Redactar un programa anual d'activitats físiques integrat dins el PCC. 7. Comprendre la importància de ser les responsables de l'educació física d'un centre escolar. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació primària [2500798] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Social [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |